![]() |
Coldplay?
Hoe heet dat nummer van Coldplay (dacht ik:o) als de clip zegmaar achteruit wordt afgespeeld?
|
The scientist
|
mooi nummer.
|
Mooi nummer idd, maar ik blijf 'spies' hun mooiste nummer vinden. :)
|
Is een van de weinige nietzoheelergalternatievenummers is mijn playlist.
|
The scientist, echt het meest geniale nr. dat vorig jaar uitgebracht is. Dusja kben best wel fan van coldplay en zit zeg maar met smart te wachten op hun volgende z (y) eedee
|
Coldplay? Coldplay!
Scientist is een mooie clip, het nummer ook, maar ik vind trouble mooier... en Amsterdam... |
coldplay is geweldug
|
(y)
nuttig! |
waanzinnig mooi nummer, coole clip, erg vaag.
|
ze komen trouwens niet op pinkpop :(
|
schaam je dat je dat niet weet! :p
|
Ik denk dat ik toch maar hun cd's ga aanschaffen
moet altijd kiezen tussen 3/4 cd's en koopt niet de verkeerde maar moet de andere toch later weer aanschaffen..boeiende scene he ;) |
amsterdam en sparks zijn mooier.
als in die clip de auto naar beneden flikkert issie als ie neer komt onbeschadigd. zeer freaky. |
Coldplay? Heej die komen op Roskilde!
|
Geweldig nummer!
|
Coldplay is gewoonweg briljant.
|
Coldplay is een van de beste bands van dit moment en één van mijn favorieten.
Live zijn ze ook fantastisch. Heb ze 2x live gezien en dat was fantastisch. Op dit moment ben ik samen met iemand anders bezig met een fansite. Hij is nog niet af, maar www.coldplayfans.nl mag je wel ff in je favorieten zetten :P |
coldplay is gewééééldig :D
shiver, spies en the scientist zijn mijn favoriete nummers.. (y) |
Uhm, Oasis is beter. Het eerste album is ook beter, maar de 2de heeft nog wel een aantal pakkende songs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
green eyes is ook zo'n mooi nummer... oooooh ik HOU van coldplay... heb ze 2 keer live gezien... geweldig
|
Citaat:
over the scientist: inderdaad een héél mooi nummer, net als de rest van Rush of Blood eigenlijk. In My Place, ook fantastisch; fijn dat ook een keer echt (een aantal van) de beste nummers van een plaat tot single worden uitgebracht! |
Coldplay is briljant. Ben nu echt fan van ze. the Scientist is geweldig, net als bijna alle nummers van ze. toch moeilijk kiezen welke de beste van hun is. Trouble, Scientist of Amsterdam. Toch raar dat sommige mensen die zeggen muziekliefhebber te zijn ze niet eens kennen.
------------------ L1 |
goeie nieuwe cd ! (y) hoewel de oudere nummers er ook mogen zijn.
|
Citaat:
|
The scientist is idd een mooi nummer. maar ik hoorde 'm voor het eerst live op de radio, op de dag dat AROBTTH uitkwam (er was een concert vanuit parijs). Ik vond het Zo'n mooi nummer, maar toen ik de album versie hoorde was ik toch teleurgesteld. Het warme gevoel dat je bij de live versie krijgt is dan weg. Jammer.
|
coldplay is geweldig (goh..)
mijn favoriete nummer zijn shiver, the scientist (vanaf het begin dat ik het album had) en see you soon. maar er zijn weinig nummer van hun die echt "minder" zijn. |
Mooi nummer idd, de clip is ook leuk.
|
Citaat:
|
Coldplay is in 1 woord Ge-wel-dig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie wil daar nou heen! :confused: |
Citaat:
Citaat:
|
ik vind ze ook erg goed...zeker een van de beste bands van de laatste paar jaar...ehm...beste nummer...? ik kan niet echt kiezen...hm...clocks, don't panic en trouble denk ik...oja...ik heb alle 2 de cd's, maar ik vind Parachutes toch beter dan Rush eigenlijk...mja, erg goede band...en ik sluit me aan bij Q magazine, dat schrijft dat het samen met Radiohead en The hives op dit moment de beste band ter wereld is...
|
Citaat:
ja en ik wil ook naar pinkpop, komen best gave bands denk ik :) coldplay wil ik zowieso nog live zien, dus erg jammer dat ze niet op pp optreden. |
Coldplay is inderdaad een zeer goede band. Ze hebben goede nummers. Mijn favorieten zijn amsterdam, don't panic, yellow, trouble en you only live twice (nancy sinatra cover).
|
in my place is ook mooi...maar imo kan coldplay nooit aan radiohead tippen. begrijp me niet verkeerd though, coldplay r0x :) en saybia is dan ook nog wel grappig ;)
|
Coldplay roels.
The Scientist is werkelijk het mooiste liedje wat ik in het jaar 2003 heb gehoord. In my Place op 2e plaats btw. Beautiful. |
Citaat:
|
klinkt best goed
|
Coldplay...... eerst vond ik het erg vet, maar vind het nu eigenlijk steeds minder worden... alleen nummers als Trouble, Don't Panic heerschen erg!
|
warning sign en amsterdam vind ik beter van dat album
spies blijft mijn favo nr. |
Kennen mensen hier de Nieuwe nummers Moses en Ladder To The Sun al??
Er zijn live mp3's van. |
Citaat:
|
Alle Ftp's waar ze opstonden zijn down. Maar ik kan ze wel via email sturen als je dat wilt.
|
u heeft schitterend prive-bericht
|
Citaat:
Valt me op dat hier veel mensen Spies noemen, die vind ik ook gaaf maar veel mensen in mijn omgeving vinden dat nummer juist minder. Beautiful world, Trouble, Green Eyes, The Scientist, In my place en Clocks.. oeh.. d'r is zo veel goed :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |