![]() |
Eerste orgasme: geschrokken?
Moest toevallig vanmorgen terugdenken aan m'n aller, aller, allereerste hoogtepunt... eigenlijk kwam het toevallig, niet eens wetende dat wat ik deed 'masturberen' was. Ik schrok me rot, want ook al wist ik dat er zoiets bestond als een orgasme, het zelf beleven was toch een hele stap. Nu heb ik in tussentijd veel bijgeleerd, maar die eerste keer blijft toch z'n charme behouden, zeker als meisje. Ik denk dat je als jongen veel meer voorbereid bent op een zaadlozing, niet?
Meiden, weten jullie nog waar en wanneer jullie je eerste orgasme ooit hebben gevoeld? Was het (net als ik) flink schrikken en dachten jullie ook dat er iets behoorlijk mis was? Renden jullie in paniek naar het toilet? Of wisten jullie goed waar jullie mee bezig waren en wat het 'doel' was, en waren jullie eerder blij of gelukkig erna? Vond het een boeiende vraag, dus ik zet het hier maar ff neer. |
Leuke vraag, ik hoop op veel antwoorden!
Ik wist zelf wel wat masturberen was en dat je daar - als je 't goed deed - een hoogtepunt van kon krijgen. Maar *wat* nu precies zo'n hoogtepunt was en hoe het voelde, tsja, daar had ik het raden naar. Ik herinner me nog wel dat ik vaak als tiener naarstig in de weer was met m'n kittelaar, maar dat er buiten een lekker gevoel, niets gebeurde. Tot ik op een keertje me verveelde en besloot het langer dan tien minuten vol te houden. Toen ik uiteindelijk kwam, dacht ik dat ik moest plassen (ik voelde vanalles samentrekken). Ik ben dus net zoals Anja *tijdens* de samentrekkingen van mijn orgasme naar het toilet gespurt, waar ik een beetje verward zat te wachten op een plas :) Eigenlijk kwam ik dus voor de eerste keer al lopend op de gang tussen m'n badkamer en het toilet, hetgeen het gevoel volledig verknalde, maar dat is later allemaal goed gekomen... Benieuwd naar wat de andere meiden hierop te vertellen hebben. |
Ik weet nog wanneer ik mijn eerste orgasme kreeg :)
Toen hij voorbij was lag ik een beetje te staren als een idioot naar het plafond, ik had het gevoel alsof alles om me heen even stil was gaan staan, zoiets :) Ik had het wel verwacht, maar wist niet precies wat ik me er bij voor moest stellen... Maar ik vond het heerlijk :) Overigens toen niet zo geschrokken dat ik naar het toilet rende ofzo... Bleef gewoon heel rustig liggen :) |
Ja,
twas niet al te best as I remember, maar ik schrok echt, ik had hetzelfde gevoel verwacht als van het met-een-stijve-tegen-de-matras-drukken :o maar het was wel even wat beter :D |
Neuh...ik schrok er niet echt van...
Het was gewoon een beetje...vaag :p :o :o |
Citaat:
Nou, mn eerste orgasme werd veroorzaakt door mijn vriendje, en ik was verbijsterd, zo van "kan ik dat? gaaaaaaaaaf!" Dat was wel zo ongeveer mijn reactie... :) |
Ja, ik schrok en wist niet echt wat het was. Pas later besefte ik wat het eigenlijk was.
|
euhm, de eerste keer da'k 'masturbeerde' (wist niet eens da dat woord bestond) had ik eerlijk gezegd geen idee wat ik aan het doen was, weet ook niet of ik wel een orgasme heb gehad, maar denk et niet...
