![]() |
Europees elftal van het jaar
Gisteren maakte de UEFA het Europees elftal van het jaar bekend:
Het UEFA-elftal van het jaar: Doel: Rüstu Recber (Turkije/Fenerbache). Verdediging: Carlos Puyol (Spanje/FC Barcelona), Alessandro Nesta (Italië/AC Milan), Christian Chivu (Roemenië/Ajax), Roberto Carlos (Brazilië/Real Madrid). Middenveld: Clarence Seedorf (Nederland/AC Milan), Michael Ballack (Duitsland/Bayern München), Zinedine Zidane (Frankrijk/Real Madrid), Damien Duff (Ierland/Blackburn Rovers). Aanval: Thierry Henry (Frankrijk/Arsenal), Ronaldo (Brazilië/Real Madrid). Trainer: Senol Günes (Turkije). Wie van deze mensen hoort er volgens jou niet in thuis en welke andere had jij er ook graag in gezien? Ik vind persoonlijk dat Ronaldo er wel uitmag, die heeft alleen op het WK goed gespresteerd, een goede vervanger zou bijvoorbeeld Larsson zijn ofzow. Die blijft raak schieten in Schotland. Kezman en Makaay doen het ook goed. |
ik zie niet echt wat die trainer erbij doet..?
maar ik zie wel meer dingen die raar zijn.. zoals wat je al zei: ronaldo.. maar het is de uefa.. |
Op het middenveld had Beckham er van mij wel ingemogen ipv bijvoorbeeld Seedorf... goeie voetballer maar niet voor het europees elftal van het jaar
Damien Duff hoort hier ook niet in thuis vind ik. Dan zie ik op die plek liever Pires en idd liever Van Nistelrooy dan Ronaldo. vantheman had een goed seizoen bij united.. |
Puyol, Seedorf, Duff en Ronaldo vind ik er eigenlijk allevier niet in horen.
Puyol vind ik maar een gewone linksback. voor Seedorf geldt ook dat hij niet bijzonder goed. Ik ken betere namen voor zijn positie. Duff?? Zou uit m'n hoofd niet eens weten op welke positie hij speelt. En bij welke club? En Ronaldo heeft het goed gedaan op het WK, maar dat was het dan ook wel. |
Citaat:
|
keeper mag er uit wat mij betreft, dan nog liever die lelijke duitser
roberto carlos word ik ook een keer ziek van chivu pakt teveel onnodige kaarten ballack is geen middenvelder ? duff..... :confused: |
Citaat:
|
Ballack is WEL een middenvelder.
Ikzelf heb ook gestemd voor dit elftal sommigen had ik ook, maar toch enkelen niet hoor. Ronaldo speelde enkel goed WK, waarom dan in EUROPEES team?? :rolleyes: Hetzelfde geldt trouwens voor Duff en Rustu. |
Ik heb niet zoveel met sterrenteams/allstar teams. Laat ze maar gewoon lekker voetballen bij hun eigen club. (y)
|
Om te beginnen die keeper... Waarom niet Oliver Kahn? :confused:
Carlos Puyol zie ik liever niet in de verdediging staan. Euh, zet daar maar iemand anders... Ik zal er eens over nadenken ;) Het middenveld zou er plaats voorzien moeten worden voor Beckham dus er moet iemand eruit en dat is dan maar Clarence Seedorf. Ronaldo er uit olé olé. Ik vind die totaal niet thuishoren hier. Het zal wel een goede voetballer zijn geweest, heeft idd nog wel wat techniek, maar nee, geen plaats voor hem in dit team op dit moment. Zet daar Van Nistelrooy maar in, zodat we ook een Nederlander in het team hebben ;) |
Citaat:
Rüstu maakt zelden blunders. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is al 713 minuten zonder tegendoelpunt hoor!! Zeg dan niks ofzo... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Zullen wel heeeele goede verdedigers zijn dan he... Die moeten zeker in t elftal van het jaar of niet??? :rolleyes: |
Rüstü Reçber is gewoon de beste keeper! Hoevaak hebben jullie hem zien keepen?Alleen op het WK, en toen dee hij het héél goed. Dus eerst kijken en dan praten.....
|
Citaat:
dit vind ik de beste keepers momenteel: 1.Kahn 2.Buffon 3.Toldo 4.Rustu 5.Westerveld |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kheb altijd moeite met dat Oostend'se accent... ;) |
Citaat:
Ken je het Oostendse accent in het echt of niet? |
Citaat:
|