![]() |
Geld maakt gelukkig?
Wat vinden jullie? Geld is handig, maar kun je er ook gelukkig mee worden?
|
ja je kunt er zeker gelukkig mee worden.
het kan ook verkeerd uitpakken, maar het kan zeker |
gelukkig worden is ook best mogelijk maar in principe heb je er geen geld voor nodig maar het help allicht
|
Om gelukkig te worden is er zeker wel een bepaalde hoeveelheid geld nodig. Want hoe kun je gelukkig zijn zonder dak boven je hoofd en eten?
|
ja, het helpt wel om gelukkiger te zijn: met meer geld kan je makkelijker meer leuke dingen doen.
maar het is ook niet alles hoor |
van alleen geld wordt je niet gelukkig, maar het is natuurlijk wel heel handig om genoeg geld te hebben om gelukkig te zijn, voor een dak boven je hoofd, de nodige llevensmiddelen en kleding en af en toe een extratje.
|
Geld maakt men niet gelukkig, maar gelukkig maakt men geld :p
|
Zonder geld ben je helaas niks meer in deze maatschappij... en als je niks bent, voel je je meestal niet erg gelukkig...
|
geef mij maar eens héél veel geld, zal ik eens laten zien hoe je daar gelukkig van wordt ;)
|
... ja
|
zonder geld ben je helemaal niet gelukkig lijkt me.
|
geld heb je overal voor nodig tegenwoordig, dus heb je geld nodig om gelukkig te zijn. Maar dat ligt aan de maatschappij!
|
Ik denk niet dat geld gelukkig maakt... tenminste niet in alle gevallen. Maar het is wel een middel om je gelukkiger te kunnen maken.
Ik denk dat het ligt aan de situatie. Als je niks of niemand hebt behalve je geld, maakt je dat echt niet gelukkig denk ik. Maar als je geen geld hebt, maar wel vrienden, familie en gezelligheid, kan je heus wel gelukkig zijn. Het is maar net hoe de rest van de omstandigheden zijn :) |
Je zal er denk ik wel gelukkiger van worden maar je hebt ook andere factoren die belangerijk zijnn
|
Geld maakt je een beetje gelukkig, want
* stel je voor je hebt kanker * je hebt een andere ziekte * je familie is er niet meer,. vermoord ofzo enzo voort ;) komt meestal niet voor dus ja maakt je wel gelukkig maar niet altijd. dus het logische antwoord is: Hangt af van de situatie waarin je leeft. |
Denk het wel, je kan alles kopen wat je graag wil.
Maar mensen kan je niet kopen en daar moet je rekeing mee houden. ;) |
Nou,ikweet in ieder geval zeker dat geen geld al helemaal niet gelukkig maakt.
|
Geld op zich maakt mij niet gelukkig, maar de waarde die het draagt stelt mij in staat gelukkig te zijn.
|
Citaat:
|
geld maakt je niet gelukkig, maar het kan je wel een stukje dichterbij het gelukkige gevoel brengen.
|
geld maakt niet gelukkig, wle de dingen die je ervan kunt kopen!!
nee hoor, geld zelf maakt niet gelukkig, maar het brengt je wel in de goede richting, liefde en vriendschap maakt vele meer gelukkig |
Je kunt er gelukkiger van worden niet gelukkig.
|
Kijk naar Michael Jackson.. DIe man heeft zoooveel geld, maar je gaat mij niet vertellen dat hij gelukkig is..
NIet qua vrienden in ieder geval.. Iedereen waar hij mee omgaat wil wat van hem.. Al die kinderen die bij hem komen spelen in Neverland, komen niet voor Michael Jackson maar voor de attracties en dingen die in Neverland staan.. Ik denk dus dat geld niet gelukkig maakt, maar dat het wel een prachtige opstapje naar gelukkigheid is.. |
geld maakt niet gelukkig..
vergelijk het gevoel eens van geld vinden op straat/ je dikke bankrekening bekijken met het gevoel van wederzijdse verliefdheid of liefde.. ik weet wel wat mij gelukkiger maakt... |
Nouja.. geen geld maakt ongelukkig lijkt me.. als je de eindjes niet meer aan elkaar kunt knopen enzo.. dus in die zin maakt geld wel gelukkig :)
Maar meer geld maakt niet automatisch meer gelukkiger ofzow.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |