![]() |
Qlimax 8P
Jeah, vet koel, haha
Qlimax is er weer 12 april wel te verstaan... maar ik heb al kaartjes gekocht voor mij en mijn goede makker Tjalling e.v.a. :) Line-Up is wel vet koel naar mijn mening... van koel naar minder koel--> Gary D Technoboy Dana The Prophet Pavo Isaac Pila DJ Zenith Dj Luna Super Marco May jeahh :P nog meer mensjes die gaan? |
standaard lineup'je
om daar nou helemaal voor naar friesland te rijden....neuh |
ja oké ... :)
ik zou ook liever naar Shockers gaan ofzow, maar dit is wel dichterbij voor mij, vandaar... en het blijft natuurlijk altijd wel koel die Qlimax feesjes. |
Vriend van me en ik willen echt alles afgaan maar dit keer twijfelen we...
1. Thialf...veelste ver ( maastricht :s ) 2. Muziek... ( standaard ) Maar ja ik denk dat we toch wel weer gaan, is wel weer leuk zo'n feesie...;) Eerst House Qlassics !!! |
Ik zal d'r zeker zijn :D
|
liever naar hardbass extreme ,check gewoon die line up maar es gewoon
Line-up: Area 1: Technoboy (IT) Warpbrothers (GER) Bas & Ram (NL) Daniele Mondello (IT) Isaac (NL) Dumonde aka Jam X de Leon (GER) Beholder & Balistic (NL) Super Marco May (IT) Zero Gi aka Geal (NL) Gary D (GER) AREA 2: Zenith (IT) Showtek (NL) Melanie di Tria (GER) Zany (NL) Gizmo (NL) Deaz D (NL) Clive King (NL) Deepack (NL) Paul (NL) Francois (NL) gewoon WOW |
Dat is zaterdag al, kan je toch net zo goed allebei gaan? :P
|
Citaat:
alleen mijn lijstje staat bijna andersom |
Kga niet want hou niet van hardstyle, en de line up is het zelfde als bij alle andere hardstyle feesten :rolleyes:
|
ik weet het nog niet... line up vind ik wel mee vallen... en het is te ver ( amsterdam) duz zie het nog wel.... misschien toch maar naar shockers??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ik denk dat ik het bij sensation hou dit jaar
|
Citaat:
ik moet in april ergens heen.... EN GA ZEKERS NAAR SENSATION BLACK AND WHITE>>> mensen die mee gaan met me :D |
Citaat:
Qlimax is nog altijd in Heerenveen dacht ik :) |
Citaat:
Alle edities van Qlimax waar ik heen was waren ook in Amsterdam, dus dacht ik meteen daar aan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
De rest was Eindhoven, Heerenveen en Zoetagmeer zover ik weet ;) |
2x in HMH en daarvoor wat keertjes in USC De Boelelaan
|
en zijn er nog meer mense die er heen gaan? :P
|
Citaat:
Waarvan 2 keer in het USC... |
Volgens een goede vriendin van mij MOET ik mee maar ik weet het nog nie helemaal.
Maart is een behoorlijk dure maand en dan net begin april Qlimax dusch FF zien.. Een echte hardstyle fan ben ik ook nie. |
Ik ga ook to QLIMAX , en tja ook na sensation, maar ik vind de line up prima , mense niet zeuren he, tis gewoon een goeie sfeer altijd en supergezellig!!!!!
|
Ik ga ook! :D Heb ook al kaartjes! Ik vind het wel kut dat het in het Thialff is, maar ja niks aan te doen :(
|
weet iemand misschien de dj-tijden?
|
slechte locatie, slecht publiek (boeren), slechte sound en hardstyle is niet mijn ding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jahjah
kben der bij!! whoppaaah... remmen los!! gas gevuh!!! wel n eind rijde mar da mag de pret nie drukke |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu mijn mening: Technoboy Luna Pavo Super Marco May (kan echt wel goed draaien en is ook nog eens gek bij zijn koppie zoals ie achter de draaitafels staat) Isaac The Prophet Zenith Pila Gary D Dana |
Citaat:
|
ja ik ken weinig van Marco May, maar wat ik heb gehoord zuigt.
echt dikke poep. En ik heb Dana op #3 gezet omdat die nogal es naar Hardcore neigt (teminste op vorige Qlimax-en.) verder vind ik Dana ook maar uitgebuite commerciele poep. Maar voor op een feessie als dit toch wel leuk. :) |
Citaat:
kheb zeker goed naar hem geluisterd anders stond ie wel onderaan als ie zo slecht draait maar IMO is hij goed .... |
Citaat:
maar ja...das mijn mening (al vind ik mijn mening wel beter ;) ) |
Citaat:
daarom zijn luna pavo en technoman ook beter |
Citaat:
Het word me 4e Qlimax, en aangezien de klimax van Qlimax per Qlimax wreder word, word het deze x vast ook wreed. :confused: vdk. ;) |
Hoe staat t met kaartverkoop dan? Twijfel nog beetje.. en zit met money
|
Citaat:
ja technoboy ja....dies toch imo de beste hardstyle dj jij mixed goed én zijn producties zijn goed wat wil je meer? |
van koel naar minder koel ?
super marco may minder koel ? hmz oke :) ik vind het wel een toffe lineup, het word sowieso lagge. |
Draaitijden zijn bekend
jammer dat ik Gary D nu mis, want ik ben er pas om 23:30 ofzo. en Super Marco May die aflsuit... nou dat moet ik nog maar ff aanzien, wieweet verander ik van de mening dat hij de minder koele is op Qlimax. Prophet Dana Technoboy die elkaar opvolgen... dat wordt 3 uur lang gruwelijk beuqe! :D haha 21:00- Gary D 22:00- Isaac 23:00- Dj Zenith 00:00- Pila 01:00- Pavo 02:00- Dj Luna 03:00- Prophet 04:00- Dana 05:00- Technoboy 06:00- Super Marco May |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |