![]() |
Wie gaat er naar Salou???
Let me know!!
Zijn er nog mensen die net als ik in hun examenjaar zitten en strax lekker gaan feesten in Salou??? En misschien iemand die er al eens is geweest? Tips voor leuke tentjes en disco's zijn altijd welkom ;) *Dikke Kus* |
la pacha moet je zeker heen gaan....is met een taxi te doen en is een grote discotheek
uhm verder heb je flashback,snoopies die me nog binnenschieten :) |
Als je de eerste keer gaat is het leuk :)
Na 5 keer heb je het wel gezien daar ;):D Maar goed... Idd Pacha is wel in orde, snoopy's, flash back ( wel vet duur... )...etc. Loopt vanzelf wel los ;) Ps: Als je toevallig een keer bij de Swing komt, doe ze de groeten van Maastricht :)...hangt nog een leuke foto van ons flugel record :) |
wij gaan ook na salou en ikke heb vet veel zin :D
|
hmmm... mallorca..
|
Hmm nee te veel Nederlanders in Salou.... :D
|
ga trouwens toch naar salou :D .. hahaha, & zijn idd teveel nederlanders (vooral mannelijke) in salou maar ok, ga wel catalaans oefenen :D
|
ik gaat ook :D
|
whoa lekkah breezahs drinkuhh in salouw!
nee dank je, ik ga liever naar een niet-commercieel oord dat niet puur draait om toerisme. |
Ik ga ook, heb ook al geboekt, lekker met het vliegtuig en in een appartement dusdamens :D
Haha grapje ben al bezet |
Citaat:
|
Wij niet, wij gaan naar Malgrat de Mar dit jaar.
|
Nee, ik niet. Alle leuke tentjes zijn al geweest. Vorig jaar was het wel top. (y)
|
Salou (n)
Maar voor een ieder die graag zo zijn vakantie wil vieren, veel plezier daar... |
Ik ben er vorig jaar geweest in de zomer!! Was erg gezellig!
Teveel nederlanders ja. En na een week heb je het wel gezien daar, allemaal hetzelfde ongeveer. En Pacha daar moet je zeker heen!! (y) ;) |
eens en nooit weer
geef mij maar lloret, daar heb je tenminste fatsoenlijke discotheken |
Citaat:
|
Citaat:
ps. vind domme sletjes altijd heeel erg meevallen, dat is juist het probleem ;) ..cia0xx |
nee,
maar ik ga wel naar blanes :) |
boerenparadijs daar
|
Citaat:
ow, heb ik jou in mn msn???? .. probably omdat je erikah badu aanhangster bent dat ik nix zeg => ben een b'tje bang voor independant woman ;) .. maar ok,serio.. ga iets tegen je zeggen op msn :D hahaha..yessssss! Heb je nog goede tips, waar een beetje stylvolle mensen te vinden zijn en wat geen pubs zijn? ;) ..Cia0.xx |
gaat ook naar salou
van 19 juli tot 26 juli :D |
ikke de 28ste .. of iets erg in de buurt :D
|
heheh naja weinig forumers dan :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |