![]() |
Aparte oog make-up
Hoi!
Ik heb een vraag. In plaats van een doorgetrokken streepje bij me ogen, wil ik er eens wat anders.. Maar ik weet helemaal nix.. Hopelijk hebben jullie meer fantasie als mij, en kunnen jullie me helpen? Kis Dreams |
Op de eerste pagina van Lifestyle staan nou 3 topics over make-up
Kijk eens bij house of orange oid Schaf een tina aan, fancy voor mijn part |
een oog tekenen op je ooglid, geeft leuk effect als je je ogen dicht heb, liefst we lallebei een andere richting op laten kijken
|
bedankt voor julie reacties...
niet dak er iets aan heb, word niet echt serieus genomen.. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
O O V V neus l_________l uhm ja O dis een oog en dan die V tjes zijn van die zwartje kriebels alleen ze moeten wat kronkeluger...snapje?? :D serieus bedoelt maar een beetje vaag omschreven :D |
nou heeft ie muh poppetje ookal niet goed neergetzeg...:( khoop dat je ut snapt :mad:
|
Citaat:
|
kijk op gothic.pagina.nl ofzo :p
|
Probeer eens iets met een andere kleur eyeliner, paars, roze oid. Of een gek kleurtje oogschaduw, maar dat moet je wel staan.
Glitters en bindhi's zijn ook leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
is lelijk....goed dat je iets anders gaat doen (y)
|
http://www.trendystyle.nl/beauty/images/eyeliner01.jpg dit komt weer terug... vrij apart vind ik :rolleyes:
ach ga toch op internet zoeken (n) |
http://members.lycos.nl/vloer/appellol/makeup2.jpg
http://members.lycos.nl/vloer/appellol/makeup.jpg dit lijkt mij wel leuk voor een speciale gelegenheid ofzo ;) :) [alleen lukt me dat nooit :p ] |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik vin het altijd erg mooi om 2 of 3 kleuren in elkaar te laten overlopen, naar boven toe. vlak bij je wimper de donkerste kleur, en dan steeds lichter. ook zijn van die plaksteentjes in je ooghoeken erg leuk. of smokey eyes maar dan met een andere kleur dan zwart, zilver bijvoorlbeeld. :)
|
Ik vind zelf knallende kleurtjes erg mooi. De laatste tijd doe ik niks op mijn ogen maarja. Als ik me opmaak neem ik meestal een knalkleurtje zoals rood, turquas enzo. Veel plezier...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi blauw is niet lelijk....
ehm.... jah...laat je een keer op je ogen meppen... dus.... best apart |
http://members.lycos.nl/SwEeTLayDe/dasweetgurl1.jpg
gewoon zwart is wel mooi tenminste heb ik altijd m'n ogen knallen eruit blauw he |
je kan ook de contouren van een zonnebril om/op je ogen en op je slapen tekenen en inkleuren... :D
bijvoorbeeld met glitters |
Citaat:
|
Citaat:
|
Scheer je wenkbrauwen af en doe daar iets creatiefs mee ;).
Bevalt mij prima. Euhm.. Misschien moet je een foto van je ogen / gezicht posten, dan kunnen we beter zien welke kleur enz. leuk bij je zou staan. |
Citaat:
:) Doe rustig joh! :) Ik bedoelde dat als je zo uitgebreid aan het make-uppen bent, dat je dan weinig tijd overhoud voor een sociaal leven of andersom. Als je geen sociaal leven hebt, hebt je alle tijd om zo uitgebreid te make-uppen. Je moet het niet zo serieus opvatten. Bij alles wat ik post moet je maar een knipoog denken. |
Citaat:
|
Nutteloze opmerkingen worden wel meer gemaakt. Heerlijk.
|
gewoon met zwarte eyeliner ruitjes op je oogleden tekenen... als het je lukt ben je echt de beste.
(ik heb het geprobeert, werd zwarte vlek...) heb niemand gezien die het ooit heeft maar volgens mij ziet het er wel gaaf uit... |
Citaat:
verzin dan zelf iets vaags.. doe ik ook altijd , issut tenminste origineel plak je hoofd vol met glitterdingetjes (ik gebruik ze van opstrijkpatroontjes) of paillletjes, doe wat met kleurtjes, patroontjes.... |
Citaat:
|
Veel corpsepaint, een omgekeerd kruis op je voorhoofd, en de hele dag grunten dat gristenen zuigen
|
|
Citaat:
|
Wat afschuwelijk!! Gelukkig is het maar make up en kun je het er zo afwassen, maar ik zou er niet over denken om zulke walgelijk patronen op mijn gezicht te tekenen! Ik heb alleen een oogpotloodje, en dat gebruik ik alleen als we op zaterdag naar de jeugdsoos bij ons op het dorp gaan, en eigenlijk is mijn moeder daar al niet zo blij mee, maar het mag nu wel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, 'jeugdsoos'.
Snoezig hoor. Ik stel me alweer een wereld voor waar alleen van die vrolijke types zoals Jesuslovesyou en Fitnessboy wonen. Wat een blije planeet zouden we dan hebben, niet gehinderd door vervelende zaken zoals realiteit en intelligentie. :) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind smokey-eyes erg sexy! (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |