![]() |
kleur vraag
beetje rare topic titel...
maar past een heel donkerblauw jasje bij een zwarte broek? |
nee. :rolleyes:
|
ik vind van wel
maargoed, wie ben ik :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope, ik vind eigenlijk van niet... 2 van de weinige kleuren die echt met elkaar vloeken...
als je het toch wilt combineren zou ik er een echte zwart/donkerblauw combinatie van maken, dus iig 2 zwarte dingen, en 2 donkerblauwe... dan lijkt het niet zo'n bij elkaar geraapt zooitje (no offence) lichterblauw met zwart kan wel trouwens, denk ik dan :) |
mwah...
denk van wel :) |
Het kan, maar echt mooi is anders :)
|
Citaat:
ik moet morgen ergens heen, en heb geen tijd om nog wat te kopen :( (t is idd bijelkaar geraapt :o , behalve de broek dan) |
Citaat:
|
mm ik vind het niet echt mooi maar ja draag gewoon wat je mooi vind dan vind ik het goed
|
Citaat:
ik moet naar een beurs, en ik kan het niet maken om voor schut te lopen, dat neemt mijn baas me niet in dank af :( |
zwart is goed..
|
maar het is dus nu duidelijk dat het niks is :)
dan maar zonder jas leren jas aan, die is tenminste zwart :D |
Citaat:
zag wel dat er een tag stond, maar dacht dat het een mislukte quote was :o |
zit me moeder ook wel es over te miepen
ik vin van wel |
Citaat:
|
Ik vindt t wel passen...
En anders kun je ook een zwarte shirt onder dat jasje aantrekken. |
Tip: kledingverf..?
|
Hoe donkerblauw is je jasje? Als het erg naar zwart neigt is het niet mooi, maar als het duidelijk en helder blauw is kan het op zich wel. Fantastisch is het nooit. :)
|
Citaat:
moet een bloes + stropdas.. |
ik heb het overleefd, dan maar zonder jasje...
(ff in het weekend wel meteen er eentje kopen :o ) en het donkerblauwe neigde heel erg naar zwart, mijn pa zag weinig verschil.. en die zei: boeit toch niet wat voor kleur het is... :rolleyes: |
Citaat:
|
Mijn moeder vermoord me ook elke keer als ik blauw met zwart aan heb, maar ik vind het mooi!!
Dus het is echt wat je zelf mooi vind, de een walgt ervan de ander vind het mooi en het is 50/50 :D |
Ik bepaal meestal zelf of iets samen past en dus mooi is..
|
Citaat:
mannen overhemden. dat is elementair |
Citaat:
weet ik veel hoe je het noemt :) |
hmmm... tjah hangt ook van de stof af... als de een spijkerstof is kan het denk ik wel...maar niet bij alle kleding kan het...
|
Ik vind van niet (n).
|
nou ligt aan de kleur blauw denk ik..... :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
ik vind het mooi!
juist omdat het lijkt alsof het niet bij elkaar past als je beter kijkt namelijk past het heel goed het staat mooi en chique en ja... ik vind het een geweldige combi maar... inderdaad hangt ervanaf welke kleur blauw |
Je moet gewoon kijken of je et zelf mooi vindt...
persoonlijk vind ik het niet zown geweldige combi, maar als je het zelf wel mooi vindt ga ik je niet tegenhouden en dat zou niemand moeten doen :cool: |
Citaat:
|
Tuurlijk why not en als het niet staat is het toch whatever ! :-D
|
Nee, ik denk het niet. Behalve als je alles er op aan zou passen. Dus dat het een beetje de bedoeling is en dat het ook niet geeft dat het niet past.. Maar dat lijkt me eerder mooi met make-up bijvoorbeeld. Zwart+donkerblauw.. Ggg, ik kan het niet uitleggen. Maar make-up plus kleding in die hele stijl.
|
Als het donkerblauw erg op zwart lijkt kom je er misschien wel mee weg :p
Mar als het echt zwart en donkerblauw is en duidelijk te zien.. niet.. |
nee
|
Nee natuurlijk niet. Als er duidelijk verschil tussen ziet (dus ook in het donker) dan kan het nog wel.... maar je staat nog steeds voor lul
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |