![]() |
Beste spits !?!?
Poll: Wie is de beste spits ?[*]Raúl[*]Ronaldo [*]Van Nistelrooy[*]Vieri [*]Ilhan Mansiz[*]Shevchenko [*]Raúl
Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=565&layout=1 Ook een poll maken? Klik hier |
Mansiz? :D lol :D *ligt in een deuk*
Mis toch namen, zoals Henry :o |
Citaat:
maargoed, van nistelrooy he :p |
Ik ga toch ook voor de spits van ManU.
|
Henry? kluivert?
|
Zlatan?? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
wereldspits Martin Drent speelt ook nog hoor :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*heeft (lekker orgineel) voor van Nistelrooy gestemd* :o
|
Vervang ilhan mansiz maar voor henry.
Die is tenminste bekend en daar zou ik op stemmen als beste spits. |
Citaat:
btw ik ga voor raul van dit groepje :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mansiz Rulezzzzzzz...... :cool:
|
Aj*xcieden moeten niet zeiken over die schwalbe, een schwalbe is een ONTERECHT verkregen vrije trap...Past precies bij die triestje mentaliteit in a'dam
|
Citaat:
en terrecht dat je lacht. waarom staat mansiz in het rijtje beste spitsen van de wereld??? ik ken die gast alleen van zijn goal op de wk volgens mij tegen senegal en zijn goals tegen zuid korea, maar verder????? :confused: waarom zet je er niet meteen ivan gabrich in ofzo :D |
Kun je nie over oordelen over zo'n kort rijtje, maar kheb maar op Van The Man gestemd...
Tja als Taiwo erbij stond was het een ander verhaal geweest ;) |
Het zal wel enigszins met chauvisnisme te maken hebben, maar ik vind Ruud van Nistelrooy een van de meest complete spitsen.
|
Van Nistelrooij dus, niet omdat ik een nationalist ben ofzo:P
|
Tjeez natuurlijk stemmen alle Nederlanders weer op Van Nistelrooij :D :rolleyes: Ik ga voor Mpenza ! Of nee voor Sonck! :D
Trouwens volgens mij is Henry op dit moment de beste en die staat er geeneens op. Dan maar superSheva !!! |
makaay, trezeguet (hoe je t ook schrijft), inzaghi, totti, hoe heet die argentijn ook alweer... die 2x tegen Ajax scoorde...crespo?
ik mis duz nogal wat naampjes... *had anders ook op Ruudje gestemd* |
ik mis Ronald Hamming :D :D :D :D
|
Uit deze groep zou ik ook Van Nistelrooy kiezen. Maar zoals hierboven al zovaak aangehaald, dit zijn niet de beste spitsen die er rondhuppelen op dit moment.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet alle spelers gegeven om in hun 1e seizoen in Italie meteen topschutter te worden.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens Inzaghi heeft percentueel vast ook al veel meer gescoord dan Van Nistelrooij is ie daarom beter? |
Citaat:
|
Mario Jardel...
|
Shevchenko heeft dit seizoen en vorig seizoen weinig gescoord omdat ie maanden buiten strijd is geweest.
De 2 seizoenen die hij volledig speelde, 2x 24 goals gemaakt wat in Italie als zéér goed kan worden vermeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |