![]() |
[hiphop LIVE] Jurassic 5
vrijdag 14 maart : Paradiso, Amsterdam, 15 euro
zaterdag 15 maart : Tivoli , Utrecht :) |
oh ik hoor mn favoriet weer, heerlijk :)
concrete schoolyard trouwens :) |
LeRatLuciano
M - Lid gepost op 26-01-2003 @ 23:28 -------------------------------------------------------------------------------- beetje zonde om nieuw topic te openen : Jurassic 5 Vrijdag 14 maart / Paradiso, Amsterdam (y) Rat ________________ C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux |
oui
|
Citaat:
Ga je ? |
Ik ga met een hele grote groep op 15 maart naar Utrecht...
Ik las het een tijdje geleden allemaal al op de site van J5 Kan niet wachten tot ik ze een keer live kan zien, damn... Dit mag ik niet missen... Maaruh, Concrete Schoolyard, idd een phat nummer... klassieker... Mijn favo's: Concrete Schoolyard Break Jurass Finish First Ducky Boy (ft Babu) <--- op album van Babu (Duck Season), maar oke... hehe... Van het weekend gelijk ff kaartjes halen... hoppa ! |
Citaat:
Maar ik haat het om ergens te staan zonder alle teksten te weten, snap je :) |
Citaat:
Je wilt eerst alle nummers uit je hoofd weten, en dan pas naar een concert gaan ?! |
Citaat:
Iig meer dan nu ;)) |
Citaat:
Citaat:
:cool: ook mijn favortiet... |
Citaat:
Gewoon op de heenweg nog ff een cdtje van ze in de cd-speler, hehe... Beetje sfeer bouwen ! |
Citaat:
Ik hoop dat er mensen mee willen trouwens :) |
ik ben de 15e ook sowieso er te vinden.
(y) |
Citaat:
hehe... Morgen toch dan maar ff snel kaartjes halen ;) |
ik ben niet zo'n hiphop fanaat, maar Jurassic 5 kan ik toch zeker wel waarderen... alleen 15 euro voor een bandje die ik wel kan waarderen vind ik net iets te veel van het goede
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus je gaat nooit even zomaar naar een optreden :confused: ik snap ergens dat het wel lekker is om alle teksten te kennen maar ik geniet ook genoeg als ik ze niet ken,soms leer je namelijk nog leuke groepen kennen Rat |
Citaat:
|
ik ga erheen (y)
hopelijk zijn Cut Chemist en Nu-Mark er ook |
Citaat:
Kan niet wachten tot ik Cut Chemist en Charlie 2Na live kan zien, on-stage... |
Citaat:
|
www.tivoli.nl
Landelijk zijn kaarten te koop aan de balie van circa honderdvijftig postkantoren en vijfendertig GrensWissel Kantoren (GWK) of te bestellen bij Ticketservice NL BV via telefoonnummer 0900-3001250 Telefonisch gereserveerde kaarten moeten binnen 1 week afgehaald worden op een postkantoor of GWK naar keuze. Voorverkoopkosten: Op alle punten worden voorverkoopkosten in rekening gebracht: Bij Tivoli en Plato bedragen de voorverkoopkosten 1 euro. Bij Ticketservice gelden de volgende tarieven: Als je de kaarten direct koopt bij de balie: 0 - 9 EUR 1,59 EUR 9 - 13,40 EUR 2,05 EUR 13,40 - 33,50 EUR 3,20 EUR 33,50 - 44,80 EUR 3,65 EUR 44,80 en hoger EUR 3,90 EUR Als je de kaarten telefonisch reserveert (via 0900 - 300 1250): 0 - 9 EUR 2,72 EUR 9 - 13,40 EUR 3,40 EUR 13,40 - 33,50 EUR 3,90 EUR 33,50 - 44,80 EUR 4,10 EUR 44,80 en hoger EUR 4,35 EUR Let op: als je de kaarten reserveert via internet, komen daar nog eens 0,68 EUR creditcardkosten bij per kaart tot een maximum van 3,40 EUR. |
vanaf Centraal Station:
Te voet vanaf het Centraal Station naar Tivoli: Verlaat Hoog Catharijne via de uitgang Moreelsepark. Sla rechtsaf de Catharijnebaan op. Na een paar honderd meter linksaf de Lange Smeestraat in. Bij de Oudegracht linksaf (het water aan je rechterkant houden) en na enkele tientallen meters sta je voor Tivoli. |
Ik ben er :P
|
Citaat:
heb je al kaartje dan ?! |
Citaat:
we gaan met een 'groepje' :) 3 auto's en de rest met de trein (y) :D |
Citaat:
al kaartjes gehaald ?! |
ik ga naar ze in Paradiso, jeeeuj!!
iemand nog meer naar paradiso? |
Citaat:
Rat |