Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Exacte vakken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=17)
-   -   oorzaken groei wereldbevolking (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=366993)

PimP 05-02-2003 09:27

oorzaken groei wereldbevolking

hi,

heeft iemand een verslag over de oorzaken van de groei van de wereldbevolking voor ANW? :D

(y) PimP (y)

SuperSanne 05-02-2003 10:44

Noem me een pietje precies/zeurkous maar hoort dit officieel niet op vraag en aanbod?

Andijvie 05-02-2003 11:04

Ik heb er geen, maar erg moeilijk lijkt het me niet toch?
Kopieëer gewoon wat tabelletjes uit een atlas, geef wat oorzaken, en klaar...

SuperSanne 05-02-2003 11:17

nee.... er is hier iets fout aan, wee niet wat.... misschien die regel waar je om een verslag vraagt? In de woorden van het scholieren FAQ: er zit hier geen team van werkstukschrijvers. Doe dus even normaal, en stel een paar vragen voordat je voor het gemak maar even een heel verslag van ons vraagt (okay, ik heb ook wel een paar boekverslagen gedownload, maar IK heb er "eerlijk" naar gezocht). :D :D :D

PimP 05-02-2003 11:53

k snap niet veel van wat je zegt maar wat is er nu precies fout aan mn vraag... hijs netjes en het is gewoon een vraag of iemand die dit forum ook bezoekt toevallig zo'n werkstuk heeft liggen... zo niet dan maak ik em zelf

zo blij :S

Lucky Luciano 05-02-2003 12:23

Doordat de verzorging/gezondheidszorg steeds beter wordt, gaat het sterftecijfer omlaag

Enlightenment 05-02-2003 12:25

Citaat:

darkshooter schreef:
Doordat de verzorging/gezondheidszorg steeds beter wordt, gaat het sterftecijfer omhoog
That makes sense! ... not! :rolleyes:

Je bedoelt denk ik dat het sterftecijfer omlaag is gegaan door de ontwikkelingen in de medische wetenschap en gezondheidszorg.

Andijvie 05-02-2003 12:26

Citaat:

darkshooter schreef:
Doordat de verzorging/gezondheidszorg steeds beter wordt, gaat het sterftecijfer omhoog
Neen, omlaag dus :) De leeftijd gaat omhoog :)

Lucky Luciano 05-02-2003 12:32

Citaat:

Andijvie schreef:
Neen, omlaag dus :) De leeftijd gaat omhoog :)
ahjah dat bedoelde ik dus :p ;)

Lucky Luciano 05-02-2003 12:33

Citaat:

Enlightenment schreef:
That makes sense! ... not! :rolleyes:

Je bedoelt denk ik dat het sterftecijfer omlaag is gegaan door de ontwikkelingen in de medische wetenschap en gezondheidszorg.

Toch wel grappig, al die mensen die nix posten, maar als je ff een foutje neerzet gelijk 2 die binnen 5 minuten het weten te vinden

Enlightenment 05-02-2003 12:37

Was niet bedoeld om je af te kraken hoor. :)

Andijvie 05-02-2003 12:43

Citaat:

darkshooter schreef:
Toch wel grappig, al die mensen die nix posten, maar als je ff een foutje neerzet gelijk 2 die binnen 5 minuten het weten te vinden
Ik was benieuwd wat mensen te zeggen hadden, zag een foutje en dacht;'Straks is de topicstarter in de war, zet hij zoiets in een werkstuk, wordt het een 1.' Daarom postte ik, maar het spijt me hoor... :P

Maar goed, in een atlas staat wel veel in je ANW boek staat ook vast wel wat... Maak een mooi tabeltje over de gemiddelde leeftijd voor mannen en vrouwen, en eentje over het aantal baby's dat geboren wordt.. Dat lijkt me al aardig wat voor zo'n werkstukje...

Lucky Luciano 05-02-2003 13:51

Citaat:

Andijvie schreef:
Ik was benieuwd wat mensen te zeggen hadden, zag een foutje en dacht;'Straks is de topicstarter in de war, zet hij zoiets in een werkstuk, wordt het een 1.' Daarom postte ik, maar het spijt me hoor... :P

Maar goed, in een atlas staat wel veel in je ANW boek staat ook vast wel wat... Maak een mooi tabeltje over de gemiddelde leeftijd voor mannen en vrouwen, en eentje over het aantal baby's dat geboren wordt.. Dat lijkt me al aardig wat voor zo'n werkstukje...

Neej geeft niej, ook niej voor Enlightenment, maar viel me gewoon op dat niemand antwoord geeft all1 kijkt wat iemand anders fout neerzet, maar goed dat jullie ut zagen :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.