![]() |
[GSM/MP3] Aankoop van toestel.
Zijn er tips voor de aankoop van een GSM (met MMS) en MP3 cd speler (liefst me PacketWrite) ? 2 toestellen liefst, ik zie een GSM in de vorm van een cd ni zo zitte.
|
Ik heb zelf een Ericsson T68 met een mp3 speler, MMC geheugen, uit te breiden tot 128mb. Ik moet zeggen dat het geluid echt perfect is!! En dat in je binnenzak ipv. een lompe discman. De mp3-speler klik ik er gewoon onder aan vast, dus zo groot wordt het geheel niet eens. Het telefoontje zelf weegt trouwens maar 85 gram en meet 10cm :)
Waar je ook naar zou kunnen uitkijken is de LG G8000, heeft ingebouwde mp3 speler, geen idee hoeveel intern geheugen. De LG heeft wel een 65.535 TFD kleurenscherm en MPEG-4 ondersteuning, je kan er videoclips mee maken van 30 seconden en het schijnt (?) dat het toestel UMTS ondersteund. Jammer dat-ie nogal groot is (i-mode toestel formaat maar je kan er verschrikkelijk veel mee.) http://it.gsmbox.com/specials/2002/c...cs/08_g_lg.jpg |
Nokia 7650 www.gsmweb.nl & iRiver IMP400 www.mp3cdspeler.com
|
Nokia 7650 heeft geen interne mp3-speler, naar mijn weten kun je dat wel extern erbij kopen, maar dat kan ook met een 3310.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij wil helemaal geen telefoon met mp3 speler maar hij wil een telefoon en een mp3 cd speler. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |