![]() |
valentijnscadeau voor vriend??
wat vinden jongens nou leuk om voor valentijn te krijge?? iemand een leuk idee?! :rolleyes:
|
meestal vinden ze t idee iets te krijgen leuk, en maakt t niet uit wat ze krijgen.
Geef gewoon iets wat je zelf ook heel leuk vind |
Oh je weet wel, kleine dingen :o Een nieuwe computer, een sportwagen, breedbeeld TV met DVD speler, enzovoorts :o
|
Citaat:
|
een grappige boxershort ofzo :D
|
extra aandacht?
|
Maakt niet uit, als het maar iets 'speciaals' heeft :) :cool:
|
mijn vriend rookt als een ketter, dus hij krijgt van mij een aansteker met mn naam erop :)
|
leuke ideejtjes allemaal!!
ja een boxershort is wel leuwk... maar wat zulle mn ouders dan wel niet denke ;) en extra aandacht... gaat een beetje lastig in een relatie op afstand, maar de dag erna zie ik um wel weer :D dus dan krijgtie die aandacht wel hoor!!! nog andere suggesties?? |
Citaat:
Misschien voor de verrassing langskomen? |
Bon voor de sauna, met z'n 2 :)
|
Een dagje helemaal verwend worden in een of ander massagecentrum. (y)
|
Citaat:
Dat zal hij zeker leuk vinden ja! Ennuh in dat geval hoef je niet eens iets te kopen, neem een roos mee, met een lief kaartje eraan oid. En klaar ben je! Groeten Elcafone |
Ik zat te denken aan een digitaal horloge! Mor... we zijn nog maar een maand en een half samen dan! En ik vind het langs de ene kant een beetje TE, niet??
Ik heb nu toch tijd met HOPEN om erover na te denken!(wegens ziekte!) Maar als ik zou weten hoe groot,duur zijn cadeau voor mij gaat zijn... dan had ik ook al een beke een idee hé!? Greetz Lieve,xxx |
Citaat:
'k vind dat jongens niet zo moeten zeuren hoor. Alles dat ze van hun liefje krijgen is toch leuk? Het komt (hopelijk) uit een goed en warm hart. Wat wil je nog meer? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |