Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [Nero]Alleen geschikt voor de recorder waarbij het Nero geleverd is (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=367494)

Kez 05-02-2003 17:12

[Nero]Alleen geschikt voor de recorder waarbij het Nero geleverd is

Ik heb Nero bij een pc met brander gekregen, nero was op deze pc al geinstalleerd. Nu heb ik een laptop erbij, met DVD/CDRW combi. Hier wil ik ook (dezelfde) Nero op gebruiken. Installatie lukt gewoon, maar als ik Nero opstart moet ik een Recorder kiezen. Ik kan kiezen tussen de DVD/CDRW-drive en de Image-recorder. Als ik kies voor de DVD/CDRW krijg ik de foutmelding dat deze versie van Nero alleen te gebruiken is met de recorder waarbij de software is geleverd.

Hoe kan ik dit omzeilen???

eddie 05-02-2003 17:28

Niet.

Wat jij doet is vragen naar een crack, en dat mag niet. :)

Als je Nero zou wilt gebruiken op je latop, zou je hem moeten kopen.

Dr HenDre 05-02-2003 17:29

Citaat:

eddie schreef:
Niet.

triest :rolleyes: iemand verraden, als je nix nuttig te melden hebt zeg dan nix :rolleyes: (n)

Kez 05-02-2003 17:29

Citaat:

eddie schreef:
Niet.

ok, maar hoe werkt dit dan??? wat nou als ik op dezelfde pc een andere brander zou willen installeren, dan zou ik daar dus niet de (legale) nero op kunnen zetten???

eddie 05-02-2003 17:33

Citaat:

Kez schreef:
ok, maar hoe werkt dit dan??? wat nou als ik op dezelfde pc een andere brander zou willen installeren, dan zou ik daar dus niet de (legale) nero op kunnen zetten???
Idd.

Misschien dat je bij Ahead wel een andere registratiecode kunt krijgen, mits je aan kunt tonen dat je eerste brander het helemaal niet meer doet. Maar dat weet ik niet.

Meestal wordt bij de brander die je koopt ook brandsoftware meegeleverd. Vaak is het Nero, soms Easy CD Creator. Wordt Easy CD Creator meegeleverd en wil je toch Nero gebruiken, zou je Nero moeten kopen.

eddie 05-02-2003 17:33

Citaat:

Dr HenDre schreef:
triest :rolleyes: iemand verraden, als je nix nuttig te melden hebt zeg dan nix :rolleyes: (n)
Wie heeft hier nou niks nuttigs te melden :rolleyes:
Als jij het 'antwoord' weet op de vraag, waarom post je het dan niet?
Ben je bang dat je een ban krijgt oid? :rolleyes:

Kez 05-02-2003 17:35

Citaat:

eddie schreef:
Idd.

Misschien dat je bij Ahead wel een andere registratiecode kunt krijgen, mits je aan kunt tonen dat je eerste brander het helemaal niet meer doet. Maar dat weet ik niet.

Meestal wordt bij de brander die je koopt ook brandsoftware meegeleverd. Vaak is het Nero, soms Easy CD Creator. Wordt Easy CD Creator meegeleverd en wil je toch Nero gebruiken, zou je Nero moeten kopen.

er is een programma geinstalleerd op de laptop, maar er zitten geen cds bij. Het programma heet FileCD en mijn vader kan hier niet mee werken, dus die wil Nero hebben, een programma dat ie kent, maar dat gaat dus op deze manier niet lukken (n)

Onzin eigenlijk, want je hebt gewoon een legale versie van Nero en dan zou je het voor eigen gebruik niet op meerdere pcs kunnen gebruiken.

Dr HenDre 05-02-2003 17:35

Citaat:

eddie schreef:

jah maar dan zeg ik niet dat hij om een crack vraagt dan hou ik gewoon mn mond jah :rolleyes:

Henri 05-02-2003 17:36

Citaat:

Dr HenDre schreef:
Niet zo zeuren, wijsneus.

Wat hij zegt is gewoon waar, Kez vraagt hoe dit te omzeilen is, en op een legale manier kan dat gewoon niet!

Leg mij eens uit waarom hij hem "verraad".

Kez 05-02-2003 17:36

Citaat:

eddie schreef:

ben het met je eens eddie!! ik was niet op zoek naar een crakc oid, die kan ik zelf ook wel vinden als ik dat nodig vindt. Alleen dacht ik dat er misschien iets officieels was waardoor je legaal de nero kon installeren.

eddie 05-02-2003 17:52

Citaat:

Kez schreef:
Alleen dacht ik dat er misschien iets officieels was waardoor je legaal de nero kon installeren.
Dit is er ook: Nero kopen :D :p

Kez 05-02-2003 17:56

Citaat:

eddie schreef:
Dit is er ook: Nero kopen :D :p
dat bedoelde ik niet ;):o

videoband 05-02-2003 18:06

je moet een bestandje downloadne dat die cd brander uit je pa's laptop ziet als de brander waarbij nero hoort , en klaar is kees
ik weet niet of dit illegaal is en ben effe de naam van dat bestandje kwijt.

Puta 05-02-2003 18:11

wat een gezeik hier waarom zou je geen crack mogen geven net of nero of dit forum komt van o dat mag niet trouwns op zoveel fora gebeurt dat maar ik snap het ik heb het zelfde probleem ik heb nero voor een plexor maar in de nieuw pc zit dus geen plexor dus geen nero:S en dan programma wat er op zit is kut ik heb nog wel tip als je ff snel iets wilt branden ofzo download een gratis trail van nero kan je een weke gebruiken ofzo en dan moet je ergens maar een crack zoeken ofzo denk ik suc6 ermee

Kez 05-02-2003 18:12

Citaat:

Sting schreef:
wat een gezeik hier waarom zou je geen crack mogen geven net of nero of dit forum komt van o dat mag niet trouwns op zoveel fora gebeurt dat maar ik snap het ik heb het zelfde probleem ik heb nero voor een plexor maar in de nieuw pc zit dus geen plexor dus geen nero:S en dan programma wat er op zit is kut ik heb nog wel tip als je ff snel iets wilt branden ofzo download een gratis trail van nero kan je een weke gebruiken ofzo en dan moet je ergens maar een crack zoeken ofzo denk ik suc6 ermee
ja maar als je deze crack toelaat, moet je alle cracks toelaten en krijg je een cracks forum. En als dat uitkomt krijg je grote problemen.

Puta 05-02-2003 18:19

Citaat:

Kez schreef:
ja maar als je deze crack toelaat, moet je alle cracks toelaten en krijg je een cracks forum. En als dat uitkomt krijg je grote problemen.
Nee je moet gewoon zorgen dat je een tip geeft waar je cracks kan vinden mijn tip is om ook google te zoeken:) kga dat zelf namelijk ook even doen:) trouwns je mag wel een link geven waar je die crack kan vinden daar is toch niets ergs aan en je bent ook niet aansprakelijk volgens mij ;)

Martin 05-02-2003 18:22

Citaat:

Sting schreef:
trouwns je mag wel een link geven waar je die crack kan vinden daar is toch niets ergs aan en je bent ook niet aansprakelijk volgens mij ;)
Scholieren.com kan dan wel als medeplichtig worden aangemerkt. Maar laten we dan nu even ontopic verder gaan? Over het wel of niet legaal zijn hebben we het al eerder uitvoerig gehad.

Puta 05-02-2003 18:24

Citaat:

Martin schreef:
Scholieren.com kan dan wel als medeplichtig worden aangemerkt. Maar laten we dan nu even ontopic verder gaan? Over het wel of niet legaal zijn hebben we het al eerder uitvoerig gehad.
Oke ontopic maar nog ff als laatste dit;) dan zou google ook 'medeplichtig' gesteld kunnen worden voor het laten vinden van cracks ect.

Martin 05-02-2003 18:26

Citaat:

Sting schreef:
dan zou google ook 'medeplichtig' gesteld kunnen worden voor het laten vinden van cracks ect.
Dat zou juridisch misschien inderdaad wel mogelijk zijn. Er is wel iemand hier op het forum die meer weet of het nederlands recht, misschien dat hij nog eventjes kan reageren.

Rugbuksnuffer 05-02-2003 20:39

Dit probleem kom doordat ik jouw pakket alleen de definitie van de brander die bij het pakket hoort staat vermeld.
Download de demoversie van www.ahead.de en probeer aan een installatiecode te komen om het pakket vrij te geven. Nu heb je een universeel pakket dat absoluut werkt.

niemand 05-02-2003 23:56

Citaat:

Sting schreef:
Oke ontopic maar nog ff als laatste dit;) dan zou google ook 'medeplichtig' gesteld kunnen worden voor het laten vinden van cracks ect.
ik weet er niet veel van, maar had laatst gelezen dat google niet medeplichtig is omdat google zich totaal niet bezig houd met de inhoud, en dat doe je dus op zo'n forum wel

Puta 06-02-2003 15:15

Citaat:

niemand schreef:
ik weet er niet veel van, maar had laatst gelezen dat google niet medeplichtig is omdat google zich totaal niet bezig houd met de inhoud, en dat doe je dus op zo'n forum wel
Ja de leden houden zich er mee bezig scholieren.com niet:)

niemand 06-02-2003 15:26

Citaat:

Sting schreef:
Ja de leden houden zich er mee bezig scholieren.com niet:)
Over het algemeen houd een beheerder zich toch ook bezig met de inhoud?

Wasp 06-02-2003 15:57

Gaarne ontopic.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.