![]() |
Aura's zien?
Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in aura's, maar hoe kun je ze zien?Is daar een speciale techniek voor of moet je eerst mediteren? :confused:
|
volges mij is dat een gave...
|
Mensen met klassieke migraine zien vaak aura's.
|
Aura's zien kun je leren ja, kost alleen wel heel veel tijd en je hebt er weinig aan...
|
Hoe kan je dat dan leren?
|
je kunt er curcussen in doen, maar er zijn ook boeken met oefeningen... ga eens in de bieb rondneuzen of informeer bij een vrije akamdemie ofzo....
maar echt je hebt er nie veel aan |
Citaat:
Citaat:
en ergens anders: Citaat:
zelf kan ik niks bijdragen aan dit topic :P |
Lijkt me echt onwijs gaaf als je dat kan :)
|
|
Citaat:
Ik probeer alleen maar mensen te helpen, ipv af te zeiken. Aangezien ik zelf niet in aura's (zien) geloof, kan ik wel een heleboel verzinnen, maar dat zal toch niet werken. Daarom probeer ik ze te helpen door andere methodes te plaatsen (niet dat ik geloof dat deze werken, maar als ze er toch in geloven werken ze misschien wel) Maar als je in het vervolg liever zelf weer hetzelfde wilt ophangen mag je dat van mij gerust doen :) |
Er zijn een methode om aura's te gaan zien. Alleen werken ze bij mij niet.
Zo moet je vlak langs iemand heen kijken. Neem bijvoorbeeld de schouder. Kijk dan niet naar de schouder maar naar de muur erachter. Focus je ogen op de muur en de rand van de schouder. Na een tijdje schijn je dan kleuren te gaan zien. :eek: Zoals ik al zei, bij mij werkt het niet en deze methode lijkt me dus onzin. Maar het kan zijn dat het bij iemand anders hier wel werkt vandaar dat ik het toch maar ff post. |
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat aura zien me altijd al heeft gefascineerd zelf kan ik het niet wel heb ik er wat over gelezen. Helaas heb ik al een tijdje niet de tijd meer om met deze "hobby" door te gaan.
i.v.m. afstuderen. Er zijn bijv. mensen die het altijd al zien hierbij komt ook nog dat zie "kleuren" zien, verschillend van grijs tinten tot echte kleuren waarmee mensen hun humeur aan te duiden is. Je kunt redelijk veel vinden over aura , ki en andere geestelijke energie op verschillende sites. Er schijnt ook een groep in nederland te zijn die uit mensen bestaat die van jongs af aan al deze aura's kunnen zien. hopelijk heb je er iets aan. zou je echt niets kunnen vinden mail maar dan zal ik tussen mijn oude bestanden gaan zoeken. |
Ki fighter,
Kun jij nu ook andere dingen dan aura's zien. zo heb ik ooit iemand gesproken die d.m.v. bepaalde technieken ki kon consentreren en over brengen. Zo vertelde ze dat ze ooit iemand die met zijn hand in warm frituur vet was gevallen had behandeld en dat er de volgende dag niets meer te zien was?? |
Citaat:
maar goed. Ik kan wel energieen (dat zijn het toch?) van gewone voorwerpen zien. Er komt dat een soort wittig licht om het voorwerp heen ongeveer 1 cm dik bij niet electrische apparaten (plastic fles ofzo). Bij mensen kan ik het niet, want die zitten niet stil...:( Maar ik heb nog geen kleuren gezien |
Ik vraag me altijd af hoe dat zit met mensen die aura's schilderen. Als je nou twee mensen tegelijkertijd jouw aura zou schilderen, krijg je dan twee dezelfde tekeningen? Iemand ervaringen?
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed, dat denk ik :) |
Citaat:
|
Cogito cogito ergo cogito sum
"Ik denk dat ik denk, daarom denk ik dat ik besta." - Ambrose Bierce |
Citaat:
Als je het in correct Latijn wilt doen is het volgens mij ook anders: Cogito me cogitare ergo cogito me esse |
als je by je zelf wil doen:
zit chill, en doe je hande omhoog met het handigst als achtergrdon wit.. en dan maak je van je handen een soort kommejte en je vingers zitten een piepkleinbtje van elkaar af, en je aura schijnt dan daartussen in, by jezelf bij een ander: gewoon goed concentreten en helpt id wel als diegene stil zit.. en na een tijdje zie ik dan het eerste randje om diegene inclusief een mooie kleur en als je je nog beter concentreed kan je soms meer zien.. bij mij dan |
Citaat:
|
Volgens mij kan je zoiets niet echt aanleren. Mijn zusje kan het ook. En die kan ook precies omschrijven wat welke kleur betekent. Zonder dat ze daarvoor een boek gebruikt.. De eerste keer schrok ik me wel rot :)
Maar ja.. als je gaat staren, ga je door dat je zo aan het staren bent kleuren zien... en dat is volgens mij geen aura... moet je maar is naar iets wits kijken en meteen daarna naar iets anders, dan zie je ook kleuren langs de zijkant.. |
Zijn de mensen hier ook overtuigd van aura-fotografie (kirlian)? Wat niets minder is dan een foto van het electromagnetische energieveld van een mens, dat bepaald word door de warme in de ruimte, de vocht, etc.
Emoties hebben ook invloed op die veld. Levenloze voorwerpen hebben ook een aura. Er bestaat geen universele lijst waarin een kleur een vaste betekenis heeft. Die verschilt per persoon, per situatie. Als dit wel zo was dan werdt deze methode gebruikt in ziekenhuizen om oorzaken te vinden voor bepaalde klachten. Als ik me niet vergis hebben een aantal ziekenhuizen in Rusland ooit een kirlian gebruikt voor het bepalen van een ziektebeeld. Wellicht wordt het nog gedaan in een aantal, of heel soms. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je dus bij een magneet ofzo gaat staan verandert je aura dan drastisch? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja, dat heb ik ook gezegd in het topic de agnostocus op F&L maar rerisen wilt niet meer antwoorden. Citaat:
Citaat:
(kankercellen hebben een heldere uitstraling wegens hun vele energie, hun onsterfelijkheid. overigens moet je aura en kirlian-fotografie niet verwarren. kirlian is blauwachtig en elektrisch. of zo lijkt het iig. aurafotografie is als een gekleurde mistwolk om mensen heen. |
Citaat:
|
Citaat:
Een broodje van de mac maakt je aura niet plots anders. Citaat:
Citaat:
|
Legatus de medische wereld is net zo skeptisch als de pest en als jou. Daarom willen ze het gewoon niet accepteren. China wel, die zijn niet zo achterbaks als jou.
|
Citaat:
Citaat:
En achterbaks is wat anders dan een gezonde, nuchtere kijk op dingen :P |
ik kan aura's zien...
al toen ik klein was. toen liep ik met s mam over straat / door t dorp en dan moest ik altijd heel erg huilen omdat ik dat zag... kei eng vond ik dat toen!! nu zie ik ze alleen als ik ze wil zien.. |
Citaat:
|
wat zijn aura's??
|
au·ra (de ~ (v.))
1 uitstraling die een mens omgeeft 2 [med.] beginverschijnselen van een astmatische of epileptische aanval hmm, die tweede betekenis... :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[hintmode] *heeft nog geen 10.000 dromenboek... ;)* [/hintmode] |
ik weet niet hoe je het kan leren.. ik heb mn eigen aura wel een keer gezien maar dat was maar 1 keer en ik heb ook klassieke migraine. ik zie de hele tijd dingen om me heen maar ik heb maar 1 keer een witte gloed om me heen gezien.
ik denk neit dat je het krijgt door gewoon te mediteren. ik denk dat mensen er gewoone en aanleg voor hebben of dat aura;s zien ook iets met migraine te maken heeft. want een best wel groot deel van de mensne met klassieke migraine ziet wel eens een aura |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik snap denk ik wel wat je bedoelt ik zie zelf geen aura's, maar je schijnt er vrij veel aan te kunnen zien ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag altijd wel vreemde dingen als ik migraine had, maar het was meer dat ik zo erge pijn had, dat als ik mijn ogen dichtdeed, het leek alsof ik door mijn oogleden heen de muur kon zien, wat niet zo was.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |