![]() |
oorzaken groei wereldbevolking
hi,
heeft iemand een verslag over de oorzaken van de groei van de wereldbevolking voor ANW? :D (y) PimP (y) |
Noem me een pietje precies/zeurkous maar hoort dit officieel niet op vraag en aanbod?
|
Ik heb er geen, maar erg moeilijk lijkt het me niet toch?
Kopieëer gewoon wat tabelletjes uit een atlas, geef wat oorzaken, en klaar... |
nee.... er is hier iets fout aan, wee niet wat.... misschien die regel waar je om een verslag vraagt? In de woorden van het scholieren FAQ: er zit hier geen team van werkstukschrijvers. Doe dus even normaal, en stel een paar vragen voordat je voor het gemak maar even een heel verslag van ons vraagt (okay, ik heb ook wel een paar boekverslagen gedownload, maar IK heb er "eerlijk" naar gezocht). :D :D :D
|
k snap niet veel van wat je zegt maar wat is er nu precies fout aan mn vraag... hijs netjes en het is gewoon een vraag of iemand die dit forum ook bezoekt toevallig zo'n werkstuk heeft liggen... zo niet dan maak ik em zelf
zo blij :S |
Doordat de verzorging/gezondheidszorg steeds beter wordt, gaat het sterftecijfer omlaag
|
Citaat:
Je bedoelt denk ik dat het sterftecijfer omlaag is gegaan door de ontwikkelingen in de medische wetenschap en gezondheidszorg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was niet bedoeld om je af te kraken hoor. :)
|
Citaat:
Maar goed, in een atlas staat wel veel in je ANW boek staat ook vast wel wat... Maak een mooi tabeltje over de gemiddelde leeftijd voor mannen en vrouwen, en eentje over het aantal baby's dat geboren wordt.. Dat lijkt me al aardig wat voor zo'n werkstukje... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |