![]() |
Charmed
vanaf tien minuten (18:45), kunnen we weer vollop praten over charmed en alle witchcraft:D
wie gaat er allemaal kijken? (fb;s, vroeger pastte charmed by het buffy&angel topic, maar nu is die topic alleen voor buffy&angel geworden, dus deze moet apart!) |
Ik vind het wel jammer dat Ally McBeal niet meer komt.. ik vind Charmed ook een leuke serie, maar dit zijn herhalingen en die heb ik bijna allemaal gezien, en dan heb ik toch liever Ally McBeal afleveringen die ik niet gezien heb :)
|
Ik vond het toch erg leuk om die eerste aflevering weer te zien! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik had ze tenminste nog nooit gezien.. en ik vind Charmed wel leuk, maar niet zo leuk om alle afleveringen nog een keer te gaan zien.. hoewel die allereerste wel al lang geleden zijn :) |
Het eerste seizoen charmed is het leukste seizoen :) alleen ik heb ze al zovaak gezien.. ik ga in ieder geval de aflevering met de Woogyman weer kijken, en die ene waar piper veranderd in een Wendigo (weerwolf) :)
|
Ik ga wel ff kijken als t kan... Heb de eerste seizoenen gemist dus...
|
Ow charmed moest je het nog ni weten ik ben een MEGA fan (nick en avanter :D) ik kan er geen dag zonder! Elke dag zie ik een aflv van S1,2,3,4 of van seizoen5(mijn favoriete seizoen door de magische, sprookjesachtige aflv) Mijn kamer hangt vol charmed, mijn geld gaat naar charmed ben lid van elk forum van harmed dat je maar kunt inbeelden
Conclusie: CHARMED ROCKS! en als ik die herhalingen zien op Kanaal2 kan ik alle dialogen al meezeggen mama vind me geschift ik vind dat ook :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mis prue :( alleen ik zou paige nu ook niet meer willen missen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien ben ik de enige maar vinden jullie ook dat de stemmen van Piper etc,..anders klinken?? :confused:
ik vind dat ze veel hoger klinken,...en nee dat ligt niet aan mijn tv. |
Ja, ik heb ze ook allemaal al gezien, maar het is wel leuk met Prue.
En de oude karakter van Phoebe vind ik veel leuker, lekker onbezorgd enzo. |
iedereen is blij want Charmed komt ieder dag :D behlave mn papa en mama en zusje, want die vinden t maar stom :s
maar ik heb seizoen 1 en 2 nog nooit gezien, en kben ook aan t opnemen enzo zodat ik nog vaker kan zien :D en nu ik Prue zo weer zag, zucht, toch jammer dat ze dr nier meer in zit :( mja Paige is koel :) oow en idd dr haar S5 is koeeeeeel :D zeeer rood :) |
Citaat:
|
CHARMED ROELZZ!!!
(Ik wil alleen ff vragen wrom mijn oude topic gesloten wordt, omdat er al eentje was.. terwijl mijn topic duidelijk een jaar eerder hier was dan deze) |
vind Charmed echt vet!! vind alleen wel wat minder dat Prue dood is... maar ja... :S
|
Citaat:
hoewel Paige zeer zeker ook heel erg koel is! (y) |
vond de vorige aflevering wel beetje triest:(
|
Citaat:
|
owja goed dat je het zegt, ga ik zo fijn even kijken:) ik vergeet het altijd omdat het zo vroeg is, ben ik altijd met andere dingen bezig:D maarrr vandaag grote uitzondering:)
ik vind het wel koel die herhalingen, want toen keek ik het nog niet. hoewel je wel duidelijk ziet dat de serie sterk verbeterd is! betere special effects, ander soort beeld, etc. hoelang bestaat charmed nu eigelijk? |
Citaat:
|
Citaat:
K vind Paige wel leuk, maar om 1 of andere reden vind ik Prue toch leuker. Misschien wel omdat zij goed de oudste kan spelen, hoewel Piper dat ook redelijk goed doet. Vond trouwens in het laatste seizoen wel jammer dat bijna alles over Cole en Phoebe ging, werd op een gegeven moment, een heel klein beetje saai. |
In amerika is charmed idd begonnen in 1998 en loopt nog steeds! Ze zijn van plan om nog 2 seizoenene bij te doen seizoen 6 ligt all99% vast door de hoge kijkcijfers! Zondag is
Spoiler
Ook gaat charmed op kanaal2 ELKE WERKDAG komen vanaf 2 maart volgens mij kan kanaal2 niet beslissen wat ze willen! Paige is wat wennen in seizoen 5 is ze echt beter dan Prue (vind ik toch :D) |
Maar voor het moment ben ik wat depri want ik kan nergens 5x15 the day that magic died oftewel Special Delevery vinden :'(
|
SPOILER seizoen 5!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * waarom is de baby een jongen :( en waarom staat er bij tvtome dat die half-heks is?? dat kan toch nie (het ging toch alleen van dochter op dochter?? :confused: ) * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * EINDE SPOILER |
verklaring SPOILER
* * * * * * * * * * * * * * Piper is in verwachting van een jongen genoemd Matthew Halliwel Wyatt die half heks is half whitlighter zoals paige! Heks zijn kan ni aleen worden overgegeven worden van vrouw naar vrouw en tis een jongen omdat de toekomst kan worden veranderd! Zie prue die nog leefde in Morality Bites |
vraagje spoiler
* * * * * ** * * * ** * * * * * * * * * maar ze zeiden in een van die afleveringen toch dat het alleen van dochter op dochter kan?? of ben ik nou gewoon achterlijk?? :confused: * * * * * * * * * * * * * * * * * * |
charmed is super cool!!
ik vind het niet echt leuk dat ze weer helemaal opnieuw gaan beginnen met uitzenden, het was net zo spannend.... maar de meeste afleveringen heb ik nog niet gezien dus, ik ben rond charmed-tijd weer aan de buis gekluisterd. |
Charmed is echt super leuk! Alleen heel jammer dat Shannen Doherty eruit is want die nieuwe series zijn veel minder leuk zonder haar. Dus goed dat de oude series nu weer op t.v. zijn!!!
|
Citaat:
|
Prue..... YAY (y)
|
aflevering van afgelopen vrijdag (The Wendigo) was echt superrrr (y) ik vond m echt koel! morgen gaat die moeder hun waarschuwen, ben benieuwd :) zal wel weer drama worden, want ja ze hebben hun mama natuurlijk langgg niet meer gezien enzo blaaaat, wel leuk dus :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vond haar ook best wel dikkig |
UP :D
Btw over zangeressen gesproken in de 100ste aflvering zingt Michelle Brench in P3! |
Citaat:
ik vond de aflevering van gister trouwens errug mooi! dat 'I love you' gedoe was wel schattig enzo :) en Prue op t einde...ja ik vond t een mooie maar zielige aflevering :( ben benieuwd offie vanavond ook weer zo goed is! |
*is Leo-addict* Leo roelt! Wrom is 'ie nou weer weg :(
|
Citaat:
lievige aflevering vandaag :) schattig jongetje trouwens was dat :) en ik begin het steeds jammerder te vinden dat prue doodgaat :( |
Tuurlijk komt Leo terug :D MAAR :D in seizoen 5 aflv 18 "cat house" komt leo te weten dat piper vroeger nog een verloving had!
En michelle brench zong Goodbye to you :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Owja wisten jullie al dat seizoen 5 23 aflv bevat ipv van 22 en dat seizoen 6 is bevestig? :D Neen? dan weet je het nu :D
|
Ik wil "All Hell Breaks Loose" zien, dat vind ik de beste aflevering :(
|
Citaat:
|
Citaat:
na de 2de keer 1/2 van de aflv na de 3de keer: paar traantjes 4de keer: niets 5: niets aflv 3 maanden niet gezien 6de keer: terug :'( :D |
Die aflevering van gisteren was mooi, dat ze terug in de tijd gingen om hun moeder te waarschuwen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |