![]() |
wat ben je nu, holebi/hetero? kleine enquête. EERLIJK EN GEEN ZEVER AUB
ik heb net een topic gelezen van 'je suis le bomb' - 'quizz'
die is jammergenoeg gesloten, want ik zou echt wel eens willen weten hoeveel procent er nu hetero/lesbisch/biseksueel/homoseksueel is. men zegt dat het 1/10 is. maar daar heb ik wel mijn twijfels over zo. wees aub eerlijk! + zeg ff uw mening als je wilt: neemt het aantal holebi's toe of is het gewoon zo dat men er meer voor uitkomt of...? grtz en thx op voorhand :)
|
B
Ik denk dat men er nu meer voor uitkomt. |
A
|
A
|
A hetero
:) |
A
|
Citaat:
|
A
|
C, homoseksueel. Tenminste, homo genoeg om niet B (bi) te zeggen.. :)
Het aantal dat toeneemt is simpelweg het aantal mensen dat er voor uit komt, niet het aantal holebi's zelf. |
A
|
A hetero
|
B
Het is ook handig als je een poll maakt gaat veel sneller:p |
A'er dan A
|
A
|
A
|
A
P.S. maak een normale poll waar je de statistieken kunt zien in plaats van dat je moet replyen om je stem te zeggen. |
A
|
A. Nou ja, bi-curious zoals een vriendin dat zegt, maar doe maar A :p
|
alleen forumbazen kunnen een poll aanmaken denk ik :confused: , ze mogen dat hier gerust doen hoor.
|
D
Omdat mensen er meer voor uitkomen. |
A - hetero
|
A
|
A hetero
|
A/B (ben nog nooit verliefd op een meisje geweest, maar vind meisjes wel sexueel aantrekkelijk)
|
100% B(i)
|
C
|
Citaat:
Poll: Wat is je seksuele geaardheid? A. Hetero B. Biseksueel C. Homo/Lesbisch D. Ik zou het echt niet weten Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=586&layout=1 |
Aa.
|
Citaat:
|
B, vrouwen alleen seksueel
|
B
|
Poll: Wat is je seksuele geaardheid?
Je hebt gestemd op: Homo/Lesbisch Je IP is: none of your goddamn business :p C, nogmaals :rolleyes: |
A
Ja, ik denk dat steeds meer mensen er voor uit durven komen omdat het tegenwoordig meer geaccepteerd wordt. |
A maar mischien ook B..
Ik weet het eerlijk gezegd niet.. Of moet ik nou D :confused: |
*B*
[Eigenlijk raar dat als je jezelf hetero noemt, dat je dan gewoon ong. de helft van de wereld afsluit om geen relatie er mee te hebben...] |
B
Ik maak op zich geen onderscheid tussen jongens en meisjes en alhoewel ik een voorkeur voor meisjes heb sluit ik het absoluut niet uit dat ik nog eens bij een jongen in bed beland. Men durft er tegenwoordig meer voor uit te komen en aangezien het geen taboe meer is, ontdekken mensen ook steeds meer hun werkelijke voorkeur, gaan ze meer experimenteren, etc. De gedachte achter liefde en sex verandert ook steeds meer. Het is niet meer slechts gebaseerd op voortplanten, maar sex hebben kan ook een teken van vriendschap zijn, of weet ik veel wat :) |
Aaaaaaaaa
|
Citaat:
|
Ik stem A
*hetero is* |
Citaat:
beetje onzinnig dus om te zeggen dat je "de helft van de wereld buitensluit" het is trouwens wel opvallend dat de meeste die b stemmen vrouw zijn (en redelijk veel vrouwen ook b stemmen) het is al eens bewezen, maar vrouwen schijnen zich gewoon heel erg vaak aangetrokken te voelen tot hetzelfde geslacht ikzelf duidelijk a, maar smaken kunnen echt veranderen in de tijd, ik denk niet dat het bij mij zo zou verlopen, maar ik ken een paar mannen die toch pas op late leeftijd ontdekten dat ze eigenlijk biseksueel waren |
B, helemaal en nx anders dusse......en wrom zijn er zo weinig heren hier die dat ook wel durven te zeggen....kom op mannen of zijn jullie mieten?! :rolleyes:
|
Citaat:
Ik bedoel ik val gewoon op een persoon zelf en niet op een geslacht... En ik zei dat ik het eigenlijk best wel raar vind en daarmee bedoel ik niet dat iedereen dat dan maar moet doen.. maar jah ik kijk er weer anders tegen aan..* |
Citaat:
|
[*] A hetero
|
A
|
B
nou ja, ik weet het nog maar ene paar maanden, maar het is wel vrij duidelijk... ene keer op ene meisje, dan weer op een jongen... de voorbije weken probeer ik het ook gelijdelijk aan de buitenwereld in te sturen, dat ik soms ook wel eens op meisjes val... en 'k heb tot nu toe alleen positieve reacties gekregen :-) |
100% b
|
100% hetero.........moet er echt niet aan denken dat er een gozer in mijn reet zit te porren :D Mijn zusje van 22 is wel lesbo btw.....
|
A
ik heb het idee dat meiden het minder erg lijkt om met hun eigen geslacht naar bed te gaan dan jongens... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |