Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   1 jointje schadelijk? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=366453)

Eenzjelleke 04-02-2003 18:44

1 jointje schadelijk?

Gewoon kort vraagje: ben je na 1 jointje verslaafd? En hoeveel jointz mag je de eerste keer gebruiken als je nog een beetje mens wilt zijn?

]{ing 04-02-2003 18:46

ik zou gewoon maar eens beginnen met een joint, neem aan dat je dat al genoeg zult voelen :D

Sennah 04-02-2003 19:12

na 1 joint ben je zeker nog niet verslaafd en ik zou inderdaad maar eens met 1tje beginnen... dan voel je hem waarschijnlijk wel flink hangen :D

mood indigow 04-02-2003 19:12

ja je bent super verslaafd na 1 joint en je kan er nooit meer vanaf komen :rolleyes:

Destrøyer 04-02-2003 19:23

Citaat:

mood indigow schreef:
ja je bent super verslaafd na 1 joint en je kan er nooit meer vanaf komen :rolleyes:
als je een stevige portie crack rookt schijn je wél al verslaafd te zijn

Mindfields 04-02-2003 20:33

Citaat:

Reptile schreef:
als je een stevige portie crack rookt schijn je wél al verslaafd te zijn
Waar kan je dat eigenlijk halen?

Destrøyer 04-02-2003 20:35

Citaat:

Parallel schreef:
dealer, is harddrugs

spookdiertje 04-02-2003 22:15

begin niet aan die rotzooi! als ik die eerste nooit had opgestoken, had ik nu me rijbewijs gehad en een dikke wagen
nu loop ik fucking elke dag naar de shop met 6euro in me klauwen

Inf3sted Funk 04-02-2003 22:46

Citaat:

Parallel schreef:
Op het centraal station

Isa 05-02-2003 08:51

Citaat:

spookdiertje schreef:
begin niet aan die rotzooi! als ik die eerste nooit had opgestoken, had ik nu me rijbewijs gehad en een dikke wagen
nu loop ik fucking elke dag naar de shop met 6euro in me klauwen

JOUW schuld, niet de schuld van de wiet. niet iedereen is zo snel verslaafd als jij.
overigens, koop een pijpje, doe ik ook, dan kun je 2 weken met een paar grammetjes wiet.

bong 05-02-2003 14:10

ALSJEBLIEFT begin er niet aan na eerste joint ben je meteen al verslaafp en meteen naar afkickcentrum of..... je moet gewoon niet naar mij luisteren denk da je da laatste moet doen :P

Snat$bat$ 05-02-2003 14:41

Citaat:

water and fire schreef:
na 1 joint ben je zeker nog niet verslaafd en ik zou inderdaad maar eens met 1tje beginnen... dan voel je hem waarschijnlijk wel flink hangen :D
de eerste joint aaaaaaaah da was et beste

vrolijkevlinder 07-02-2003 11:26

Maakt niet uit, 't is niet schadelijk als je het af en toe doet. En nee het is niet verslavend. Rook al 4 jaar elke dag joint omdat m'n pa verbouwd en ik dus gratis kan blowen . Maar nu is het op en zit ik een maandje zonder, nou dan blow ik gewoon niet. Doe nog steeds HBO, kan nog steeds goed leren, m'n geheugen doet het nog steeds en alles is ok, dus een jointje is echt niet erg.

FishBrain 07-02-2003 14:09

hmm elke dag joint lijkt me op denduur niet leuk meer.. kweet niet waarom.. mjah denk dat de "lol + kick" er dan afgaat

(teminste als je niet verslaafd bent..)

Moniek! 08-02-2003 10:45

ik denk dat als je het lekker vindt, dat je er nog een gaat roken, en dan nog een, en dan nog een, en dan nog een, en dan nog een, enz enz :rolleyes:

Destrøyer 08-02-2003 11:02

Citaat:

moniekjuh schreef:
ik denk dat als je het lekker vindt, dat je er nog een gaat roken, en dan nog een, en dan nog een, en dan nog een, en dan nog een, enz enz :rolleyes:
het verslavings-effect verschilt enorm

sommige mensen zijn na een goeie teug al verslaafd, anderen moeten eerst een tijd lang geblowt hebben willen ze verslaafd worden

Blenderhead 08-02-2003 14:08

probeer es een jointje maar maak er geen gewoonte van.. hou het bij de weekenden... dat zou k het liefste doen

]{ing 08-02-2003 14:32

Citaat:

birthmark schreef:
probeer es een jointje maar maak er geen gewoonte van.. hou het bij de weekenden... dat zou k het liefste doen
zou ik ook het liefste doen..

