![]() |
ferrari net zo dominant als in 2002???
misschien net iets minder, maar ik vrees weer het ergste... *zucht*
|
Ik denk dat Mclaren een grote stap vooruit zal maken richting ferrari, maar denk dat ferrari nog een maatje te groot is. :(
|
ik denk dat mclaren een klein stapje dichterbij komt en dat williams een stapje achteruit doet :-(
|
De eerste indruk over de nieuwe Williams is heel slecht...
Het gerucht gaat zelfs dat ze het seizoen toch gaan beginnen in de wagen van vorig jaar. (n) Maar misschien kan de nieuwe kwalificatie-systeem de spanning nog terug brengen. Als dit niet zow is vrees ik t ergste. Maar Jos is er weer bij dus echt saaie races als vorig jaar zullen er zeer waarschijnlijk niet zoveel meer zijn. :) |
ach... ferrari stort binnenkort toch in! het gaat heel slecht met Fiat, ross brawn en jean todt houden het ook niet lang meer vol, en luca di montezemole loopt ook wel tegen z'n pensioen aan.
|
Citaat:
Kortom, bereid je nog maar voor op een aantal Dominante jaren van Ferrari:p |
Citaat:
dus jah, ik denk dat ze dominant blijven |
Mag het wat minder graag... :p
|
Citaat:
|
Ferrari zal iets minder dominant worden, maar de andere teams krijgen het moeilijk om hen bij te houden kanshebbers:
-Williams -mclaren -Minardi (verstappen !! :P) |
Citaat:
|
De nieuwe voorvleugel van de McLaren. Ziet er flex uit. Ik hoop echt dat ze Ferrari aankunnen volgend jaar. Er gebeurd in ieder geval een hoop bij McLaren.
http://www.f1-racing.nl/photo/upload/photocB4ghkb.jpg http://www.f1-racing.nl/photo/upload/photo4ndylYb.jpg |
Ik hoop van niet (n)
tegenstand zal vooral van mclaren komen denkik, vooral als williams vorig jaar nét mee kon en nu met dezelfde auto start... |
Ik hoop van niet, maar vrees van wel. Ze gaan uiteraard hun wagen van vorig jaar gebruiken, in tegenstelling tot de andere ploegen, die nog niet voldoende hebben kunnen testen.. Blablabla.. Met die oude wagen rijden ze de huidige wagens van de teams al naar huis, als ze hun wagen van 2003 gaan gebruiken, rijden ze iedereen weer van de baan.
|
Ben Ferrari fan dus...
Nee ok, voor de spanning hoop ik ook dat ze wat minder sterk zijn, maar kampioen moeten ze wel worden :D |
Citaat:
Een echte Senna fan is Mclaren fan!!!!!!!!! |
Citaat:
Maar nadien kwam Ferrari de hoek om en ze maakte indruk op me. McLaren daarentegen, loosde Marlboro en nam West, veranderde de kleuren, nam Mercedes motoren, kwam aanzetten met mannen a la Norbert Haug en nam ook nog een rijders als Hakinnen en Coulthard.... En dat trok mij dus helemaal niet en vanaf dat moment ben ik overgestap op Ferrari, die hadden een mooie kleur auto, Michael Schumacher en de flamboiante Eddie Irvine, dat gecombineerd met de Italiaanse branie... Ja, Ferrari was mijn team. Begrijp je me? Maar Senna, van hem blijf ik tot in de eeuwigheid fan, hij was en blijft te grootste ooit. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de persoon hakkinen trekt me niet, veel te koel en koud, een echt fin. Ik weet niet, dat Italiaanse trok me meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |