![]() |
aangenomen worden
wordt je aangenomen, als je al een avond opleiding doet, maar overdag bij een andere school een voltijd opleiding wil gaan doen? doen de scholen hier moeilijk over, of valt t wel mee?
|
Ik ken een aantal mensen die dat doen (wel twee opleidingen op dezelfde school vaak). Ik heb er zelf ook over nagedacht en gevraagd bij de decaan en het was mogelijk, deed niemand moeilijk over.
|
Tijd teveel?
Sorry, geen antwoord. :) |
bedoel je, dat je bij je avondopleiding een bepaald vak doet ofzow, zoals wiskunde o.i.d. offeh... niet?? in dat geval is het goed mogelijk hoor!
|
ik doe nu ook al 2 opleidingen, bij dezelfde school, maar als ik bij deze volgend jaar nog een opleiding erbij pak, moet ik alles zelf betalen en kom ik niet in aanmerking voor studiefinanciering, waardoor ik moet werken en dan krijg ik t inderdaad wel heel druk, als ik anar een andere schoiol ga, heb ik meer tijd, leer ik t zelfde en kan ik gewoon de hele opleiding bekostigen.
Maar als t geen probleem is over t algemeen dan ga ik er gewoon voor. |
Citaat:
De school wat ik volgend jaar wil doen,volle dagen, is mbo niveau wat ik makkelijk kan doen dan, een deel ervan heb ik al gehad bij de opleiding wat ik nu doe, dus ik zou dan vrijstelling kunnen krijgen waarschijnlijk, mar t is meer dat ik gewoon aangenomen wordt ookal doe ik er een extra opleiding bij |
Ik kan je niet meer helemaal volgen, geloof ik...
|
Citaat:
Ik houdt nu tijd over,gewoon over dag, en dan kan ik gaan werken of leren, ik wil leren doen. Bij mij op school is dat wat ik kan doen t zelfde als bij de roc, alleen is dit een prive opleidingsinstituut, wat ik wil ga ik dan zelf betalen, want mijn ouders betalen dan al 3 opleidingen voor me. Bij de roc krijg ik studiefinaciering, bij mij op school niet, voor 1 jaar ga ik niet naar school om t halverwege te kappen. Dus ik ben bang dat de roc mij niet aanneemt,omdat ik een ander opleiding bij een ander instituut doe ik hoop dat t zo een beetje duidelijk is |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |