![]() |
Op voeren modem!!!
Ik heb een vraagjeer is mij verteld dat je een modem kunt "opvoeren" is dit waar en zo ja hoe dan?
please help het internet is nu niet zo snel. |
Nee, dit is onzin.
Wel kun je met behulp van utilities de packet size verhogen, waardoor je snelheid wel omhoog kan gaan, maar voor 56k heeft dit nauwelijks effect. Als je sneller internet wilt, moet je toch gaan denken aan ADSL. XS4ALL en Cistron zijn mijn fav aanbieders. |
Citaat:
|
Kan ik die Chello Modem nie tweaken ofzo???
Grtz Bart |
Ja hardwarematig schijnt het te kunnen, of door iets met de firmware van 't apparaat te doen. Maar daar hebben de gewone consumenten -zoals jij en ik- niks aan. Bovendien is dat modem niet van jou maar van je provider (althans, meestal is dat het geval), en is wijzigingen erin aanbrengen strafbaar.
|
Hebben we het over 56K? Of cable/ADSL?
:) |
geduld is een schone zaak :o
|
Citaat:
Heeft het opvoeren van een ADSL modem eigenlijk wel zin? Mijn modempje staat afgesteld op 768/128, omdat het abonnement zo is. Het modem kan ook maximaal 8192/838 aan, maar dat haalt hij nooit zolang dat gedeelte van de lijn niet is 'vrijgegeven'. |
Citaat:
|
Áls, stél...:p
Ik heb een Alcatel SpeedTouch USB ISDN (ben óók een van die zuinige schrapers :p) maar volgens mij is dat ding helemaal niet te tweaken...de enige bekende tweak is die waarmee je er een SpeedTouch 510 Pro van kunt maken (dan wordt het dus wat KPN noemt een 'multi-PC' modem). |
je bandbreedte wordt afgeknepen bij de centrale........
|
Citaat:
-de postbode- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |