![]() |
Eminem's erkenning
Heeft Eminem het zelf verdient. Ja of nee en waarom?
|
Meneer Eminem is een beetje overhyped vind ik.
Hij kan wel ok rappen enzo, maar... mja... |
Citaat:
Het is simpelweg enorm uitgemolken. |
Hij heeft skillz(om t maar even populair uit te drukken), maar zijn boodschap en waar hij voor staat vervloek ik....
|
ik vind zn style wel goed... maar ik vind hem echt niet zoveel beter dan andere rappers ofsow hoor... zijn zat betere... en zijn teksten en gedachten tja... *sick*
|
Hij heeft anders ook wel een hoop aan Dr. Dre te danken.
|
als r iemand is waar ik een hekel aan heb is t eminem...oke...over smaak valt niet te discussieren, maar ik vind het erg laag om via het belachelijk maken van anderen aan de top te komen...
als je aan moby komt, kom je aan mij :mad: |
Citaat:
Daar heeft niemand zin in, dus is het gezegde 'over smaak valt niet te twisten' in het leven geroepen. En dat vervloek ik... |
Eminem kan wel goed rappen en ik vind lose yourself wel een goed nummer, maar verder heb ik niet echt behoefte om naar eminem te luisteren.
|
Citaat:
|
haha, ik weet niet of hij die erkenning verdient, maar op dit moment ben ik wel retevroeg op op zaterdag omdat ik kaartjes ga reserveren voor zijn concert 18 juni... ik ga erheen met mijn neefje van 12. vraag aan hem of eminem het heeft verdient en hij zegt volmondig ja.
|
JEEE ik heb kaartjes!!!
uitverkocht nu :D :p |
Citaat:
MAARJA IK HEB KAARTJES!!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |