![]() |
Uitslag 'Gouden Tip' Pinkpop:
De top 25 van de Gouden Tip 2003" is als volgt:
01 Coldplay 02 Metallica 03 Linkin Park 04 Foo Fighters 05 Red Hot Chili peppers 06 Audioslave 07 Anouk 08 Queens of the Stone Age 09 System of a Down 10 Korn 11 Rammstein 12 Muse 13 Pearl Jam 14 Live 15 Kane 16 Di-rect 17 Krezip 18 Within Temptation 19 Tool 20 Sum 41 21 Incubus 22 Avril Lavigne 23 Moby 24 Faithless 25 Saybia Coldplay en Metallica komen in elk geval al NIET, dus... |
Citaat:
|
Anouk en Danko Jones zijn bevestigt.. en Placebo en Counting Crows ook geloof ik :)
Die laatste twee vind ik wel leuk, Anouk hoef ik niet zo nodig te zien en Danko Jones ken ik niet.. |
En ik had nog wel zo overtuigt Sparta gestemd :o
|
Avril LAVIGNE is ook bevestigd
ik vind het een lame lijst, teveel major bands. Maar ja, tis maar een poll. |
Geen enkele band die ik had gestemd staat erin.
Totaal onverwacht :rolleyes: |
Citaat:
|
placebo en counting crows is wel erg verdienstelijk :)
en ik gloof dat audioslave en QOTSA ook zeer waarschijnlijk komen, zou wel beter zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nog nergens avril lavigne bevestigd gezien :confused:
|
Di-rect boven o.a. TOOL
nederland, ga u schamen |
Citaat:
En Moby is ook bijna zeker, en dat vind ik ook wel erg koel! |
Citaat:
|
moby en placebo zijn het al waard, maar ik was toch al van plan te gaan.
|
Citaat:
|
maiden, manowar, black sabbath?
nou? |
Had het al gezien ja..
Tool op 19 :( |
IK WIL THE OFFSPRING, IGNITE, RHAPSODY EN SONATA ARCTICA!
Zo! Niet dat dit helpt, maar toch. Ik heb mijn best gedaan. |
volk dat zit te miepen,
kom op zeg, wat verwacht je nou echt van pinkpop? |
Citaat:
|
Citaat:
Zó dom ben ik ook weer niet dat ik niet in de gaten heb dat het pinkpop betreft :rolleyes: |
we kunnen ons wel allemaal gaan ergeren aan de line-up van pinkpop, maar er zal niet zoveel aan veranderen. we kunnen beter naar een echt festival gaan.
|
15 Kane
16 Di-rect 17 Krezip 18 Within Temptation 19 Tool sure sure (n) mij zal je er in ieder geval niet tegen komen :D ik ga liever naar een echt festival. |
Ik ga naar pinkpop en ben er trots op :D
En ik ga zeker weten naar AVRIL!!!! ;) |
En totaal onverwacht is het dit jaar ongelovelijk RUK :rolleyes:
|
Citaat:
en je weet van tevoren dat er op pinkpop geen ubertrue-e onbekende, duistere undergorund bandjes spelen... |
Het is een zooitje met nederlandse festivals laatste jaren
lowlands die niet meer weet wat zijn oorspronkelijke bedoelingen waren en blind op mojo vaart, waardoor we voorgekauwde, gespeend-van-enig talent, veilige klotebandjes kunnen aanschouwen, terwijl de prijs omhooggaat, die elk jaar door studenten met hun zuurverdiende geld word uitgegeven, waar ze lauw bier, slechte voorspellende muziek en een slechte security voor krijgen. Dynamo ligt al sinds 1999 op zijn gat met de organisatie, doen beloften die ze niet na kunnen komen, maken er een zooitje van en trappen hun eigen traditie als 'gerenommeerd' festival hard de grond in. Pinkpop houdt nog vast, maar lijkt ook steeds meer de alternatieve rockscene te verkennen, en wat er toevallig bij hun kan komen, is geen vooraanstaand festival, maar een festival waar bands hun geld even komen innen. Elk jaar een klote line up met bedenkelijk artiesten. |
Hulde aan deze man die zegt waar t op staat! (y)
|
Citaat:
Op pinkpop verwacht ik welliswaar bands die in de top 40 staan, of hebben gestaan, maar wel muziek maken voor de muziek, en niet even hun geld komen innen zoals 86dagreed zo mooi zei. Bands als Coldplay, Radiohead, Bush, Dandy Warhols, Tori Amos, Manic Street Preachers, etc. Dat verwacht ik op Pinkpop. Bands die niet in hun eentje een heel ahoy vol kunnen krijgen. Zo'n stomme snol als Avril Lavigne heeft er niets te zoeken. Ik had toch wel een betere muziekkennis verwacht van de pinkpop organisatie. Maargoed, het was te verwachten, want alle festivals gaan zo langzamer hand de kant van het snelle geld op. Jammer, want Pinkpop was in het verleden altijd erg gezellig al is het niet mijn muzieksmaak (dat gaat nu, samen met de programmering, ook erg hard achteruit). |
Danko Jones is echt extreem cool
|
Citaat:
maar op zig heeft ongeveer de helft van de bands die je noemde in de afgelopen jaren wel op PP gestaan.. |
Owke, ik ga dit jaar dus niet naar Pinkpop (n) :o.
|
Door artiest zelf bevestigd:
- Anouk - Placebo - Counting Crows - Danko Jones Zo goed als zeker: - Moby - Linkin Park - Queens Of The Stone Age - Audioslave - Krezip - Beef - Relax Goede kanshebbers: - Foo Fighters - Deftones - Sum 41 - The Libertines - Disturbed - Flogging Molly Twee potentiële kandidaten België: - Zornik - Soulwax Potentiële kandidaten Duitsland: - Die Happy - Guano Apes - Slut Twee potentiële kandidaten Scandinavië: - Björk - Saybia Twee potentiële kandidaten UK: - Robbie Williams - Radiohead Potentiële kandidaten Amerika: - Limp Bizkit - Avril Lavigne - Our Lady Peace - Interpol - Silverchair Mogelijke dance-acts: - Underworld - Groove Armada - Röyksopp - Massive Attack - Junkie XL - DJ Tiësto Zeker niet: - Coldpaly - Metallica staan wel een aantal leuke bands bij queens of the stone age zijn wel gaaf foo fighters ook maar ook wel uitermate klote bands Avril Lavigne :eek: |
Citaat:
ELK JAAR KOMT ZOWAT HETZELFDE |
Komt omdat er weinig aansprekende (nieuwe) bands zijn die iets nieuws durven te doen. De "alternatieve scene" bloed dood en word langzaam opgeslokt door de mainstream.....Althans in mijn opinie....
|
- Placebo
- Moby - Linkin Park - Queens Of The Stone Age - Foo Fighters - Deftones - Zornik - Guano Apes - Björk - Saybia - Robbie Williams - Radiohead - Our Lady Peace - Silverchair - Underworld - Massive Attack lieflieflieflief :) als deze allemaal komen wordt pinkpop echt geweldig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
achja ik ga toch naar pinkpop dit jaar. Is dichtbij en misschien betalen mijn ouders het:) Maar de bands zijn best wel kut dit jaar, niet dat ze andere jaren zo fantastisch waren maja. Als audioslave, deftones en korn er zijn valt het allemaal wel mee:)
|
Citaat:
als k-otic hier dichtbij speelt ga ik er ook niet heen. |
Hahaha idd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en niet allemaal zo'n stompzinnige idioot zijn als jou. (geen zin genuanceerd te doen vandaag) |
Ik wil dit jaar naar PinkPop. De bands die nu zeker komen vind ik niet super ofzo. Maar er zal vast wel iets leuks komen. En de sfeer zal wel weer geweldig zijn. (y)
Hopelijk komen Wipneus en Pim weer in die feest tent. |
Citaat:
Kun je beter van gaan bots-autoen op de kermis ofzo, weet je iig zeker dat je er nog blauwe plekken aan overhoud |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga en het wordt leuk! Neen ontken het niet..
Want lynn gaat voor ons koken! :D Juich & Jottum!! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |