![]() |
wat is het meest vervelende baantje wat je ooit heb gehad?
ik heb ooit 2 weken (hoe heb ik het vol kunnen houden) in een bejaardentehuis gewerkt...
moest de hele dag schoonmaken en als ik ergens een hekel aan heb... het voordeel was dat je s middags de hele dag in de zon kon zitten (want die was er toen in Nederland :confused: ) met een oudje in de tuin (y) en die van jullie ? |
kranten bezorgen tegen hongerloon
|
Spaar Select. Ik was er op het laatst wel goed in, maar de koppijn die ik er van kreeg... gewoon te veel spanning denk ik. En ik heb er een hekel aan om domme mensen dingen aan te smeren waar ze niks aan hebben.
|
Week- en maandbladen bezorgen bij Media Express. Ik kreeg er echt nauwelijks voor betaald (omgerekend zo'n f1,50 per uur (guldens dus)).
|
Citaat:
maar das ook wel koel want dan kon je van te voren al die blaadjes lezen :):p |
ik heb 1 baantje waar ik nu nog steeds werk en heb er absoluut geen hekel aan om in een supermarkt te werken is juist hartstikke tof met de collega's
|
Worsten verkopen bij de hema :D:D
|
aardbeien plukken.....kinderarbeid
|
Citaat:
|
- vlees (!) inpakken, terwijl ze me gezegd hadden dat ik ''voedsel en zéker geen vlees ging moeten inpakken'' :mad:
-schoonmaken in een ziekenhuis op de psychiatrische afdeling -kamermeisje in een hotel, je weet niet wat je dààr allemaal tegenkomt :eek: mja ik ben blijkbaar geboren voor de mottigste vakantiejobs... |
Citaat:
|
bollenpellen (n)
|
ik heb eens 3 weken in een fabriek gewerkt waar ze spuitdingen voor CV ketels maakten, en ik moest de hele dag van die dingen spuiten met een airbrush achtig ding... dat was echt klote werk
|
werken bij het bedrijf van mihn vader:
dat is pas een slavendrijver! :P |
folders lopen... vooral het vouwen: gatver!
|
kranten bezorgen (n)
|
Nooit een vervelend baantje gehad :cool:
|
ik verdien juist in verhouding veel met de kranten (aangezien mijn ouders vouwen en mijn vader en vriendin helpen rondbrengen) ik ben een 3 kwartier kwijt 1 keer per week en krijg soms 100 euro per maand.
Het rottigste was bij een friture aardappels pitten,wat een geestdodend werk was dat zeg.2 uur alleen in een hokje zitten.En de zak aardappels verdelen over emmers, dan in een machine dan de schillen verwijderen, GADVERDAMME (verdiende wel goed 10 euro per uur) |
kassen. zomers in brandende zon, 12,5 uur per dag. maar ja verdiende wel lekker, dus 2 jaar volgehouden... (nu supermarkt, toch wel beter)
|
Bollenpellen aan de lopende band..... verdiende erg goed en mijn collega's waren ook best leuk... maar ja handen werden zo ontzettend vuil dat het gewoon niet schoon te krijgen was.... en helemaal kapotte handen (huis weggesleten, geen wondjes) e.d...
|
Bij de Rabobank werken. Kheb bij 2 fillialen gerwerkt, en bij eentje waren t zulke omhooggevallen mensen :(
|
reclamefolders bezorgen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stekkies knippen. Als je om een pleister ging vragen wanneer je in je vingers had geknipt lachtte de vent die boven je stond je eerst keihard uit en ging hardop schreeuwen dat je in je vingers had geknipt.. daarna kreeg je je pleister pas. Kortom: khield m'n mond, geen pleister en dus aan 't einde van de dag verrotte handen. :mad:
|
- Perzikken plukken;
- Tomaten plukken; beidne in australie. Dan leer je hoe een gastarbeider zich moet voelen |
Ik doe geen vervelende baantjes. :p
|
Telemarketing. Het verdiende op zich áárdig, maar dat woog niet op tegen het werk. Ik verkocht een kutproduct voor een amateuristische organisatie, dus ik was er gelukkig op tijd weg.
|
Werken bij Van DIjk studieboeken in Kampen.
Heb je zomervakantie zie je voor al AL die kasten met miljoenen boeken :mad: :mad: :( |
kranten bezorgen echt vreselijk
|
rozen pluisen in een kas.. erg saai, erg vroeg beginnen en na 2 weken was k weg omdat k elke keer niet lekker werd van die warmte in die kas :D
|
Ik heb ook in een bejaardentehuis gewerkt. AAAAAH, van die pispotten en wc's schoonmaken en dan nog de kamertjes van die oude mensen schoonmaken. Zit je te schoonmaken, komen ze je achterna afstoffen en maar zeggen hoe ik daar niet aan mag zitten en dat ze denken dat ik hun juweeltjes zit te jatten. :(
Het ergste was nog, dat het van die rijke oude mensen waren en ik had echt het gevoel dat ze op me neerkeken. |
jah, waarschijnlijk is dat vanwege je leeftijd, als je 40 was hadden ze je heel anders ontvangen..
|
Toen ik net 14 was, bracht ik hier wekelijks een plaatselijke krant rond. Verdiende net 40 gulden per 4 keer en ik was per keer 1,5 tot 2 uur bezig.
Mjah je moet wat als je geld wilt he:) |
In McDonalds achter de kassa werken... de hele dag staan en na 5 uur NOG geen pauze :mad:
|
Dat is dan toch wel die ene dag bollenpellen geweest...
|
Verkoopster bij een schoenenwinkel (Ik noem geen namen ;)). Was echt verschrikkelijk!
Ik liep de hele dag twee trappen op en af, en het was altijd hardstikke druk daar, de klanten zeurde alleen maar en ik had maar een half uur pauze per dag! :eek: NOOIT meer.. :) |
Anderen inwerken. Uitleggen hoe iemand moet werken, terwijl je het zelf 10 keer sneller kan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kamermeisje bij een hotel :( echt vreselijk!!!!
je moest de hele badkamer schoonmaken, bedden verschonen, stofzuigen enz. en dat moest binnen een bep. aantal minuten!! echt heel erg.. en ik kreeg er ook een super zere rug van! maarjah. doegiez xx danielle |
Ik heb een tijdje aan particulieren leghennen (dat zijn vrouwtjeskippen) verkocht op zaterdag. Op zich was het best een relaxed baantje, alleen ik moest wel af en toe een kip de nek omdraaien als een klant terugkwam met een zieke kip. Ik weet niet of iemand hier wel een heeft gehoord van de uitdrukking 'als een kip zonder kop...', maar geloof me: zo'n beest doet HEEL wat als haar hoofd eraf is gedraaid!! Verder heb ik mijn oom een paar keer in zijn slagerij geholpen met koeien en varkens slachten (waar je ook niet echt vrolijk van wordt :rolleyes: ).
|
mijn huidige baan als mag.med. is een behoorlijke hel
een serieuze kantoorbaan had ik ook na 2 maanden gezien maar het meest vreselijk was nog in een wasserij :D |
Citaat:
lekker in de ochtend, helemaal alleen op straat. en ik verdien omgerekent 6 euro per uur :) en ik doe er 45 minute over...ik vin het leuk, puh! :) |
Ik werkte in een bedrijf waar ik ruzie had met de bedrijfsleider. Die liet mij dus alle vervelende klusjes opknappen en zodoende vond ik dat het vervelendste baantje wat ik tot nu toe heb gehad.
Nu heb ik gelukkig een baan waar k me nu al twee jaar goed thuisvoel en het ook zeker naar mijn zin heb..... |
Media Expresse, tijdschriften bezorgen. Erg veel werk voor niet zo heel veel geld.
|
Bij een bollenboer, het was er ijskoud, hard werk, collega's die of geen nederlands spreken, of een IQ hebben onder de 80.
maar het was uiteraard een ervaring op zich :) |
Ik heb diverse bijbaantjes gehad en alles had z'n voor- en z'n nadelen. Folders en kranten was rottig, afgezien van de kerstfooien (al zaten daar ook mierenneukers tussen die je met een kwartje afscheepten terwijl je elke dag aanbelde, de fiets niet tegen het hek zette en je door hun kinderen liet uitschelden). Ook de Mc was irritant. Zwoegen voor een hongerloontje en de hielen likken van je manager en je klanten.
|
tijdschriften rond brengen, verschrikkelijk......:(
|
Kranten lopen :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |