Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Beste spits !?!? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=366834)

ThE MaSTeR 2oo3 04-02-2003 22:32

Beste spits !?!?

Poll: Wie is de beste spits ?[*]Raúl[*]Ronaldo [*]Van Nistelrooy[*]Vieri [*]Ilhan Mansiz[*]Shevchenko [*]Raúl
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=565&layout=1
Ook een poll maken? Klik hier

MarcyMarc 04-02-2003 23:49

Mansiz? :D lol :D *ligt in een deuk*

Mis toch namen, zoals Henry :o

de communiceerbeer 05-02-2003 00:01

Citaat:

MarcyMarc schreef:

idd, beetje loze poll..

maargoed, van nistelrooy he :p

Thomas 05-02-2003 13:09

Ik ga toch ook voor de spits van ManU.

Krugdinho 05-02-2003 13:18

Henry? kluivert?

ZlatanSuperJood 05-02-2003 13:21

Zlatan?? :p

Krugdinho 05-02-2003 13:23

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:
Zlatan?? :p
Van Hooijdonk:p

EmilioFCG2 05-02-2003 14:37

Citaat:

Zaagmanz schreef:

wereldspits Martin Drent speelt ook nog hoor :D

bazzemans 05-02-2003 14:43

Citaat:

Zaagmanz schreef:
Zo goed is die Van Hooijdonk anders niet :confused:. Het enige waarmee hij vorig jaar de wedstrijden besliste was met het maken van doelpunten uit vrije trappen. Echte goals zoals een spits die behoord te maken zie je bij hem zelden. Hij is dan ook niet een typische spits, dus hoort hij ook niet thuis in dit rijtje ;).

Krugdinho 05-02-2003 14:45

Citaat:

bazzemans schreef:
Zo goed is die Van Hooijdonk anders niet :confused:. Het enige waarmee hij vorig jaar de wedstrijden besliste was met het maken van doelpunten uit vrije trappen. Echte goals zoals een spits die behoord te maken zie je bij hem zelden. Hij is dan ook niet een typische spits, dus hoort hij ook niet thuis in dit rijtje ;).
hoe die ze erin schiet maak toch niet uit :confused:

bazzemans 05-02-2003 15:00

Citaat:

Zaagmanz schreef:
hoe die ze erin schiet maak toch niet uit :confused:
Das wel erg naïef wat je zegt. Een spits is iemand die oog voor het doel heeft en ze er van alle standen en kanten in schiet. Niet iemand die tamelijk veel scoort vanaf vrije trappen, das niet typerend voor een spits.

snoopy 05-02-2003 15:14

*heeft (lekker orgineel) voor van Nistelrooy gestemd* :o

de ballonnenman 05-02-2003 15:54

Vervang ilhan mansiz maar voor henry.
Die is tenminste bekend en daar zou ik op stemmen als beste spits.

freggelfreak 05-02-2003 16:06

Citaat:

bazzemans schreef:
Das wel erg naïef wat je zegt. Een spits is iemand die oog voor het doel heeft en ze er van alle standen en kanten in schiet. Niet iemand die tamelijk veel scoort vanaf vrije trappen, das niet typerend voor een spits.
dat hoeft nu ook weer niet. kan me nog herrineren dat machlas er 34 inschoot bij vitesse en het waren ongeveer allemaal intikkertjes.

btw ik ga voor raul van dit groepje :)

Krugdinho 05-02-2003 16:07

Citaat:

bazzemans schreef:
das zeker waar,maar hetw a sook eerder als grap bedoeld...

ThE MaSTeR 2oo3 05-02-2003 18:32

Citaat:

MarcyMarc schreef:

Henry is niet zo'n echte spits. Hij speelt meer aan de linker kant. Daardoor heb ik hem niet in m'n lijstje. ;) (of heb ik het fout?)

Diesel 05-02-2003 19:05

Mansiz Rulezzzzzzz...... :cool:

gidie10 05-02-2003 19:47

Aj*xcieden moeten niet zeiken over die schwalbe, een schwalbe is een ONTERECHT verkregen vrije trap...Past precies bij die triestje mentaliteit in a'dam

freggelfreak 05-02-2003 19:49

Citaat:

MarcyMarc schreef:

en terrecht dat je lacht. waarom staat mansiz in het rijtje beste spitsen van de wereld??? ik ken die gast alleen van zijn goal op de wk volgens mij tegen senegal en zijn goals tegen zuid korea, maar verder????? :confused:

waarom zet je er niet meteen ivan gabrich in ofzo :D

Mr.Oizo 05-02-2003 19:56

Kun je nie over oordelen over zo'n kort rijtje, maar kheb maar op Van The Man gestemd...

Tja als Taiwo erbij stond was het een ander verhaal geweest ;)

Boogie 05-02-2003 20:00

Het zal wel enigszins met chauvisnisme te maken hebben, maar ik vind Ruud van Nistelrooy een van de meest complete spitsen.

ABrules 05-02-2003 21:32

Van Nistelrooij dus, niet omdat ik een nationalist ben ofzo:P

Bram 05-02-2003 21:51

Tjeez natuurlijk stemmen alle Nederlanders weer op Van Nistelrooij :D :rolleyes: Ik ga voor Mpenza ! Of nee voor Sonck! :D
Trouwens volgens mij is Henry op dit moment de beste en die staat er geeneens op. Dan maar superSheva !!!

Brain-Damage 05-02-2003 23:23

makaay, trezeguet (hoe je t ook schrijft), inzaghi, totti, hoe heet die argentijn ook alweer... die 2x tegen Ajax scoorde...crespo?

ik mis duz nogal wat naampjes...

*had anders ook op Ruudje gestemd*

AirRaid 06-02-2003 10:36

ik mis Ronald Hamming :D :D :D :D

Tofke_H 06-02-2003 10:53

Uit deze groep zou ik ook Van Nistelrooy kiezen. Maar zoals hierboven al zovaak aangehaald, dit zijn niet de beste spitsen die er rondhuppelen op dit moment.

Krugdinho 06-02-2003 12:23

Citaat:

Bram schreef:
Tjeez natuurlijk stemmen alle Nederlanders weer op Van Nistelrooij :D :rolleyes: Ik ga voor Mpenza ! Of nee voor Sonck! :D
Trouwens volgens mij is Henry op dit moment de beste en die staat er geeneens op. Dan maar superSheva !!!

nee schevchenko is niet eens verzekerd van een basisplaats :rolleyes:

Mr.Oizo 06-02-2003 12:24

Citaat:

AirRaid schreef:
En ik Wasio Taiwo :D

Geomancer 06-02-2003 18:29

Citaat:

AirRaid schreef:
Ongelofelijk dat Hamming wordt vergeten. Schande, zet er maar een slotje op :D :D :D

Bram 06-02-2003 19:07

Citaat:

Zaagmanz schreef:
nee schevchenko is niet eens verzekerd van een basisplaats :rolleyes:
ooit al gehoord van roteren? Sheva is momenteel wel zeker van een basisplaats het is veelal Inzaghi die langs de kant gelaten wordt de laatste tijd. Shevchenko heeft alles van een wereldspits en hij zal mee helpen Milan de CL te bezorgen.

Krugdinho 06-02-2003 21:45

Citaat:

Bram schreef:
ooit al gehoord van roteren? Sheva is momenteel wel zeker van een basisplaats het is veelal Inzaghi die langs de kant gelaten wordt de laatste tijd. Shevchenko heeft alles van een wereldspits en hij zal mee helpen Milan de CL te bezorgen.
ja nou als je zo'n superspits ben hoeft de trainer niet eens te roteren.Van Nistelrooy is altijd verzekerd van een basisplaats als ie fit is of als ie geen rust krijgt,scoort altijd veel,Hoeveel heeft Schevchenko er gemaakt?

Bram 07-02-2003 10:18

Citaat:

Zaagmanz schreef:
ja nou als je zo'n superspits ben hoeft de trainer niet eens te roteren.Van Nistelrooy is altijd verzekerd van een basisplaats als ie fit is of als ie geen rust krijgt,scoort altijd veel,Hoeveel heeft Schevchenko er gemaakt?
Even op wijzen dat Shevchenko een ernstige blessure heeft gehad, en lange tijd langs de kant is gebleven.
Het is niet alle spelers gegeven om in hun 1e seizoen in Italie meteen topschutter te worden....

Bram 07-02-2003 10:19

Citaat:

Zaagmanz schreef:
of als ie geen rust krijgt,
trouwens dit heet roteren hoor . :rolleyes:

Krugdinho 07-02-2003 10:20

Citaat:

Bram schreef:
Even op wijzen dat Shevchenko een ernstige blessure heeft gehad, en lange tijd langs de kant is gebleven.
Het is niet alle spelers gegeven om in hun 1e seizoen in Italie meteen topschutter te worden....

Ruud heeft meer goals in verhouding gemaakt dan scheva...

Bram 07-02-2003 11:03

Citaat:

Zaagmanz schreef:
Ruud heeft meer goals in verhouding gemaakt dan scheva...
heb je dat dan allemaal berekend? :rolleyes: Trouwens welke vergelijkingen zijn dat nu?Italie is volgens mij nog altijd moeilijker voor een spits dan Engeland, EN Shevchenko speelde wel jaren in een ploeg die niet draaide ! en 2 seizoenen op rij 24 goals scoren in een ploeg die zich moest reppen voor de CL ishéél erg sterk ! Heeft trouwens indertijd met kiev nog halve finale CL gespeeld. Ik vind van nistelrooij een goeie, doch Shevchenko heeft zeker al meer bewezen en ik vind Sheva toch iets meer hebben dan Van nistelrooij, vooral hij is sneller, wat in het hedendaagse voetbal zeer belangrijk is.
Trouwens Inzaghi heeft percentueel vast ook al veel meer gescoord dan Van Nistelrooij is ie daarom beter?

Krugdinho 07-02-2003 11:34

Citaat:

Bram schreef:
heb je dat dan allemaal berekend? :rolleyes: Trouwens welke vergelijkingen zijn dat nu?Italie is volgens mij nog altijd moeilijker voor een spits dan Engeland, EN Shevchenko speelde wel jaren in een ploeg die niet draaide ! en 2 seizoenen op rij 24 goals scoren in een ploeg die zich moest reppen voor de CL ishéél erg sterk ! Heeft trouwens indertijd met kiev nog halve finale CL gespeeld. Ik vind van nistelrooij een goeie, doch Shevchenko heeft zeker al meer bewezen en ik vind Sheva toch iets meer hebben dan Van nistelrooij, vooral hij is sneller, wat in het hedendaagse voetbal zeer belangrijk is.
Trouwens Inzaghi heeft percentueel vast ook al veel meer gescoord dan Van Nistelrooij is ie daarom beter?

Schevchenko is volgens mij ook ouder dus lijkt het me logisch meer te hebben bereikt Van Nistelrooy scoord elk seizoen veel goals Schevchenko,hoeveel heeft ie er dit seizoen gemaak?niet zo veel.sneller kan wel zijn maar Van Nistelrooy heeft alles wat een goede spits moet hebben is ook zeker niet langzaam heeft redelijk techniek een goed schot en staat altijd op de goede plek,hij kan ook nog es goed koppen en geeft ook een hoop assists.

ZlatanSuperJood 07-02-2003 17:21

Mario Jardel...

Bram 07-02-2003 22:06

Shevchenko heeft dit seizoen en vorig seizoen weinig gescoord omdat ie maanden buiten strijd is geweest.
De 2 seizoenen die hij volledig speelde, 2x 24 goals gemaakt wat in Italie als zéér goed kan worden vermeld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.