![]() |
1 jointje schadelijk?
Gewoon kort vraagje: ben je na 1 jointje verslaafd? En hoeveel jointz mag je de eerste keer gebruiken als je nog een beetje mens wilt zijn?
|
ik zou gewoon maar eens beginnen met een joint, neem aan dat je dat al genoeg zult voelen :D
|
na 1 joint ben je zeker nog niet verslaafd en ik zou inderdaad maar eens met 1tje beginnen... dan voel je hem waarschijnlijk wel flink hangen :D
|
ja je bent super verslaafd na 1 joint en je kan er nooit meer vanaf komen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
begin niet aan die rotzooi! als ik die eerste nooit had opgestoken, had ik nu me rijbewijs gehad en een dikke wagen
nu loop ik fucking elke dag naar de shop met 6euro in me klauwen |
Citaat:
|
Citaat:
overigens, koop een pijpje, doe ik ook, dan kun je 2 weken met een paar grammetjes wiet. |
ALSJEBLIEFT begin er niet aan na eerste joint ben je meteen al verslaafp en meteen naar afkickcentrum of..... je moet gewoon niet naar mij luisteren denk da je da laatste moet doen :P
|
Citaat:
|
Maakt niet uit, 't is niet schadelijk als je het af en toe doet. En nee het is niet verslavend. Rook al 4 jaar elke dag joint omdat m'n pa verbouwd en ik dus gratis kan blowen . Maar nu is het op en zit ik een maandje zonder, nou dan blow ik gewoon niet. Doe nog steeds HBO, kan nog steeds goed leren, m'n geheugen doet het nog steeds en alles is ok, dus een jointje is echt niet erg.
|
hmm elke dag joint lijkt me op denduur niet leuk meer.. kweet niet waarom.. mjah denk dat de "lol + kick" er dan afgaat
(teminste als je niet verslaafd bent..) |
ik denk dat als je het lekker vindt, dat je er nog een gaat roken, en dan nog een, en dan nog een, en dan nog een, en dan nog een, enz enz :rolleyes:
|
Citaat:
sommige mensen zijn na een goeie teug al verslaafd, anderen moeten eerst een tijd lang geblowt hebben willen ze verslaafd worden |
probeer es een jointje maar maak er geen gewoonte van.. hou het bij de weekenden... dat zou k het liefste doen
|
Citaat:
|
1 jointje kan al dodelijk zijn, als je niet uitkijkt..
|
Citaat:
( als je het serieus bedoelde) |
Citaat:
|
Citaat:
"Ik steek er nog één op", zei de wereldvreemde Uncle_Sam. |
ik rook heel soms en dan is het effect zo erg echt geweldig :)
dus elke dag blowen lijkt me echt totaal nix! elke dag stoned zijn pfoe :S |
ieder weekend
en niks mis mee na 1 jointje heb je er nog niet eens plezier in duurt een tijdje een maand of 1 1/2 |
stel je niet aan
|
volgens mij ben je niet verslaafd na 1 jointje hoor :rolleyes:
dat duurt nog wel effe, lijkt mij zo |
:confused:
aan wiet raak je toch niet lichamelijk afhankelijk? |
Citaat:
|
na je eerste joint merk je meestal egt niks :) iig dat hoor ik altijd en dat heb ik zelf ook gehad, gewoon langzaam opbouwen, begin met 1 jointje, ook al rook je er 5 word je nog niet knetter, totdat je er 10 rookt en dan val je bewusteloos neer ofsow :p
|
Citaat:
Ik ben bang dat het voor jou al te laat is... Zoals al eerder is gezegd kan je van wiet niet lichamelijk afhanklelijk worden. Dat houdt dus in dat je er wel geestelijk afhankelijk van moet worden. Je hebt al eens over een joint roken nagedacht, dus nu ben je al verslaafd en dus hopeloos verloren. Als je ouders dit wisten zouden ze je het huis uit gooien en dat verdien je ook vuile drugs gebruiker. Ik kan het weten, na het roken van mijn eerste joint woonde ik binnen een week op straat en ik bedel nu om joints te kunnen roken. Ik heb al drie weken niet meer gegeten want ik geef mijn gebedelde geld liever aan drugs uit dan aan eten. Kijk ook uit want het een leidt tot het ander want als je een joint rookt ben je meestal ook binnen een jaar aan de heroine! Dus wees verstandig STAY IN SCHOOL AND SAY NO TO DRUGS. :rolleyes: laters Lompo de Clown |
Zoals ze zeggen hollandse groente is gezond..
ik blow zelf ook wel eens...vroeger elke week op vrijdag buite de kroeg omdat we geen bier mee kregen...nu doe k t 1 x in de maand... en ik kan makkelijk zonder... Sigaretten daar word je wel aan verslaafd!! (maar ook niet meteen naar de eerste) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je raakt verslaafd van de sjag in de joint, niet van wiet zelf! Ja op den duur kan je geestelijk verslaafd raken, maar das weer wat anders...
|
Citaat:
*houdt van pure pijp :)* |
Citaat:
|
Citaat:
want je kan dus echt NIET verslaafd zijn na 1 joint... en 1 joint per maand is nog gezond :) dus ga je gang |
Citaat:
|
en dit is geen chatbox :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
dan ben ik ook heeel gezond bezig :rolleyes: |
Aan één jointje kun je inderdaad doodgaan. Wel is het dan noodzakelijk dat je alles in het werk stelt, om met dat jointje bijvoorbeeld de gordijnen in de woonkamer in de fik te krijgen. Als dat lukt, kun je rustig gaan slapen. Voor jou geen nieuwe dag ;)
NEuj joh, al die onzin, als anderen er maar geen last van hebben. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |