Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   bananen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=367604)

bluesboy 05-02-2003 18:25

bananen

zeg, ik las een keer dat je van een gebakken bananenschil licht high worden kon, het scheen in de jaren 70 ook wel 'mellow yellow' genoemd te worden. Vertel eens, klopt dat? Zo ja, hoe gaat dat dan in z'n werk?
alvast bedankt (y)

Destrøyer 05-02-2003 18:28

en IK heb een tijdje terug hiero gelezen dat die bananenzooi vooral in fabeltjesland wordt gesmoked, dus tja

fiepje 05-02-2003 19:07

tis echt een fabeltje, want t werkt voor geen ene meter...
word dr nog ziek van ook als je niet uit kijkt...

Dr. Aep 05-02-2003 19:45

Bananas:
1. Obtain 15 pounds of ripe yellow bananas.
2. Peel all and eat the fruit. Save the peelings.
3. Scrape all the insides of the peels with a sharp knife.
4. Put all the scraped material in a large pot and add water.

5. Boil 3 or 4 hours until it has attained a solid paste consistency.

6. Spread paste onto cookie sheets and dry in oven for about 20 minutes. This will result in fine black powder. Usually one will feel the effects after smoking three to four cigarettes.

Uit: The Anarchy Cookbook
Nummer 85: Weird Drugs.

Nooit geprobeerd.

Destrøyer 05-02-2003 19:46

schijnt totaal niet te werken

sterrie 05-02-2003 21:09

1 keer geprobeerd, in een über-stonede bui met Ralph, toen we concludeerden dat we geen rookspul meer hadden. Alleen waren we vergeten iets met de banaan te doen, dus hebben we de schil eraf gehaald, die kleine frutseltjes in een joint gebouwd en aangestoken. :|
Dat was ontzettend goor, dus hebben we hem in een waterpijp gedouwd. :|
Dat was nog veel goorder.
En natuurlijk geen effect what-so-ever. :D

KrizzZzZZzzjE :P 05-02-2003 21:25

kameraden hebben dat gedaan, zeeer ziek werd je ervan, en je verkracht je longen...als je het rookt, maar ze gingen wel lichtelijk visueel trippen, maar was niet spectakulair :)
maar werkt wel enigsintds

Blenderhead 05-02-2003 21:54

1x gedaan... licht high gevoel...niks bijzonders

ConnX 05-02-2003 23:37

Gaak binnenkort weer es proberen, voor zover ik kan lezen doet niemand het volgens bovenstaand beschreven recept, dus whu nose?

Locke 06-02-2003 10:47

Het is niet waar

ConnX 06-02-2003 13:14

What makes you think so?

Locke 06-02-2003 13:26

Citaat:

ConnX schreef:
What makes you think so?
Dat is gewoon zo

http://www.erowid.org/index.shtml

Ben lui zoek zelf maar :)

Mafheid 06-02-2003 14:26

Onzin.

Anarchy Cookbook staat ook nog bekend om meer onzin.

Als je iets merkt, is t placebo.

Dr. Aep 06-02-2003 15:36

Citaat:

Mafheid schreef:
Onzin.

Anarchy Cookbook staat ook nog bekend om meer onzin.

Als je iets merkt, is t placebo.

I know...maar wel leuk om te lezen :D
Sommigge dingen werken wel trouwens weet ik uit ervaring. Probeer de diskettebom maar es :P

Oh ja, en trouwens, we leven hier in een aardig vrij land. Waarom niet gewoon naar de coffeeshop, zak wiet halen en tijdens het blowen een banaan eten of zo?

bluesboy 06-02-2003 18:11

Oh ja, en trouwens, we leven hier in een aardig vrij land. Waarom niet gewoon naar de coffeeshop, zak wiet halen en tijdens het blowen een banaan eten of zo? [/B][/QUOTE]

hey, daar heb je helemaal gelijk in hoor, ik vroeg het me gewoon af, niet dat ik het ook echt ga proberen, al die moeite enzo :( , daar heb ik helemaal geen zin in...

Ciao Che 06-02-2003 18:55

Werkt niet.
Nootmuskaat en maanzaad daarentegen wel.

apekop123 06-02-2003 19:06

Als je dan tog zelf wat gaat maken maak dan absinth dat werkt igg.

Koop sterke drank (hoe sterker hoe beter d8 ik)
Koop bij een kruidenier of een smartshop alsem (in het engels Wormwood voor als je op internet gaat zoeken)
Mix de drank en de alsem w8 een week filter het en neem een slok

er is 1 nadeel. Het smaakt heel heel heel erg super mega vies, maar als het je lukt om die zooi binnen te houden en je drinkt er een paar borrelglaasjes van, nou dan word je echt heel gaar. Ik ging er niet echt van trippen, maar ik kwam wel in een soort mega vage Turbo Happy Mode. Alles was leuk aardig en vriendelijk :)

ps. nootmuskaat werkt wel maar schijnt behoorlijk slecht voor je maag of nieren ofzow te zijn kweenie het is igg op internet te vinden

Destrøyer 06-02-2003 19:17

Citaat:

AePiE schreef:
Nooit geprobeerd.
opmerking die erbij staat:

Believe it or not, bananas do contain a small quantity of _Musa Sapientum bananadine_, which is a mild, short-lasting psychedelic. There are much easier ways of getting high, but the great advantage to this method is that bananas are legal.

fiepje 06-02-2003 19:36

nootmuskaat wel ja, maar daar word je ziek van en t is niet te vreten...

JFK 06-02-2003 20:36

Hoe werkt nootmuskaat dan?

bluesboy 07-02-2003 08:38

Citaat:

Ciao Che schreef:
Werkt niet.

ja, dat heb ik weleens gedaan, GATVERDAMME, weet je hoe ranzig nootmuskaat wel niet is als je een hele pot leeg moet eten?? GATVER!!!!!!!! :mad: :eek:

Nas-t Zeekoe 07-02-2003 15:12

Citaat:

Ciao Che schreef:
Werkt niet.

hè? hoedan????
en vooral dat maanzaad dan eigenlijk....

Ciao Che 08-02-2003 17:17

Citaat:

Nas-t Zeekoe schreef:
hè? hoedan????
en vooral dat maanzaad dan eigenlijk....

Idd, nootmuskaat raad ik sterk af. Ik had het over het maanzaad ooit eens gelezen in een oud topic en het is me alleen bijgebleven dat het werkt. Dus ik denk dat je meer aan de zoekfunctie hebt dan aan mij. :)

charly not 09-02-2003 20:48

wat voor soort effect heeft nootmuskaat dan?

henrie 10-02-2003 10:06

Citaat:

bluesboy schreef:
ja, dat heb ik weleens gedaan, GATVERDAMME, weet je hoe ranzig nootmuskaat wel niet is als je een hele pot leeg moet eten?? GATVER!!!!!!!! :mad: :eek:
je mut ook geen hele pot leeg ete sukkol. niet zo goed voor je.

Mafheid 10-02-2003 14:12

Citaat:

Reptile schreef:
opmerking die erbij staat:

Believe it or not, bananas do contain a small quantity of _Musa Sapientum bananadine_, which is a mild, short-lasting psychedelic. There are much easier ways of getting high, but the great advantage to this method is that bananas are legal.

Het klopt dat er in bananen een werkende stof zit, maar in zulke kleine hoeveelheden dat je heel wat bananen nodig hebt om t te merken..

harrie the 5th 10-02-2003 15:48

Citaat:

Reptile schreef:
schijnt totaal niet te werken
ik heb het anders geprobeert en dat werkte idd ook niet ik heb gewoon die draadjes gedroogd en opgerookt

harrie the 5th 10-02-2003 15:50

ow en mellow yellow is de allereerste gedoogde coffeeshop

bluesboy 10-02-2003 18:55

Citaat:

henrie schreef:
je mut ook geen hele pot leeg ete sukkol. niet zo goed voor je.
anders werkt het toch ook niet drol! als je dat spul over je bloemkool mietert merk je d'r toch ook geen ruk van aap!

toto 10-02-2003 19:57

hahha ik had gelezen dat ze vroeg er ook nootmuskaat gebruikte en dat vele er door in een psychose ofzo komen...je wordt er gek van...zoiets...dergelijks geloof ik
ik weet niet of het zo is maar ben het wel vaker tegen gekomen deze info

Ciao Che 10-02-2003 21:46

Citaat:

charly not schreef:
wat voor soort effect heeft nootmuskaat dan?
nootmuskaat

ConnX 11-02-2003 10:09

Citaat:

Ciao Che schreef:
De high neemt langzaam af, maar kan wel 1 tot 2 dagen aanhouden. Al tijdens het gebruik kun je misselijk en duizelig worden en ook kun je hartkloppingen krijgen. De volgende dag heb je een kater. Gebruikers klagen over een gevoel van algehele malaise, hoofdpijn, duizeligheid, een droge mond en hartkloppingen. Bij overdosering is een psychose mogelijk.
:eek: :eek: :eek:

Ben me daar gek.....

Ciao Che 11-02-2003 13:51

Citaat:

ConnX schreef:

Ben me daar gek.....

Dat zeg ik niet, dat zegt die site...
Of je het gelooft mag je zelf weten :p
Ik vond hem via de zoekfunctie want in de (vele) topics die over dit onderwerp gaan komt ie steeds terug dan kan ie hier ook niet achterblijven (slechte smoes, ik weet het :p ).
En eerlijk gezegd begin ik er ook een beetje te twijfelen, 1 tot 2 dagen aanhouden, psychose, hartkloppingen is wel extreem voor iets dat je gewoon in je keukenkastje kan vinden. Maargoed, ze hebben het wel over een overdosis.
Enfin, ik zou het überhaupt niet doen... weet je hoe vies.

topic
topic 2

henrie 14-02-2003 12:46

Citaat:

bluesboy schreef:
anders werkt het toch ook niet drol! als je dat spul over je bloemkool mietert merk je d'r toch ook geen ruk van aap!
ten 1e: Ik ben geen drol. drollen zijn bruin.
ten 2e: Wil jij zegge dat je n halve pot nootmuskaat over je bloemetjeskool pleurt? mafkees.
ten 3e: Jij bent eerder n aap als mij met die domme posts van je :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.