![]() |
Diablo 2 LoD
Ik ben opzoek naar een groepje spelers die samen met zīn allen diablo 2 LoD hardcore willen spelen..
als je diablo 2 LoD hebt en je wil meespelen.. post dan hier ff wat.. wil je niet, ga plz de handel niet vol zitte zeuren met negative dingen.. accountname is altijd handig om te weten ;) mijne zijn :: gcNL-fishy (geen HardCore) andere :: gcNL-fishyHC (wel hardcore) voor mense die misschien wille weten wat hardcore is :: Hard-Core met diablo 2 is :: als je dood gaat en je bent net beetje sterk geworde, dan kan je dat ventje wel vergete want die ben je kwijt, je kunt niet meer tot leven komen.. dus :: dood = echt dood.. en gewoon standaard zonder HC kan je zo vaak dood gaan als je wilt.. maar je kunt gewoon weer tot leven komen (je verliest wel wat XP en Gold mjah das je leven niet ;) ) |
/w *MaDjOeY
HC only Whisp maar. Ik ben alleen de laatste tijd niet zoveel meer online. (begint te vervelen) |
ik speel geen hc :p
wil ik wel maar dan alleen met vrienden van me die veel spele soz |
Citaat:
|
Citaat:
juh i know :p |
hmmmm daar heb ik erg veel aan :(
i wanna play en die andere gast hebbik paar X gew. maar hijs er nooit :( :( help mee... |
Citaat:
|
hm.. heb nog ergesn LoD liggen :o
maar t'is zo lang geleden... als ik weer begin.. ben ik weer zo'n fokking noob ;) |
btw..
ben met hardcore een keer lvl 70+ geweest ;) |
lyx, ik had op HC full ik set barb
lvl 88, mjah, moet je rade wat (n) (n) :( :( want cowgame + lag gaat niej echt samen :( nouja, ik geef niej op ^_^ |
Ik denk dat ik morgen maar eens ga beginnen met HC...
Account: Sengir |
ik hoor dat er best veel zijn die lod niet meer spelen zou ik misschien de cdkey een weekje mogen gebruiken van die gene dan kan ik ff spele tot mijn eigen cd r is
|
Citaat:
Jou de CD-Key geven waar we geld voor hebben neergelegd en dan dadelijk ineens spontaan constant de 'CD-Key is in Use By ******' melding krijgen? Dacht het niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |