Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   ferrari net zo dominant als in 2002??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=368844)

watervlo 06-02-2003 18:38

ferrari net zo dominant als in 2002???

misschien net iets minder, maar ik vrees weer het ergste... *zucht*

GoRäikkönen!!! 06-02-2003 18:44

Ik denk dat Mclaren een grote stap vooruit zal maken richting ferrari, maar denk dat ferrari nog een maatje te groot is. :(

watervlo 06-02-2003 20:39

ik denk dat mclaren een klein stapje dichterbij komt en dat williams een stapje achteruit doet :-(

Brain-Damage 06-02-2003 21:49

De eerste indruk over de nieuwe Williams is heel slecht...
Het gerucht gaat zelfs dat ze het seizoen toch gaan beginnen in de wagen van vorig jaar. (n)
Maar misschien kan de nieuwe kwalificatie-systeem de spanning nog terug brengen. Als dit niet zow is vrees ik t ergste.

Maar Jos is er weer bij dus echt saaie races als vorig jaar zullen er zeer waarschijnlijk niet zoveel meer zijn. :)

watervlo 06-02-2003 22:13

ach... ferrari stort binnenkort toch in! het gaat heel slecht met Fiat, ross brawn en jean todt houden het ook niet lang meer vol, en luca di montezemole loopt ook wel tegen z'n pensioen aan.

Mitros 06-02-2003 23:13

Citaat:

watervlo schreef:
ach... ferrari stort binnenkort toch in! het gaat heel slecht met Fiat, ross brawn en jean todt houden het ook niet lang meer vol, en luca di montezemole loopt ook wel tegen z'n pensioen aan.
Het grootste gedeelte van het geld van Ferrari komt van haar Sponsors, niet van Fiat, Jean Todt,Rory bryne, Ross Brawn gaan nog zeker tot eind 2004 door, evenals Michael Schumacher, Luca Di Montezemelo is alleen Directeur van Ferrari, maar zijn Invloed op de dagelijkse ontwikkelingen op de F1 Afdeling zijn miniem.

Kortom, bereid je nog maar voor op een aantal Dominante jaren van Ferrari:p

jdiezrequejo 07-02-2003 06:33

Citaat:

watervlo schreef:
maar dan hebben ze de auto nog. stop er een goede coureur in en ze blijven dominant :) WIlliams en McLaren moeten echt hun best doen om bij te blijven, ik denk dat het dit jaar ook weer niet zal lukken. Ze zullen (dankzij de nieuwe regels) wel vaker voor Ferrari kwalificeren aarik denk dat Ferrari dat dan in de race zal goed maken :)

dus jah, ik denk dat ze dominant blijven

Mr.Oizo 07-02-2003 12:23

Mag het wat minder graag... :p

watervlo 07-02-2003 13:06

Citaat:

Mitros schreef:
Het grootste gedeelte van het geld van Ferrari komt van haar Sponsors, niet van Fiat, Jean Todt,Rory bryne, Ross Brawn gaan nog zeker tot eind 2004 door, evenals Michael Schumacher, Luca Di Montezemelo is alleen Directeur van Ferrari, maar zijn Invloed op de dagelijkse ontwikkelingen op de F1 Afdeling zijn miniem.

Kortom, bereid je nog maar voor op een aantal Dominante jaren van Ferrari:p

ze zullen zeker nog tot 2004 de beste zijn ja, maar daarna wordt het weer een grote italiaanse pasta... als je de geschiedenisboeken bekijkt is dat al vaker gebeurt. Ik denk dat toyota, BMW(met een eigen team) en Sauber(met volkswagen) de macht over zullen gaan nemen. Williams zakt weg, die rijden nu alleen maar voorin door die BMW motor en 2 goede coureurs, het chassis is prut(al vanaf 1998).

DaDude 07-02-2003 15:23

Ferrari zal iets minder dominant worden, maar de andere teams krijgen het moeilijk om hen bij te houden kanshebbers:
-Williams
-mclaren
-Minardi (verstappen !! :P)

watervlo 07-02-2003 15:42

Citaat:

DaDude schreef:
Ferrari zal iets minder dominant worden, maar de andere teams krijgen het moeilijk om hen bij te houden kanshebbers:
-Williams
-mclaren
-Minardi (verstappen !! :P)

jij kijkt echt door een oranje bril....

GoRäikkönen!!! 08-02-2003 17:16

De nieuwe voorvleugel van de McLaren. Ziet er flex uit. Ik hoop echt dat ze Ferrari aankunnen volgend jaar. Er gebeurd in ieder geval een hoop bij McLaren.

http://www.f1-racing.nl/photo/upload/photocB4ghkb.jpg

http://www.f1-racing.nl/photo/upload/photo4ndylYb.jpg

my iron lung 09-02-2003 10:02

Ik hoop van niet (n)
tegenstand zal vooral van mclaren komen denkik, vooral als williams vorig jaar nét mee kon en nu met dezelfde auto start...

Tofke_H 09-02-2003 14:31

Ik hoop van niet, maar vrees van wel. Ze gaan uiteraard hun wagen van vorig jaar gebruiken, in tegenstelling tot de andere ploegen, die nog niet voldoende hebben kunnen testen.. Blablabla.. Met die oude wagen rijden ze de huidige wagens van de teams al naar huis, als ze hun wagen van 2003 gaan gebruiken, rijden ze iedereen weer van de baan.

The Senna Fan 09-02-2003 15:29

Ben Ferrari fan dus...

Nee ok, voor de spanning hoop ik ook dat ze wat minder sterk zijn, maar kampioen moeten ze wel worden :D

watervlo 09-02-2003 15:59

Citaat:

The Senna Fan schreef:
Ben Ferrari fan dus...

Nee ok, voor de spanning hoop ik ook dat ze wat minder sterk zijn, maar kampioen moeten ze wel worden :D

Senna fan en Ferrari fan tegelijk? :confused:

Een echte Senna fan is Mclaren fan!!!!!!!!!

The Senna Fan 09-02-2003 20:24

Citaat:

watervlo schreef:
Senna fan en Ferrari fan tegelijk? :confused:

Een echte Senna fan is Mclaren fan!!!!!!!!!

Ik moet je op 1 punt gelijk geven, toen senna nog reed (al keek ik niet veel F1, te jong) was ik idd voor McLaren, die mooie rood met witte auto's zal ik nooit vergeten.

Maar nadien kwam Ferrari de hoek om en ze maakte indruk op me. McLaren daarentegen, loosde Marlboro en nam West, veranderde de kleuren, nam Mercedes motoren, kwam aanzetten met mannen a la Norbert Haug en nam ook nog een rijders als Hakinnen en Coulthard.... En dat trok mij dus helemaal niet en vanaf dat moment ben ik overgestap op Ferrari, die hadden een mooie kleur auto, Michael Schumacher en de flamboiante Eddie Irvine, dat gecombineerd met de Italiaanse branie... Ja, Ferrari was mijn team.

Begrijp je me? Maar Senna, van hem blijf ik tot in de eeuwigheid fan, hij was en blijft te grootste ooit.

watervlo 09-02-2003 21:02

Citaat:

The Senna Fan schreef:
Ik moet je op 1 punt gelijk geven, toen senna nog reed (al keek ik niet veel F1, te jong) was ik idd voor McLaren, die mooie rood met witte auto's zal ik nooit vergeten.

Maar nadien kwam Ferrari de hoek om en ze maakte indruk op me. McLaren daarentegen, loosde Marlboro en nam West, veranderde de kleuren, nam Mercedes motoren, kwam aanzetten met mannen a la Norbert Haug en nam ook nog een rijders als Hakinnen en Coulthard.... En dat trok mij dus helemaal niet en vanaf dat moment ben ik overgestap op Ferrari, die hadden een mooie kleur auto, Michael Schumacher en de flamboiante Eddie Irvine, dat gecombineerd met de Italiaanse branie... Ja, Ferrari was mijn team.

Begrijp je me? Maar Senna, van hem blijf ik tot in de eeuwigheid fan, hij was en blijft te grootste ooit.

Marlboro loosde Mclaren, en niet andersom. En wat is er mis met Hakkinen? In z'n allereerste gp voor Mclaren kwalificeerde hij zich voor Senna.

The Senna Fan 10-02-2003 18:24

Citaat:

watervlo schreef:
Marlboro loosde Mclaren, en niet andersom. En wat is er mis met Hakkinen? In z'n allereerste gp voor Mclaren kwalificeerde hij zich voor Senna.
Echt? Dat wist ik niet. (Marlboro loosde McLaren)

Maar de persoon hakkinen trekt me niet, veel te koel en koud, een echt fin. Ik weet niet, dat Italiaanse trok me meer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.