![]() |
Ramones
ok zijn der hier ook ramones fans?
ik wel, ik heb de ramones van de jaren '70 altijd geweldig gevonden, tot ongeveer een jaar geleden.....ik kwam er achter dat het maar crap was, domme teksten, maar wel attitude. Ramones in de jaren 80 daarentegen is briljant! geniale teksten, wat donkerdere badass muziek en nog steeds de "hey Ho! lets go!" spirit! zo dat wou ik ff kwijt |
The Ramones zijn fucking gaaf!
Maarre wie heeft er zinvolle teksten nodig bij de 70's Ramones? :) ik niet. |
heel doop,
weet je wie ook doop zijn, die twee lijpe killies die akoestisch ramones nummers spelen, waren keertje voorprogramma bij mad caddies, heb me suf gelachen, een met gitaar ander met tamboerijn, had hun telefoonnummers nog, heb ze regelmatig in een beschonken bui getracht te bellen maar namen nooit op, jammerschade... neuken? |
Citaat:
ok :) |
nja ok neuken dan maar he
|
Ik heb een gesigneerde Marky Ramone drumstok :D *trots*
|
R.A.M.O.N.E.S - Motörhead
|
het is inderdaad vrij weinig ja
|
Citaat:
|
wiew, ik wil ook drumstok van marky ramon....gesigneerd :P maar ja...je wou hem zeker niet toevallig aan mij geven :(
|
haha brainless slijmbal :D
|
Citaat:
|
de ramones zijn zkr dope
ik heb nog een keer voor deedee gekookt in perron55_ wat een arrogante gek! maar ja hij wilde per se vlees en ik kookte vegetarisch kon ik op het laatste moment nog wat anders koken! verder roelen de ramones zkr verder wil ik ff reclame maken voor "D'oude garde zine" www.oude-garde.tk en 2 te gekke party's www.girlpunk.tk www.queensday.tk |
RAMONES IS FOKKING GOED !
vooral the end of the century |
Ramones zijn cool. (y)
|
Citaat:
|
Leuk. Niet helemaal mijn ding verder.
|
Marky Ramone drumde bij die show en Dez Cadena(van the allmighty black flag) speelde gitaar. Logisch dus.
|
marky ramone is een eikel!
oude garde!!! is jullie eerste uitgave al klaar? |
Ga je fakkin schamen baas.....Ik was er geneens en weet dat er 2 black flag covers gespeeld zijn. De band die je gezien hebt is net zoveel Ramones/Black Flag als dat hij Misfits is. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Bar & Boos presents:
Zaterdag 8 februari * Speedcocks (Breda Suck City Rock 'n Roll Madmen) * Johnny Cohen & The New Age Nazi's (Filth Punk & Drug Abuse) *Mondo Bizarro (Acoustic RAMONES Tribute) Bar & Boos Open: 20.00 Entree: 4 Pleuro Vrijplaats Koppenhinksteeg 4 , Leiden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gave nummers van The Flag. Al zou Depression helemaal gaaf geweest zijn of Damaged.
|
oeps
|
wat the fuck heeft iedereen met the misfits je gaat toch alleen naar het patronaat voor marky ramone!!!!!!!!!
|
Nee.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |