Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Charmed (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=368742)

muziekvlinder 06-02-2003 17:35

Charmed

vanaf tien minuten (18:45), kunnen we weer vollop praten over charmed en alle witchcraft:D
wie gaat er allemaal kijken?

(fb;s, vroeger pastte charmed by het buffy&angel topic, maar nu is die topic alleen voor buffy&angel geworden, dus deze moet apart!)

Pebbles 06-02-2003 18:11

Ik vind het wel jammer dat Ally McBeal niet meer komt.. ik vind Charmed ook een leuke serie, maar dit zijn herhalingen en die heb ik bijna allemaal gezien, en dan heb ik toch liever Ally McBeal afleveringen die ik niet gezien heb :)

Aurelia AutumnRain 06-02-2003 18:45

Ik vond het toch erg leuk om die eerste aflevering weer te zien! :)

muziekvlinder 06-02-2003 19:39

Citaat:

Pebbles schreef:
Ik vind het wel jammer dat Ally McBeal niet meer komt.. ik vind Charmed ook een leuke serie, maar dit zijn herhalingen en die heb ik bijna allemaal gezien, en dan heb ik toch liever Ally McBeal afleveringen die ik niet gezien heb :)
k'vond de nieuwe ally's niet meer zo leuk:(

Pebbles 06-02-2003 19:57

Citaat:

muziekvlinder schreef:
k'vond de nieuwe ally's niet meer zo leuk:(
neej, ik ook niet :)
Maar ik had ze tenminste nog nooit gezien.. en ik vind Charmed wel leuk, maar niet zo leuk om alle afleveringen nog een keer te gaan zien.. hoewel die allereerste wel al lang geleden zijn :)

Sven 06-02-2003 20:00

Het eerste seizoen charmed is het leukste seizoen :) alleen ik heb ze al zovaak gezien.. ik ga in ieder geval de aflevering met de Woogyman weer kijken, en die ene waar piper veranderd in een Wendigo (weerwolf) :)

Arwyn 06-02-2003 20:22

Ik ga wel ff kijken als t kan... Heb de eerste seizoenen gemist dus...

Apomes 07-02-2003 16:30

Ow charmed moest je het nog ni weten ik ben een MEGA fan (nick en avanter :D) ik kan er geen dag zonder! Elke dag zie ik een aflv van S1,2,3,4 of van seizoen5(mijn favoriete seizoen door de magische, sprookjesachtige aflv) Mijn kamer hangt vol charmed, mijn geld gaat naar charmed ben lid van elk forum van harmed dat je maar kunt inbeelden
Conclusie: CHARMED ROCKS!
en als ik die herhalingen zien op Kanaal2 kan ik alle dialogen al meezeggen mama vind me geschift ik vind dat ook :D

Sven 07-02-2003 17:01

Citaat:

charmedboy schreef:
Ow charmed moest je het nog ni weten ik ben een MEGA fan (nick en avanter :D) ik kan er geen dag zonder! Elke dag zie ik een aflv van S1,2,3,4 of van seizoen5(mijn favoriete seizoen door de magische, sprookjesachtige aflv) Mijn kamer hangt vol charmed, mijn geld gaat naar charmed ben lid van elk forum van harmed dat je maar kunt inbeelden
en als ik die herhalingen zien op Kanaal2 kan ik alle dialogen al meezeggen mama vind me geschift ik vind dat ook :D

Ah.. hee weet jij of Charmed nog op dvd uitkomt? was geloof ik wel de bedoeling.. ooit :)

FireCracker 07-02-2003 17:01

Citaat:

Sven schreef:
Het eerste seizoen charmed is het leukste seizoen :) alleen ik heb ze al zovaak gezien.. ik ga in ieder geval de aflevering met de Woogyman weer kijken, en die ene waar piper veranderd in een Wendigo (weerwolf) :)
ow ja! :D die met die Wendigo is cool :D en dat ze Leo weer voor het eerst ontmoeten.. en naar de toekomst gaan en dat Phoebe dan op de brandstapel eindigt.. weeeeh :D (y)

Sven 07-02-2003 17:06

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
en naar de toekomst gaan en dat Phoebe dan op de brandstapel eindigt.. weeeeh :D (y)
Ohja 'Morality Bites' is idd ook heel gaaf, das wel van seizoen 2 trouwens :) Prue met blond haar ziet er alleen niet uit :P

Ik mis prue :( alleen ik zou paige nu ook niet meer willen missen :)

Apomes 07-02-2003 20:04

Citaat:

Sven schreef:
Ah.. hee weet jij of Charmed nog op dvd uitkomt? was geloof ik wel de bedoeling.. ooit :)
now now je weet toch dat Paramount altijd moeilijk doet :D In frankrijk, griekenland en italie hebben ze al een dvd "best of season3" en normaal gezien ging Seizoen1 op dvd/vhs uitkomen deze maand maar voorlopig is dat nog ni zo :(!

Apomes 07-02-2003 20:04

Citaat:

Sven schreef:
Ohja 'Morality Bites' is idd ook heel gaaf, das wel van seizoen 2 trouwens :) Prue met blond haar ziet er alleen niet uit :P

Ik mis prue :( alleen ik zou paige nu ook niet meer willen missen :)

Paige rocks en in seizoen 5 doet ze haar haar rood heeeeeeel schoon!

Missy Muffett 07-02-2003 22:44

misschien ben ik de enige maar vinden jullie ook dat de stemmen van Piper etc,..anders klinken?? :confused:
ik vind dat ze veel hoger klinken,...en nee dat ligt niet aan mijn tv.

Femme-Fatale 07-02-2003 23:06

Ja, ik heb ze ook allemaal al gezien, maar het is wel leuk met Prue.
En de oude karakter van Phoebe vind ik veel leuker, lekker onbezorgd enzo.

Blubje 08-02-2003 15:44

iedereen is blij want Charmed komt ieder dag :D behlave mn papa en mama en zusje, want die vinden t maar stom :s
maar ik heb seizoen 1 en 2 nog nooit gezien, en kben ook aan t opnemen enzo zodat ik nog vaker kan zien :D
en nu ik Prue zo weer zag, zucht, toch jammer dat ze dr nier meer in zit :( mja Paige is koel :)

oow en idd dr haar S5 is koeeeeeel :D zeeer rood :)

Die Happy 08-02-2003 15:46

Citaat:

charmedboy schreef:

geschift? neeeh...btje geobsedeerd maybe ma ni geschift:P

mizegh 17-02-2003 23:51

CHARMED ROELZZ!!!

(Ik wil alleen ff vragen wrom mijn oude topic gesloten wordt, omdat er al eentje was.. terwijl mijn topic duidelijk een jaar eerder hier was dan deze)

LHCleo 18-02-2003 14:25

vind Charmed echt vet!! vind alleen wel wat minder dat Prue dood is... maar ja... :S

Blubje 18-02-2003 15:12

Citaat:

LHCleo schreef:
vind Charmed echt vet!! vind alleen wel wat minder dat Prue dood is... maar ja... :S
dat is zo, mja daarom is het zo leuk dat het nu weer iedere dag komt en t vanaf seizoen 1 herhaald wordt, kunnen we weer lekker van de 'echte' Charmed Ones genieten :)
hoewel Paige zeer zeker ook heel erg koel is! (y)

muziekvlinder 18-02-2003 16:09

vond de vorige aflevering wel beetje triest:(

Blubje 18-02-2003 17:05

Citaat:

muziekvlinder schreef:
vond de vorige aflevering wel beetje triest:(
van gisteren? dat Andy zei dattie niet met Prue verder zou gaan als ze zou zeggen dat ze een heks was? ja die was wel een beetje sneu...maar wel weer grappig dat gedoe met Piper en t restaurant...die vent echt zo van ' als je dat nou al veeeel eerder had gezegd :D' en ooow Leo en Piper hebben voor t eerst gezoend!!! zooo lief :)

scala 18-02-2003 17:22

owja goed dat je het zegt, ga ik zo fijn even kijken:) ik vergeet het altijd omdat het zo vroeg is, ben ik altijd met andere dingen bezig:D maarrr vandaag grote uitzondering:)

ik vind het wel koel die herhalingen, want toen keek ik het nog niet. hoewel je wel duidelijk ziet dat de serie sterk verbeterd is! betere special effects, ander soort beeld, etc. hoelang bestaat charmed nu eigelijk?

Missy Muffett 18-02-2003 20:28

Citaat:

scala schreef:

ik vind het wel koel die herhalingen, want toen keek ik het nog niet. hoewel je wel duidelijk ziet dat de serie sterk verbeterd is! betere special effects, ander soort beeld, etc. hoelang bestaat charmed nu eigelijk?

charmed bestaat sinds 1998,..maar kweet nie wanneer ze het bij ons zijn gaan uitzenden,...

LHCleo 19-02-2003 13:28

Citaat:

nathalie schreef:
charmed bestaat sinds 1998,..maar kweet nie wanneer ze het bij ons zijn gaan uitzenden,...
volgens mij al begin 2000, maar dat kan ik ook fout hebben. Ze hebben het in iedergeval al een keer eerder herhaalt, hoe vaka weet ik niet.

K vind Paige wel leuk, maar om 1 of andere reden vind ik Prue toch leuker. Misschien wel omdat zij goed de oudste kan spelen, hoewel Piper dat ook redelijk goed doet. Vond trouwens in het laatste seizoen wel jammer dat bijna alles over Cole en Phoebe ging, werd op een gegeven moment, een heel klein beetje saai.

Apomes 19-02-2003 19:44

In amerika is charmed idd begonnen in 1998 en loopt nog steeds! Ze zijn van plan om nog 2 seizoenene bij te doen seizoen 6 ligt all99% vast door de hoge kijkcijfers! Zondag is
Spoiler
en ze gaan 23 aflv doen ipv 22!
Ook gaat charmed op kanaal2 ELKE WERKDAG komen vanaf 2 maart volgens mij kan kanaal2 niet beslissen wat ze willen!
Paige is wat wennen in seizoen 5 is ze echt beter dan Prue (vind ik toch :D)

Apomes 19-02-2003 19:45

Maar voor het moment ben ik wat depri want ik kan nergens 5x15 the day that magic died oftewel Special Delevery vinden :'(

Missy Muffett 19-02-2003 20:44

SPOILER seizoen 5!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
waarom is de baby een jongen :( en waarom staat er bij tvtome dat die half-heks is?? dat kan toch nie (het ging toch alleen van dochter op dochter?? :confused: )
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
EINDE SPOILER

Apomes 20-02-2003 18:59

verklaring SPOILER
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
Piper is in verwachting van een jongen genoemd Matthew Halliwel Wyatt die half heks is half whitlighter zoals paige!
Heks zijn kan ni aleen worden overgegeven worden van vrouw naar vrouw en tis een jongen omdat de toekomst kan worden veranderd! Zie prue die nog leefde in Morality Bites

Missy Muffett 20-02-2003 19:19

vraagje spoiler
*
*
*
*
*
**
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
maar ze zeiden in een van die afleveringen toch dat het alleen van dochter op dochter kan?? of ben ik nou gewoon achterlijk?? :confused:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Hopla 20-02-2003 19:23

charmed is super cool!!

ik vind het niet echt leuk dat ze weer helemaal opnieuw gaan beginnen met uitzenden, het was net zo spannend....

maar de meeste afleveringen heb ik nog niet gezien dus, ik ben rond charmed-tijd weer aan de buis gekluisterd.

drumster 21-02-2003 12:37

Charmed is echt super leuk! Alleen heel jammer dat Shannen Doherty eruit is want die nieuwe series zijn veel minder leuk zonder haar. Dus goed dat de oude series nu weer op t.v. zijn!!!

Blubje 21-02-2003 13:34

Citaat:

nathalie schreef:

maar ze zeiden in een van die afleveringen toch dat het alleen van dochter op dochter kan?? of ben ik nou gewoon achterlijk?? :confused:
*

nee dat hebben ze idd gezegd, maar t komt denk ik omdat leo natuurlijk ook niet een gewoon persoon is...dus het kind heeft wat krachten van The Charmed Ones, en ook wat van leo, dus dan kan t wel denk ik ofso...

BCR 21-02-2003 19:06

Prue..... YAY (y)

Blubje 23-02-2003 12:23

aflevering van afgelopen vrijdag (The Wendigo) was echt superrrr (y) ik vond m echt koel! morgen gaat die moeder hun waarschuwen, ben benieuwd :) zal wel weer drama worden, want ja ze hebben hun mama natuurlijk langgg niet meer gezien enzo blaaaat, wel leuk dus :D

Missy Muffett 23-02-2003 12:45

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
aflevering van afgelopen vrijdag (The Wendigo) was echt superrrr (y) ik vond m echt koel! morgen gaat die moeder hun waarschuwen, ben benieuwd :) zal wel weer drama worden, want ja ze hebben hun mama natuurlijk langgg niet meer gezien enzo blaaaat, wel leuk dus :D
had je ook gezien dat Christina Milian er in mee speelde?? zij was dat vermiste meisje,...khad toevallig iets over haar opgezocht en toen stond dat zij daar 's in mee had gespeeld,...anders had ik d'r waarschijnljk nie herkend

Blubje 23-02-2003 14:24

Citaat:

nathalie schreef:
had je ook gezien dat Christina Milian er in mee speelde?? zij was dat vermiste meisje,...khad toevallig iets over haar opgezocht en toen stond dat zij daar 's in mee had gespeeld,...anders had ik d'r waarschijnljk nie herkend
huh :eek: maar daar was ze dik? :o was ze dat echt?grappig:) nou ik heb dr niet herkend hoor :D maar kheb t opgenomen, als k nog een x kijk zal k wel s ff opletten :)

muziekvlinder 23-02-2003 15:47

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
huh :eek: maar daar was ze dik? :o was ze dat echt?grappig:) nou ik heb dr niet herkend hoor :D maar kheb t opgenomen, als k nog een x kijk zal k wel s ff opletten :)
ik herkende haar wel:)
maar vond haar ook best wel dikkig

Apomes 24-02-2003 16:33

UP :D
Btw over zangeressen gesproken in de 100ste aflvering zingt Michelle Brench in P3!

Blubje 25-02-2003 16:18

Citaat:

charmedboy schreef:
UP :D
Btw over zangeressen gesproken in de 100ste aflvering zingt Michelle Brench in P3!

ja klopt :) tenminste voor zover ik mij nog kan herinneren :D welk liedje zingt ze ook alweer??

ik vond de aflevering van gister trouwens errug mooi! dat 'I love you' gedoe was wel schattig enzo :) en Prue op t einde...ja ik vond t een mooie maar zielige aflevering :( ben benieuwd offie vanavond ook weer zo goed is!

Sidhe 25-02-2003 19:03

*is Leo-addict* Leo roelt! Wrom is 'ie nou weer weg :(

Blubje 25-02-2003 19:08

Citaat:

Inge13 schreef:
*is Leo-addict* Leo roelt! Wrom is 'ie nou weer weg :(
naja hij komt snel weer terug toch?? :) TOCH?! :eek: :o

lievige aflevering vandaag :) schattig jongetje trouwens was dat :) en ik begin het steeds jammerder te vinden dat prue doodgaat :(

Apomes 25-02-2003 19:42

Tuurlijk komt Leo terug :D MAAR :D in seizoen 5 aflv 18 "cat house" komt leo te weten dat piper vroeger nog een verloving had!

En michelle brench zong Goodbye to you :D

Missy Muffett 25-02-2003 20:05

Citaat:

charmedboy schreef:
Tuurlijk komt Leo terug :D MAAR :D in seizoen 5 aflv 18 "cat house" komt leo te weten dat piper vroeger nog een verloving had!

En michelle brench zong Goodbye to you :D

verloving :eek: welke verloving??? (volgens mij word ik seniel ofzo hoor)

Apomes 26-02-2003 12:14

Citaat:

nathalie schreef:
verloving :eek: welke verloving??? (volgens mij word ik seniel ofzo hoor)
dat is wat heel charmed spoiler land zich nu aant afvragen is :D

Apomes 26-02-2003 20:50

Owja wisten jullie al dat seizoen 5 23 aflv bevat ipv van 22 en dat seizoen 6 is bevestig? :D Neen? dan weet je het nu :D

ForestSpirit 27-02-2003 12:43

Ik wil "All Hell Breaks Loose" zien, dat vind ik de beste aflevering :(

BCR 28-02-2003 14:46

Citaat:

ForestSpirit schreef:
Ja, me too. Echt zielig :(

Apomes 28-02-2003 16:50

Citaat:

ForestSpirit schreef:
heb 3/4 van de aflv zitten te :'(
na de 2de keer 1/2 van de aflv
na de 3de keer: paar traantjes
4de keer: niets
5: niets
aflv 3 maanden niet gezien
6de keer: terug :'(
:D

Aurelia AutumnRain 01-03-2003 06:35

Die aflevering van gisteren was mooi, dat ze terug in de tijd gingen om hun moeder te waarschuwen. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.