Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   [POLL] Zou je met iemand zoenen die je niet kent? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=367125)

Dotcom 05-02-2003 12:26

[POLL] Zou je met iemand zoenen die je niet kent?

Stel je bent in een discotheek o.i.d. en ontmoet een leuke jongen/meid. Zou je met hem of haar gaan zoenen als jullie elkaar op het eerste gezicht wel leuk vinden?

Poll: Zou je met iemand zoenen die je niet kent?
A. Ja, lekker toch!
B. Nee, ik wil hem/haar eerst goed kennen
C. Weet ik niet
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=571&layout=1

Lethalis 05-02-2003 12:37

Wat wil je toch met al die polls? :S

Thomas 05-02-2003 13:03

Ja, waarom niet? Met als voorwaarde dat ik geen vriendin heb.

luckyleo 05-02-2003 13:32

Citaat:

Wawl schreef:
Ja, waarom niet? Met als voorwaarde dat ik geen vriendin heb.
kga met je mee

Studentje 05-02-2003 13:43

Ja. Voor de voorwaarden, zie bovenstaande posts.

CoveredEyes 05-02-2003 13:47

Jah hor als ik vrijgezel zou zijn en eerst btje kletsen dan is er toch nix aan de hand?Heerlijk tog?! :p (y)

Miss Helena 05-02-2003 13:58

Ja, zie reacties hierboven :)

Dusjcrib 05-02-2003 16:12

Nja.. ik pak niet zomaar een wildvreemde op de bek, maar zoenen met iemand die ik diezelfde avond heb ontmoet.. ja, dat wel

Freyja 05-02-2003 16:18

Ja, waarom niet. Nou ja, beetje meer zoals Dusjcrib... het is niet zo van *zie* *loop* *pak op bek*, maar als je elkaar die avond ontmoet hebt... waarom niet?

Yolcu 05-02-2003 17:11

Citaat:

Dusjcrib schreef:
Nja.. ik pak niet zomaar een wildvreemde op de bek, maar zoenen met iemand die ik diezelfde avond heb ontmoet.. ja, dat wel
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik moet wel minimaal z'n naam weten :) (en natuurlijk op dat moment geen vriend hebben, maar dat spreekt voor zich)

SpiritX 05-02-2003 17:21

Citaat:

Dusjcrib schreef:

Destrøyer 05-02-2003 17:48

ja, lekker toch? no affection, das voor mij veel beter :)

yatsie 05-02-2003 18:57

vroeger deed zoende ik geregeld een wildvreemde, toen begon ik bang te worden dat mijn reputatie eraan ging zijn en toen ben ik ermee gestopt. nu gebeurt het wel es, maar niet zo vaak meer als vroeger.
't is toch leuk om es te zoenen? natuurlijk moet je wel eerst wat er mee gebabbeld hebben natuurlijk.
ah ja, ik doe dat enkel op fuifs, niet gewoon...

zolang je er niemand mee kwetst moet dat mogelijk zijn denk ik.

Signy 05-02-2003 19:00

Citaat:

Morgan schreef:
Ja, waarom niet. Nou ja, beetje meer zoals Dusjcrib... het is niet zo van *zie* *loop* *pak op bek*, maar als je elkaar die avond ontmoet hebt... waarom niet?

DiSiLLUSiON 05-02-2003 19:19

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet stemmen.. op het eerste gezicht zou ik stemmen JA, maar wanwege een aantal redenen (waaronder dat ik me ervoor schaam en dat ik eigenlijk wel een vaste relatie wil, en no offence maar meiden die je heel snel kunt zoenen hebben meestal het iq van een baksteen) zou ik het eigenlijk niet zo snel meer doen.. dus dan weer NEE.. dus eigenlijk is het geen van beiden. maar WEET NIET is het ook niet want ik weet het wel... Mjah ik stem wel Nee, aangezien dat geen meerderheid is.

yatsie 05-02-2003 19:22

ik vind niet dat je kan veralgemenen dat meisjes die vlug vrijen een laag IQ of dus oerdom zouden zijn.
persoonlijk vind ik mezelf niet oerdom of zo en ik doe het soms nog eens. dat is dan omdat ik daar zin in heb en nog niet toe ben aan een serieuse relatie. en je kan nooit weten dat er iets meer van komt, dat het de ware is...

butterfly_1 05-02-2003 19:26

tsssjah.. waarom nie?? this maar zoenen hoor... :rolleyes:

yatsie 05-02-2003 19:27

dat is het juist, 't is niet dat ik ermee onder de lakens duik hoor!!

Cerberus 05-02-2003 19:29

als vrijgezel zijnde zeker.

KrizzZzZZzzjE :P 05-02-2003 20:07

nee, heb ik één keer gedaan, von er nix an.
Veel leukerder als je verlieft bent op diegene, zoals ik nu verlieft ben op mijn partnur :)
jeah, dan is kusse pas echt leuk

berteltje 05-02-2003 20:27

Citaat:

Morgan schreef:

Floosje 05-02-2003 20:28

Ja waarom niet?? Tis maar zoenen...

DeltaOne 05-02-2003 20:37

vin t te intiem om zomaar met de eerste de beste discoslet te zoenen :D

broodrooster 05-02-2003 21:03

ja goh, 1 keer gedaan, was ook heel dronken, wist niet eens hoe die er uit zag. de volgende dag wees iemand m aan en toen schrok ik wel. dus ik doe dat nooit meer.

xm

de ijsprinses 05-02-2003 21:17

Citaat:

Cerberus schreef:
als vrijgezel zijnde zeker.
precies, anders doe ik het niet

angel_girl 05-02-2003 21:18

Ik heb ooit een keer met iemand gekust die ik verder niet kon, was een beetje dronken in de diskotheek blabla.

Kismo 05-02-2003 21:30

Ik zou dus echt nooit zomaar met iemand gaan zoenen...Ik snap echt niet wat daar nou zo boeiend aan is, Het is toch veel leuker om met iemand te zoenen waar je echt verliefd op bent :D

Freyja 05-02-2003 21:39

Citaat:

Kismo schreef:

Ik zou dus echt nooit zomaar met iemand gaan zoenen...Ik snap echt niet wat daar nou zo boeiend aan is, Het is toch veel leuker om met iemand te zoenen waar je echt verliefd op bent :D

Valt wel mee... voor zover ik het meegemaakt heb, is het in-zijn-armen zijn het leukste als je hem écht leuk vindt, minstens crush-leuk, het feit dat hij (iig op dat moment) van jóu is. Met iemand die je alleen-maar-leuk vind is het zoenen op zich belangrijker.

Sarsefras 06-02-2003 14:23

tuurlijk zou ik dat doen... doe ik elk weekend zo'n beetje :p Naja, de laatste tijd niet meer nu hou ik me rustig maar kheb wel zo'n periode gehad dat ik elk weekend een ander (of meerdere :/ ) had...

Freyja 06-02-2003 16:37

Citaat:

Sarsefras schreef:
tuurlijk zou ik dat doen... doe ik elk weekend zo'n beetje :p Naja, de laatste tijd niet meer nu hou ik me rustig maar kheb wel zo'n periode gehad dat ik elk weekend een ander (of meerdere :/ ) had...
Wheheh, dat had ik toen ik vijftien was ook... nou ja, niet elke week, maar wel vaker. Nu nog wel vaak, maar veel vaker dezelfde.

~Black Rose264~ 06-02-2003 20:53

Ik heb wel vaak gezoend met mensen die ik helemaal niet kende, maar nu ik een vriend heb snap ik niet dat ik dat leuk vond...
Je ziet ze over het algemeen nooit meer en ik kan ook wel ff zonder mja. Misschien dat als ik geen vriend meer heb er anders over denk:)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.