Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [3D] Trombone (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=368081)

McMotion 06-02-2003 01:33

[3D] Trombone
 
'k heb een trombone gemodelleerd in 3d studio max... ik moet nog een paar details toevoegen zoals een vochtventiel en een ringetje om de schuif mee vast te zetten enzo, maar in grote lijnen issie nu af

http://www.kabaal.net/mcmotion/trombone.jpg

N 06-02-2003 08:05

respect!!

teken je alles in 3ds Max? ik hoorde dat je daar niet echt handig kunt tekenen, maar dat valt zo te zien wel mee. doe zelf aan autoCAD

Thomas 06-02-2003 09:26

Perfect hoor.. >>

Queen Klazina Wok 06-02-2003 10:12

:eek: heel erg mooi :) (y)

Wim Wok 06-02-2003 11:13

heel knap gedaan, maar wor er niet warm of koud van

ekki 06-02-2003 12:46

ik vind 'm erg mooi, maar ik vind die blauwe 'achtergrond' niet echt passen. waarom zit dat blauwe er überhaupt in?

DWW 06-02-2003 13:29

vet, vooral die spiegeling van de tegels

McMotion 06-02-2003 15:19

Citaat:

N schreef:
respect!!

teken je alles in 3ds Max? ik hoorde dat je daar niet echt handig kunt tekenen, maar dat valt zo te zien wel mee. doe zelf aan autoCAD

yep dit heb ik alleen met 3d studio max gedaan... autoCAD heb ik eigenlijk nog nooit mee gewerkt, dus ik weet ook niet of dat een groot verschil is

McMotion 06-02-2003 15:20

Citaat:

ekki schreef:
ik vind 'm erg mooi, maar ik vind die blauwe 'achtergrond' niet echt passen. waarom zit dat blauwe er überhaupt in?
dat heb ik op het laatst even snel gedaan gewoon om even een ondegrond te nemen dus dat kan ik zo veranderen, maar ik vond dat blauw eigenlijk wel koel staan :)

aquafemme 06-02-2003 16:57

Ik vindt hem erg mooi, alleen de trombone zweeft. Als het de bedoeling is dat de trombone op de tegels ligt, dan is dat helaas niet gelukt. De spiegeling moet wel tegen de trombone aan liggen...

maar toch, veel lof!

;)

Keldon 06-02-2003 17:03

N, ik denk niet dat je het werk in 3ds kunt omschrijven als tekenen. Het is niet zoals fotosjop ofzo hoor, wel ff wat anders.
En idd, het is niet echt handig, veel werk, maar als het af is, wel lekker stoer en helemaal in 3d.

Trombone = erg stoer (y)

p-chez 06-02-2003 17:13

Dope :0

ekki 06-02-2003 17:23

Citaat:

McMotion schreef:
dat heb ik op het laatst even snel gedaan gewoon om even een ondegrond te nemen dus dat kan ik zo veranderen, maar ik vond dat blauw eigenlijk wel koel staan :)
nou... de kleur is wel mooi en de schaduw, maar het past niet echt bij het onderwerp zeg maar. als ie nou ergens op lag, dus dat de ondergrond logisch was, dan was het wel ok. nouja, smaken verschillen. maar de trombone zelf vind ik gaaf!

McMotion 06-02-2003 17:55

idd die tegeltjes hebben niet veel met een trombone te maken... ik zocht even snel een ondergrondje om het mooi uit te laten komen en het ging me eigenlijk alleen om het blauwe voor het warm/koud contrast om de trombone wat meer naar voren te blijven springen
dat is ook een beetje de reden waarom de trombone zweeft.. het gaat meer om een goeie weergave van de trombone als om een realistische scene

ekki 06-02-2003 17:59

Citaat:

McMotion schreef:
idd die tegeltjes hebben niet veel met een trombone te maken... ik zocht even snel een ondergrondje om het mooi uit te laten komen en het ging me eigenlijk alleen om het blauwe voor het warm/koud contrast om de trombone wat meer naar voren te blijven springen
dat is ook een beetje de reden waarom de trombone zweeft.. het gaat meer om een goeie weergave van de trombone als om een realistische scene

maar als je geen ondergrond hebt zweeft de trombone toch ook? of wil je graag de schaduw laten zien?

McMotion 06-02-2003 18:24

yep :) een zwarte achtergrond vind ik helemaal niet mooi.. da's zo kaal, en nu weerspiegelen de lijntjes van de tegels in de trombone

ekki 06-02-2003 18:34

Citaat:

McMotion schreef:
yep :) een zwarte achtergrond vind ik helemaal niet mooi.. da's zo kaal, en nu weerspiegelen de lijntjes van de tegels in de trombone
dat is waar, ja.

Retinite 06-02-2003 19:08

IS een gemiddelde pc niet heel erg lang bezig met het berekenen van de polygonen :| want in 3dsmax en maya zijn een aantal bekende computer-animatie films al gemaakt, en dat kan mijn 16 mb videokaartje echt niet aan hoor:D, of hij doet t met 0.001 fps...

maar ik vind m echt heeeel mooi!!

McMotion 06-02-2003 19:37

hij heeft hier ongeveer 4 minuten over gerenderd geloof ik

Donsveertje 07-02-2003 08:48

Citaat:

Queen Klazina Wok schreef:
:eek: heel erg mooi :) (y)


:D ik zeg nix meer....:D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.