Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Liefde/Lust op eerste gezicht (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=368072)

Memnoch 06-02-2003 00:32

Liefde/Lust op eerste gezicht

Wie gelooft er hier in?

Ik zag namelijk een heel leuk meisje in de trein en begin erin te geloven. Ze stapte op een andere trein en ik zie haar waarschijnlijk nooit meer...
Ik wou dat ik haar gewoon had aangesproken en geprobeerd had van die pruillip een smile te maken.
Kinda hate me now... :(

spacegirl 06-02-2003 00:46

niet in liefde op t eerste gezicht, maar wel dat je een bepaalde aantrekkingskracht bij iemand kan hebben die je voor t eerst ziet.

Big Brother 06-02-2003 12:47

liefde.. nah.. lust zeker wel

Minus Blindfold 06-02-2003 12:58

Zoals Big Brother zegt, liefde niet maar lust wel. Toen ik m'n ex-vriendin voor het eerst tegenkwam merkte ik dat wel.

CoveredEyes 06-02-2003 13:03

Liefde kan pas ontstaan naarmate je elkaar beter leert kennen...

Lust op t eertse gezicht bestaat cker wel!!!

Ik heb nu verkering en toen ik hem voor het eerst zag had ik echt iets van WAAUUWW die is nie verkeerd!!!En we keken elkaar ook altijd aan als we elkaar weer zagen (op school) en later zeiden we hoi en toen kwam hij een keer naar me toe...IK ben nu helemaal verliefd op um!!! :D

46and2 06-02-2003 13:05

Citaat:

Big Brother schreef:

sas_andrea 06-02-2003 13:23

echte liefde, in de trent van: daar wil ik mn leven mee delen en blabla niet. Dat kan niet, daar moet je die persoon voor kennen. Maar wel bepaalde aantrekkingskracht in de trent van: die heeft een bepaalde manier van kijken, die zal vast wel lief zijn of wow is hij lekker... je snapt me wel. :p

wijze lynx 06-02-2003 13:30

Eén vuil varken vervuilt meerdere collega’s.

beestje 06-02-2003 14:10

echte liefde niet, dat kan wel al heel snel opkomen, maar op het eerste gezicht lijkt me niet waarschijnlijk

lust wel, je kunt iemand zien en je meteen aangetrokken voelen tot diegene in ernstige mate :o

kan gebeuren :)

Dusjcrib 06-02-2003 15:49

ik geloof zeg maar wel in verliefdheid op het eerste gezicht, maar dan meer op de eerste ontmoeting :P Dan is er al lust op het eerste gezicht, dus daar geloof ik sowieso in, en als je dan daadwerkelijk contact krijgt, dan verliefdheid.

Maar echte liefde, dat heeft inderdaad meer tijd nodig

Big Brother 06-02-2003 16:53

Citaat:

wijze lynx schreef:
Eén vuil varken vervuilt meerdere collega’s.
als je wijze quotes nou over het onderwerp gingen oké :)

Qimm 06-02-2003 17:26

Citaat:

Big Brother schreef:

steentje 06-02-2003 18:32

ken dat jah.....heel raar gevoel is het...ik denk nietz zozeer dat het liefde is en ook geen lust....maar je voelde je gewoon aangetrokken tot haar...ze had íets!

Lilything 09-02-2003 18:28

Citaat:

Memnoch schreef:
Wie gelooft er hier in?

Ik zag namelijk een heel leuk meisje in de trein en begin erin te geloven. Ze stapte op een andere trein en ik zie haar waarschijnlijk nooit meer...
Ik wou dat ik haar gewoon had aangesproken en geprobeerd had van die pruillip een smile te maken.
Kinda hate me now... :(

herken t wel....
op slag verliefd.....jah t kan wel

PlasTuut 10-02-2003 13:03

yeah, daar geloof ik wel in..toen ik mn vriend voor de eerste keer zag was het zoiets... :eek: > :o....en nu 1.5 jaar later is het nog steeds een heel fijn/vertrouwt gevoelletje, en echt liefde :) , liefde op het eerste gezicht..moeilijk

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.