Mafheid 08-02-2003 14:40

1 jointje kan al dodelijk zijn, als je niet uitkijkt..

Blenderhead 08-02-2003 14:57

Citaat:

Mafheid schreef:
1 jointje kan al dodelijk zijn, als je niet uitkijkt..
d'r is nog nooit iemand aan doodgegaan

( als je het serieus bedoelde)

Günther 08-02-2003 15:08

Citaat:

]{ing schreef:
zou ik ook het liefste doen..

Uncle_Sam 08-02-2003 15:51

Citaat:

Eenzjelleke schreef:
Gewoon kort vraagje: ben je na 1 jointje verslaafd? En hoeveel jointz mag je de eerste keer gebruiken als je nog een beetje mens wilt zijn?
Als je meer dan 4 joints in je leven hebt gerookt, is je mens-zijn voorbij. Wetenschappelijk bewezen.

"Ik steek er nog één op", zei de wereldvreemde Uncle_Sam.

flipm0 14-02-2003 10:26

ik rook heel soms en dan is het effect zo erg echt geweldig :)
dus elke dag blowen lijkt me echt totaal nix!
elke dag stoned zijn pfoe :S

machtigespa 14-02-2003 10:45

ieder weekend

en niks mis mee

na 1 jointje heb je er nog niet eens plezier in

duurt een tijdje

een maand of 1 1/2

gladde aal 14-02-2003 11:51

stel je niet aan

bl0emetje 17-02-2003 17:17

volgens mij ben je niet verslaafd na 1 jointje hoor :rolleyes:
dat duurt nog wel effe, lijkt mij zo

gna 17-02-2003 21:50

:confused:

aan wiet raak je toch niet lichamelijk afhankelijk?

gladde aal 17-02-2003 21:57

Citaat:

gna schreef:
:confused:

aan wiet raak je toch niet lichamelijk afhankelijk?

onmogelijk

sMoKer 18-02-2003 09:52

na je eerste joint merk je meestal egt niks :) iig dat hoor ik altijd en dat heb ik zelf ook gehad, gewoon langzaam opbouwen, begin met 1 jointje, ook al rook je er 5 word je nog niet knetter, totdat je er 10 rookt en dan val je bewusteloos neer ofsow :p

Lepra de Clown 18-02-2003 13:24

Citaat:

Eenzjelleke schreef:
Beste Eenzjelleke,

Ik ben bang dat het voor jou al te laat is...
Zoals al eerder is gezegd kan je van wiet niet lichamelijk afhanklelijk worden. Dat houdt dus in dat je er wel geestelijk afhankelijk van moet worden. Je hebt al eens over een joint roken nagedacht, dus nu ben je al verslaafd en dus hopeloos verloren. Als je ouders dit wisten zouden ze je het huis uit gooien en dat verdien je ook vuile drugs gebruiker.
Ik kan het weten, na het roken van mijn eerste joint woonde ik binnen een week op straat en ik bedel nu om joints te kunnen roken. Ik heb al drie weken niet meer gegeten want ik geef mijn gebedelde geld liever aan drugs uit dan aan eten. Kijk ook uit want het een leidt tot het ander want als je een joint rookt ben je meestal ook binnen een jaar aan de heroine!
Dus wees verstandig STAY IN SCHOOL AND SAY NO TO DRUGS.

:rolleyes:

laters
Lompo de Clown

sTiN¥ 18-02-2003 17:16

Zoals ze zeggen hollandse groente is gezond..
ik blow zelf ook wel eens...vroeger elke week op vrijdag buite de kroeg omdat we geen bier mee kregen...nu doe k t 1 x in de maand... en ik kan makkelijk zonder...
Sigaretten daar word je wel aan verslaafd!! (maar ook niet meteen naar de eerste)

Eenzjelleke 18-02-2003 17:21

Citaat:

Lompo de Clown schreef:
Beste Eenzjelleke,

Ik ben bang dat het voor jou al te laat is...
Zoals al eerder is gezegd kan je van wiet niet lichamelijk afhanklelijk worden. Dat houdt dus in dat je er wel geestelijk afhankelijk van moet worden. Je hebt al eens over een joint roken nagedacht, dus nu ben je al verslaafd en dus hopeloos verloren. Als je ouders dit wisten zouden ze je het huis uit gooien en dat verdien je ook vuile drugs gebruiker.
Ik kan het weten, na het roken van mijn eerste joint woonde ik binnen een week op straat en ik bedel nu om joints te kunnen roken. Ik heb al drie weken niet meer gegeten want ik geef mijn gebedelde geld liever aan drugs uit dan aan eten. Kijk ook uit want het een leidt tot het ander want als je een joint rookt ben je meestal ook binnen een jaar aan de heroine!
Dus wees verstandig STAY IN SCHOOL AND SAY NO TO DRUGS.

:rolleyes:

laters
Lompo de Clown

En nog steeds een pc? :o

Destrøyer 18-02-2003 17:30

Citaat:

Eenzjelleke schreef:
uhm, zie je toevallig niet dat het sarcasme er vanaf druipt?

Dissolute 18-02-2003 17:41

Je raakt verslaafd van de sjag in de joint, niet van wiet zelf! Ja op den duur kan je geestelijk verslaafd raken, maar das weer wat anders...

Destrøyer 18-02-2003 17:45

Citaat:

Dissolute schreef:
Je raakt verslaafd van de sjag in de joint, niet van wiet zelf! Ja op den duur kan je geestelijk verslaafd raken, maar das weer wat anders...
puur is duur, maar dan ben je wel lekker snel gaar :)

*houdt van pure pijp :)*

Lepra de Clown 19-02-2003 14:17

Citaat:

Eenzjelleke schreef:
Nee, ik breek iedere nacht in in een internet cafe!

fiepje 19-02-2003 14:29

Citaat:

Eenzjelleke schreef:
ik snap niet wrom iedereen hier zo stomme antwoorden op geeft...
want je kan dus echt NIET verslaafd zijn na 1 joint...
en 1 joint per maand is nog gezond :)
dus ga je gang

Gustav 19-02-2003 14:53

Citaat:

Lompo de Clown schreef:
Nee, ik breek iedere nacht in in een internet cafe!
dit alibi klopt niet... tis niet nacht... :P

fiepje 19-02-2003 17:43

en dit is geen chatbox :)

Wasp 19-02-2003 19:07

Citaat:

Dark Girl! schreef:
en dit is geen chatbox :)
Dankje! :)

Günther 20-02-2003 06:38

Citaat:

Dark Girl! schreef:
1 joint per maand is nog gezond :)

wow dan ben ik wel helemaal gezond aangezien ik wel iets meer rook :D :p

fiepje 20-02-2003 17:57

Citaat:

Wasp schreef:
Dankje! :)
yw :)

Citaat:

black angel schreef:
wow dan ben ik wel helemaal gezond aangezien ik wel iets meer rook :D :p
mjah zolang jij dat denkt :D
dan ben ik ook heeel gezond bezig :rolleyes:

Buitengewoon 21-02-2003 00:23

Aan één jointje kun je inderdaad doodgaan. Wel is het dan noodzakelijk dat je alles in het werk stelt, om met dat jointje bijvoorbeeld de gordijnen in de woonkamer in de fik te krijgen. Als dat lukt, kun je rustig gaan slapen. Voor jou geen nieuwe dag ;)

NEuj joh, al die onzin, als anderen er maar geen last van hebben.

Günther 21-02-2003 09:18

Citaat:

Dark Girl! schreef:
yw :)

mjah zolang jij dat denkt :D
dan ben ik ook heeel gezond bezig :rolleyes:

;) :p :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.