de eerste keer dat ik een orgasme gekregen heb, wist ik wel heel erg goed wat ik deed en wat ik wou bereiken... |
Ik herinner me niet meer wanneer dat was. Eerst was het wat experimenteren en voelen hoe het was. In het begin kwam ik niet klaar maar het voelde wel lekker en ja dan ga je door en weet je goed waar je mee bezig bent. Raar dat ik me die eerste maal niet herinner, het moest dus niet spectaculair geweest zijn :)
|
Ik herinner me niet meer precies hoe ik t deed maar t was thuis in bed, en had idd het gevoel dat ik heel nodig naar de wc moest. En de avond erna weer en weer en weer en dat mijn ouders hadden gevraagd waarom ik 's nachts zoveel naar de wc ging, of ik dat niet beter kon doen voor ik naar bed ging :D
|
Citaat:
Ook werd die van mij door mn vriend veroorzaakt en het voelde echt super!!! (y) |
m'n eerste... nou dat weet ik niet meer waar of wanneer dat was... iig een hele tijd geleden :D
en ik schrok er eigelijk niet van... t was meer zo van: hmm dat is lekker :P :D |
tjah mijn eerste orgasme weet ik ook nog wel...ik was eigenlijk niet heel ergrug verrast want ik wist wel dat dat kon maar dus niet hoe het voelde....maar ik was niet echt geschrokken ofzo! :rolleyes:
|
tjah mijn eerste orgasme weet ik ook nog wel...ik was eigenlijk niet heel ergrug verrast want ik wist wel dat dat kon maar dus niet hoe het voelde....maar ik was niet echt geschrokken ofzo! :rolleyes:
|
tja zo kan je ook denke... zal die jongen ook wel gedacht hebben :)
|
*jank* nog nooit orgasme gehad.....
Citaat:
|
Ik dacht: is dat nou alles?! :D:D:D Mjah, ik had allemaal van die verhalen gehoord over hoe geweldig het wel niet was, hoe iedereen van de wereld was... en het viel nogal tegen. Het was wel lekker, maar niet zo lekker als ik het me had voorgesteld.
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik speelde rond die tijd nogal veel met me klitje enz en vond het een heerlijk gevoel daarom deed ik het ook zo vaak. tot ik op een keer ineens klaarkwam terwijl ik bezig was wat NOG lekkerder was. daarna ging ik steeds langer door en kreeg steeds meer de technieken van het klaarkomen onder de vingers ;) de eerste keer was trouwens in bedje overdag na school ofzo :o
|
Gelukkig had ik er uiteraard al iets over gelezen, anders was ik me wel rotgeschrokken denk ik, lol
|
Mijn eerste gedachte was: hm, dit voelt wel lekker. Nog een keer!
|
hmm, ik zat in bad toen, wist niet dat wat ik aan't doen was masturberen was, en ik voelde wat raars in m'n kloten, dus ik kapte ermee, en de dag erna ging ik op dat punt door
heerlijk, spannend en vreemd tegelijk :) |
Citaat:
geen idee wat je moet verwachten enzo :D |
ach, ik wist dat als ik aan mijn piemel zou trekken dat dat uiteindelijk een goed gevoel gaf...verder wist ik echt niet wat er zou komen...:D
maar het was wel een hele leuke, nieuwe ervaring :) |
zat opeens helemaal onder de kwak
|
ik lag in het bed van me ouders ik had een lekker gevoel en toen lag mij beuk vol. ik allemaal raar kijken. en toen wist ik het ik was klaargekomen. ik schrok niet ik vond het zo lekker dat ik in mijn eigen bed ging liggen en nog een keer kwam
|
ik vond het wel apart :o wel lekker.
maar toen wist ik ook niet echt waar ik mee bezig was. |
De schrik sloeg me om het hart bij m'n eerste orgasme, dat weet ik nog! Ik wist echt niet wat me overkwam, en ik herinner me ook nog dat ik een stil keelgegrom niet kon onderdrukken (wetende dat mijn zus in dezelfde kamer lag, kijk ik hier met schaamrood op de kaken naar terug!) :o Gelukkig leerde ik het later ook zonder lawaai doen :D
|
Ik heb geen idee, wanneer en waarmijn eerste keer was, volgens mij in de badkamer. Niet echt boeiend ook.
|
ik kan het me niet herinneren, is te lang geleden :)
'k geloof niet dat ik ervan schrok... waarom schrikken van iets goeds? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben in de badkamer klaar gekomen :) beetje standaard ;) ik ging eerst gewoon rukken en daarna ging ik douchen. tijdens het douchen werd ik zo geil dat ik stopte met douchen en op de wc ging zitten aftrekken :P ik deed het gewoon voluit automatissch :) en het voelde super lekker :D
|
Mja, een up van meer dan 7 jaar gaat wel wat te ver. Hier zijn ook wel recentere topics over te vinden.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |