![]() |
Reacties op onze bandnaam?
We hebben een tijdje geleden onze bandnaam veranderd, kwou graag weten wat mensen (is geen vereiste :p) er van vinden.
We hebben m veranderd in Sn00zE en het is ska\punk |
klinkt grappig :)
|
ja is ok
|
1337
|
Weet niet hoe t bij deze naam zit, maar ik ga er vanuit dat er geen filosofie of diepere betekenis achter zit. Of gekoppeld aan een anecdote ofzo. En dat vind ik meestal kut...zomaar een naam kiezen.
|
Hehe, zit wel een anekdote bij :D
Onze gitarist werd wakker van de wekker op een maandagmorgen met een enorme kater en toen drukte hij de 'snooze' knop in. Dit is dus een van de beste knoppen op een wekker en daarom heet onze band zo :D Geen zeer diepe betekenis, maar toch..... |
ik vind em wel grappig :)
|
Ach bij ska etc past t wel denk ik. Suc6 met de band :)
|
"Sn00zE" is K*T. Verander 'm in "Snooze". Stukken beter. Maar 't beste is natuurlijk nog gewoon: "Rhinurinectrium". (y)
|
ik vind Sn00zE te 1337
Snooze is beter |
Dat zeg ik!
Ik krij betaald om reclame te maken. |
En ik zeg het nog een keer!
ik ben een menselijke papegaai |
Neen! Sn00zE is prima naar mijn mening. (y)
|
Die 00 kan echt niet idd. Veelste hip onder 14 jarige hippies die niet kunnen spellen...
|
beetje BrEeZaHh eigenlijk..
|
Sn00ze is wel leuk :) (ok dat 00 doet mee een beetje aan 007 oid denken, dus ja.. bevooroordeeld.. maar wel leuk :))
|
Als we toch zo bezig zijn, maak er dan meteen 5|\|0oZzZ3 van.
|
Citaat:
|
Neem p00p
|
Citaat:
Trouwens je reageert bekrompen.... niet voor alle genres is de filosofie die jij verheerlijkt van toepassing. |
Ik heb t ook niet over dingen gekoppelde aan andere bands, want dat is ultralame, maar gewoon een persoonlijke filosofie of iets wat jou mening over een bepaald iets weergeeft.
En bekrompen. Gewoon een mening baasje...hou gewoon niet van nietszeggende dingen, daarmee zeg ik niet dat t fout is. More power to them als ze die shit willen doen. Er word een mening gevraagd en die geef ik. |
eh als je et nou normaal spelt dan vink et wel gaaf
maar die hoodletter/kleineletter poep moet je echt dumpen geen gezicht gewoon |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga d00d
|
Citaat:
ja of rhinorectum |
Citaat:
|
ik vind snooze maar een kutnaam
|
Citaat:
|
Als je een normale typografie hanteert kan het best hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het een gare naam.
net alsof jullie ff gauw wat verzonnen hebben. :o |
Snooze, ja is leuk.
Snooze is toch ook de knop op de wekker die je indrukt als je wekker afgaat, en als je die knop indrukt gaattie over 10 minuten weer..zodat je nog even verder kan slapen. Geweldige knop :D |
Citaat:
hahaha ja idd volgens mij ook :D dan is het per definitie een geweldige naam!! (y) hulde!! |
Citaat:
|
Citaat:
QUOTE: Reel Big Nothin: Hehe, zit wel een anekdote bij Onze gitarist werd wakker van de wekker op een maandagmorgen met een enorme kater en toen drukte hij de 'snooze' knop in. Dit is dus een van de beste knoppen op een wekker en daarom heet onze band zo Geen zeer diepe betekenis, maar toch..... :D:D |
Citaat:
leuke naam (y) |
ik vind ufke's avatar echt 100000x gaver
|
Citaat:
|
Ja man je avatar roelt. Atari ook overigens. Weet iemand trouwens waar ik een Atari Jaguar voor 'n zacht prijsje op de spreekwoordelijke kop kan tikken?
Ontopic: Ik vind sn00ze een leuke bandnaam, leuker nog dan snooze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt iedereen voor de reacties (goed of slecht) (y)
Toch altijd handig om op deze manier even iets uit te testen :D |
vinnik echt helemaal niets....
|
Citaat:
|
Overigens is snooze een leuke naam voor een skapunkbandje, ik bedoel, als je dat speelt kan sneeze nog wel.
Doet me denken aan het nummer "Snooze Button" van Snot. (y) |
Citaat:
en wat roelt snot en wat is het godvergeten fuckign jammer dat lynn strait zo vroeg is doodgegaan. |
en wat boeit het iemand
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |