![]() |
wat moet ik doen?
Ik heb een probleem.Ik heb nu zowat een maand een relatie met een heel lieve jongen.Hij is echt alles wat je je kunt wensen.Maar ik begin m'n vrijheid te missen.Ik begrijp dit niet :confused: , want we laten elkaar heel los en hij zou echt alles voor mij doen
:( .Ik weet echt niet wat ik moet doen. :( |
Er zullen genoeg mensen zijn die neigen te antwoorden met een neerbuigend commentaar over hoe jong je nog bent, en hoe onbetekenend die relatie is. Maar dat is het allerminst. Want deze kleine dingen, hoe onbelangrijk en lachwekkend ze zelfs kunnen overkomen op anderen, zijn de dingen die er echt toe doen.
Maar goed, on topic. Ik denk dat de beste oplossing is om elkaar nog losser te laten, misschien tot op het niveau van vriendschap, en niet meer dan dat. Zelf heb ik ook vriendinnen waar ik veel om geef, en waarvoor ik alles zou doen, maar die relatie blijft puur vriendschappelijk. Als je toch die fysieke drang hebt naar een vriendje, dan kun je het heel vrij houden. Iets in de zin van 'niet de lasten, wel de lusten', hoewel dit natuurlijk later voor problemen gaat zorgen. Denk in ieder geval niet teveel na over gevolgen. Je leeft nu. Doe wat je voelt. |
even cliche-antwoord; praat er met hem over. Als jullie dan nog niet tot een oplossing komen, dan moeten jullie misschien de relatie platonischer maken ofzow...., want als je voelt dat iets niet goed zit, en je gaat er mee door wordt het alleen maar erger (spreekt uit ervaring)
|
Na een maand is wel heel snel...
Misschien kunnen jullie inderdaad beter eerst proberen gewoon vrienden te zijn of een relatie waarin jullie ook met anderen mogen zoenen enz. Maar daar moet hij natuulijk ook mee accoord gaan dan. In ieder geval kun je je vriendje het beste vertellen wat jij voelt, dan kan hij de keus maken je vrijer te laten en weet hij ook waar hij aantoe is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |