![]() |
manisch - depressief
hoe kan je herkennen of je manisch - depressief bent? ik denk dat ik er een beetje onder lijd :(
|
Dat kan je niet 'herkennen' dat kan alleen worden vastgesteld door een arts.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't valt me op dat ik het de laatste tijd wel erg vaak met Andijvie eens ben ;) |
Manisch-depressiviteit is gewoon een aangeboren geestesziekte. Als die diagnose eenmaal gesteld is, kun je er ook voor behandeld worden. Ga dus zoals gezegd naar je arts, zonder officiële diagnose kom je nergens. Dan ben je alleen een vervelend kind, terwijl je als erkend manisch-depressicus natuurlijk wel serieus genomen wordt.
|
dan moet je naar een dokter gaan en je probleem voorleggen .
Hij verteld je meer |
Ja, je moet naar een dokter gaan. Hij kan je niet alleen vertellen of t zo is, maar helpt je ook dr wat aan te doen :)
|
Ja ik ben het er mee eens, dat als je wilt weten of je echt manisch depressief bent je naar een dokter moet gaan
Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik manisch depressief was Achteraf zie ik dat ik veel te snel een conclusie heb getrokken In vrij veel punten zag ik overheenkomsten, maar dat hoeft nog niks te betekeken (nu weet ik niks van jou, en wat er allemaal aan de hand is en is gebeurd enz... dus ik zeg niet dat je niet manisch depressief ofzo bent, ik wil je alleen waarschuwen niet te snel een conclusie te trekken) Wil je het dus zeker weten, raadpleeg een arts want als je echt manisch depressief bent, moet je daar ook aan geholpen worden |
Citaat:
|
Citaat:
dat betekend niet dat het dus niet voorkomt, wil je er alleen nogmaals op wijzen dat je niet te snel een conclusie moet trekken. Wisselende stemmingen komen niet alleen bij een manische depressie voor, maar ook bij andere soorten depressies (of andere geestelijke 'aandoeningen') je zou ook eens op www.gezondheidsplein.nl kunnen kijken daar staat over het algemeen vrij veel informatie op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |