Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   14 februari (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=368558)

Timmy 06-02-2003 16:14

14 februari

Ik wil dus me vriendin verrassen op valentijnsdag en ik heb het volgende al bedacht:

Aan een goede vriendin van haar een valentijnskaart geven met daarop de tekst : ik vind je al heel erg lang leuk en ik hoopp dat je mij ook leuk vind, Wil je weten wie ik ben kom dan om (een tijd) naar (een plaats) en dan weet je wie ik ben.
(die goede vriendin van haar geeft dan die kaart aan MIJN vriendin)
Natuurlijk staat ik daar dan om die tijd en op die plek met een roos.

Enige tips zijn welkom om het nog verrassender te maken. :)

Yolcu 06-02-2003 16:33

Citaat:

Timmy schreef:
Ik wil dus me vriendin verrassen op valentijnsdag en ik heb het volgende al bedacht:

Aan een goede vriendin van haar een valentijnskaart geven met daarop de tekst : ik vind je al heel erg lang leuk en ik hoopp dat je mij ook leuk vind, Wil je weten wie ik ben kom dan om (een tijd) naar (een plaats) en dan weet je wie ik ben.
(die goede vriendin van haar geeft dan die kaart aan MIJN vriendin)
Natuurlijk staat ik daar dan om die tijd en op die plek met een roos.

Enige tips zijn welkom om het nog verrassender te maken. :)

Hmm het is je vriendin, maar je wilt haar wel vertellen dat je haar leuk vindt? Dat weet ze toch al, want ze is je vriendin.. toch? :confused:

En als het je vriendin is, waarom zou ze dan reageren op zo'n kaart, als ze al een vriend heeft? Of ben ik nou gek?

WarAngel 06-02-2003 18:29

Citaat:

Unique schreef:
Hmm het is je vriendin, maar je wilt haar wel vertellen dat je haar leuk vindt? Dat weet ze toch al, want ze is je vriendin.. toch? :confused:

En als het je vriendin is, waarom zou ze dan reageren op zo'n kaart, als ze al een vriend heeft? Of ben ik nou gek?

Ben ik het helemaal mee eens!

Lethalis 06-02-2003 18:33

Ik zou teleurgesteld zijn in haar als ze zou komen..

Kortom: je bent lekker bezig :D

Chloe Siere 06-02-2003 19:31

haha, k vind hem ook niet zo spectaculair :)

Wes 06-02-2003 20:09

Lekker doordacht plannetje, vooral doen ;)

sinsere 06-02-2003 20:15

Ik vind het op zich een leuk idee, maar wat de anderen ook al zeiden: als mijn vriend op een anonieme kaart met een uitnodiging zou reageren, zou ik ook niet echt blij zijn. Je hebt niet voor niets een relatie .. waarom zou je dan op een anonieme uitnodiging reageren, behalve als je het vermoeden hebt dat t van je partner is ..

Thomas 06-02-2003 20:20

Je kan geen slechter idee bedenken.

@********. Idd ja. ;)

Kismo 06-02-2003 20:21

Hmz klinkt een beetje vreemd :p. Komt je vriendin daar aanzetten...Vervolgens jij : Dat had je niet verwacht he?! Je vriendin: Uh nou ik weenie. Jij: oh dus je had gehoopt dat het iemand anders was! Blaablaablaat...Vervolgens wordt dat moment bij elke ruzie gebruikt die je nog met haar gaat hebben :P :rolleyes: Lol beetje dramatisch

Maar goed ik zou het dus misschien anders doen. Ik zou haar een kaarje geven en daar wel bij zetten dat jij het bent en dan thuis iets leuks hebben voorbereid ofzo...Leuk cadeautje?Filmpjes kijken met allemaal kaarsjes aan enzo (Doet het goed bij meisjes :D)

aap777 06-02-2003 21:24

dom plan, zou ik niet doen als ik jou was.

ABrules 06-02-2003 22:39

Citaat:

******** schreef:
Ik zou teleurgesteld zijn in haar als ze zou komen..

Kortom: je bent lekker bezig :D

hehehe... echt wel he... hahaha:D:D:D
ik snap niet echt wat hij hiermee wil bereiken nee... hehehe... wil wel weten hoe die vriendin reageert... lullig voor hem als ze iemand anders verwachtte:D(y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.