![]() |
valentijnsdillema
ik heb een klein probleempje, een tijdje geleden, ben ik afgewezen geweest door een vriendin, ma ik ben steeds enorm verliefd op haar, en hebben we een zeer normale relatie, zoals gewoon, vrienden, niet echt enorm goede vrienden, mer soit, ik twijfel er nu over om haar iets te geven voor valentijn, zou ik dit doen of niet?
|
Tuurlijk. Als jij dat wilt.
(ik ben geen voorstander van valentijn maar het zou in dit geval een leuk excuus zijn :P) Ik bedoel, ik stuur zelf een kaartje naar mijn beste vriendin als haar 'stille aanbidder' maar ik ben niet verliefd op haar. Dus doe gewoon. Je hebt er niks aan te verliezen. (geld misschien) |
inderdaad een kaartje is nooit verkeerd :D
|
Ik dien eerst wel even te vermelden dat ik de pessimist bij uitstek ben, maar waarom zou je haar iets sturen?Je weet toch al dat ze niets wil, en als je nog steeds verliefd op haar bent hoop je toch stiekem dat je iets met dr krijgt als je dat kaartje stuurt. Ik zou me de moeite besparen........, maarja, wie ben ik he
|
Hoop doet leven wizzman.....
|
Ik weet niet pcies hoe jullie relatie nu is, maar ik zou het niet doen denk ik. Denk dat het al lastig genoeg was/is om na die afwijzing weer heel normaal met elkaar om te gaan als vrienden. Als zij nu doorheeft dat je nog steeds verliefd op haar bent maakt dat t er volges mij niet makkelijker op.
Maar daz mijn mening en t is als je verliefd bent natuurlijk altijd leuk om een (anoniem) kaartje te sturen :D |
Ik zou het niet doen. Ze wil niks met je, behalve gewone vrienden zijn, dus confronteer haar niet opnieuw met je liefde. Ik zou een goede vriendschap niet verpesten.
|
geef 'r geld.
ik lig er zelf nog het hardste om in een deuk. druip mij maar af. ontopic: stuur een lief vriendschapskaartje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |