![]() |
Terrorisme-advies bureau Grange & Van Dalen
Terrorisme-advies bureau Grange & Van Dalen
***VOOR AL UW VAKKUNDIG ADVIES EN ONDERSTEUNING OP HET GEBIED VAN TERRORISTISCHE ACTIES*** *MET VESTIGINGEN IN: BEIROET, BAGDAD, TEHERAN, QUM, PYONGYANG, ISLAMABAD, JERUZALEM* *REFERENTIES: OSAMA BIN LADEN, MULLAH KREKAR, TIMOTHY MCVEIGH, SADDAM HUSSEIN, GEORGE W. BUSH, RONALD REAGAN, JOSEF IOSONOVICH STALIN, MAO ZEDONG* Het bureau van Al-Queda, Provisional IRA, ULA, en verschillende wereldstaten! Al sinds 1864 het leidende terrorisme-advies bureau, voor de scherpste prijzen en met de beste resultaten! Nieuw: DATING-SERVICE voor revolutionaire strijders! Nieuw vakgebied: Economisch en virtueel terrorisme! Via ons kunt u ook uw chemische, biologische, nucleaire en conventionale wapens bestellen. Korte levertijd! Voor vaste klanten 25% korting op de verzendkosten! Paspoorten, AK-47's, Typhoon-klasse nucleaire onderzeers met intercontinentale ballistische raketten, valse creditcards! Reageer nu, en wij zullen uw verzoek om hulp zo snel mogelijk beantwoorden! (Wij accepteren: VISA, MasterCard, American Express, Diners Club, en alle andere gerenommeerde creditcards, evenals genummerde Zwitserse bankrekeningen.) REAGEER BINNEN 24 UUR EN U KRIJGT EEN EENMALIGE SPECIALE KORTING VAN MAAR LIEFST 7%!!! Niet tevreden, geld terug! |
Ik wil graag een online offerte aanvragen
|
Citaat:
Verder: -het aantal personen waarover u beschikt en hun training en ervaring -de middelen waarover u beschikt -hoeveel geld u wilt besteden maximaal -wat het gewenste doel van de operatie is -hoeveel slachtoffers mogen/moeten er vallen Dank u, ABGVD |
Citaat:
- Nukes maar niet nodig - geld speelt geen rol - bush en sadam uitmoorden - minimaal 2 |
Citaat:
Ik stel voor: *George W. Bush: Een massale aanval met gekochte Russische Su-27 en MiG-31 vliegtuigen op Air Force One, wanneer Bush met Air Force One onderweg is. Kosten: ongeveer e500 miljoen. *Saddam Hussein: Guerilla-actie, ondersteund door vliegtuigen en schepen met kruisraketten. Kosten: ongeveer e 1 miljard. |
Citaat:
ik stel voor we nodigen bush en saddam uit voor vredes gesprekken en gooien er een atoombom op? |
Citaat:
Het is vrij onrealistisch. Het bureau sluit nu en is vanavond weer open. ;) |
ik mis iets
|
Ik mis ook iets.. Waar is mijn pen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |