![]() |
met welke beroemdheid zou je wel eens een dagje willen shoppen?
nou?
|
Ik zou wel eens een dagje willen shoppen met britney! Zij is zo'n blondje! Ik zou de hele dag in een deuk liggen om haar:)
|
Bill Gates, kan je lkkr veel kopen... :D
op zijn kosten wel.... :o |
Shoppen? Neh doe maar niet ik heb wel betere dingen te doen dan te gaan shoppen.
Alhoewel shoppen met Hugh Hefner lijkt me wel dope :) |
Hmm.. een rijk persoon iig, zodat hij/zij voor mij kan betalen:) (ik ben immers niet rijk)
Maar als het om de persoonlijkheid gaat dan is het denk -Madonna, die vind ik al jaren super -Justin Timberlake, hij lijkt me heel gezellig -David Beckham, ik ben (veel) gezelliger dan die zuurpruim Victoria -Beyoncé, ik wil nl. die Burberry bikini uit die nieuwe clip van haar en Jay-Z en zij weet vast wel waar je die kan kopen. Nou, dat waren ze denk ik wel! |
Benny Neyman :p :cool:
|
vrouw: jessica marie alba
man: bam margera |
Met Kelly Osbourne ze werd gekozen als 1 van de slechtst geklede persoontjus daar ben ik ut absoluut niet mee eens (n)
Ze weet vast nog wel een paar coole kledingwinkels :cool: http://suprmchaos.com/kelly-osbourne_080402.jpg http://kellyosbourne.com/aol/LAkelly05.jpg En natuurlijk met 1 of andere rijkaard ... |
Citaat:
|
ik zou wel s met Kylie Minogue willen winkelen, ze heeft vast veel geld, en ik vind haar altijd wel hip :)
maar qua persoon zou ik met uhm Angelina Jolie willen shoppen :D of met Alysson Hannigan :) |
Citaat:
|
Met Marilyn Manson!!!!!
Het lijkt me onwijs om met hem eens te gaan shoppen, hij heeft zelf ook altijd van die geweldige combi's aan!! Ja, dat lijkt me wel wat! :D http://D:\Gezinsmap\Sylvia\marilyn manson\shock014.jpg |
Elijah Wood of zow :D rrrrauwie
justin timberlake lijkt me ook wel wat |
Citaat:
|
Met Christina Ricci.
|
<------- met dat mannetje zou ik wel willen shoppen hoor. (voor degenen die het niet zien: het is Dave Grohl) En dan mag Taylor Hawkins ook meteen mee. kunnen we een paar leuke krijtjes voor 'm uitzoeken :)
Edit: Avatar is veranderd. Dit is de South Park versie van mij. |
Rodney Mullen
Kareem Campbell Jet li (wat oosters getinte outfits zoeken) Jared Leto (manneke met stijl vinnik) |
oew, dit is moeilijk :o
Ik denk toch Tina Root van Switchblade Symphony.. :) Ze heeft altijd leuke kleren aan vind ik.. en ze heeft 1 zo'n ketting met een ster en die heb ik echt ooooveral gezocht, maar kan em niet vinden.. :( |
Bjork. Duidelijk.
|
Hmm, op mijn of zijn/haar kosten?
Brad Pitt of gewoon een relaxte Nederlandse ster (m/v) zonder al te veel allures, maar mèt prima kledingsmaak... |
De styliste van The Tribe...
|
sophie ellis bextor. zij heeft zulke gave truttige outfits enzo :D
|
Citaat:
|
vrouw: tori amos
man: adam busch |
Craig David, hij heeft stijl.
|
kelis, zij heeft stijl! :)
|
Citaat:
|
Met Karin Bloemen, volgens mij is ze echt een heel koel wijf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
goede keuze :) (y) |
Citaat:
|
Met Kelly osbourne idd... ik vind haar er altijd wel leuk uitzien, en anders de zangeres van penumbra, die is ubersexy
|
Met Chester van Linkin Park, met alle leden van Good Charlotte, met Travis van Blink 182 en met Brad Pitt. Ik hoop wel dat ik dan ook veel geld (van hun!!) mag uit geven en ik wil wel in London gaan winkelen! :)
|
travis barker in zijn winkel :)
|
Ik zou wel met tarja van Nightwish willen winkelen, die heeft wel een goede smaak!!
doeg mleen |
Citaat:
|
Met Michael Jackson :D....Hoe hij gister (tijdens dat interview op Yorin) in die ene winkel liep von ik wel komisch. Heb ik die al, en die? Nee? Dan wil ik um ook! enz enz. Misschien wil hij dat ook wel voor mij doen ;) Heb je die al en die? Nee dan koop ik um voor je :rolleyes:
|
Citaat:
|
Gwen Stefani.
|
quincy trustfull en dan wil ik haar gelijk zwanger maken, want zij moet de moeder van mijn kinderen worden
|
nouja waarom met hun omdat ze zo'n 'goeie 'smaak hebben kiezen jullie je eigen kleren niet uit :/
|
Citaat:
|
henk bres
|
Bill Clinton
|
ja echt heel erg lifestyle dit :rolleyes: ---> kantine ofzo plies
|
Citaat:
maar goed dat wilde ik even kwijt :D * |
Femke Halsema. Ik vind dat zij altijd nette, maar leuke kleding aan heeft. Kan ik nog iets van leren. :o :D
|
doemaar uhm weetik veel al die sterren en beroemdheden en celebritiescrap zijn arrogant... teveel geld te weinig gespreksstof..
als het moet doe dan maar antonio banderas ofzo. nee toch niet |
met de bandleden van Good Charlotte natuurlijk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |