![]() |
ideeen om het spannend te houden?
Ik vroeg me af of iemand misschien nog orginele ideeen heeft om de spanning er wat in te houden?
Hoe voorkom je de sleur in je relatie? |
ik wou dat ik het wist!!!
|
Samen dingen ondernemen? Naar een museum gaan, of naar een documentaire kijken die jullie allebei interessant lijkt om er naderhand over te discussiëren.. Of ga samen gewoon eens een spel uitzoeken ofzo, of lees allebei hetzelfde boek en praat er daarna over (de stukjes die jóu aanspraken en de stukjes die je partner aanspraken etc)..
Doe gewoon samen dingen die je leuk lijken, lijkt me keuze genoeg! :) |
Citaat:
Stond daar niet iets van spannend houden? :/ |
Afwisselende dingen met elkaar doen. Misschien is een reisje iets?
|
Citaat:
dat bedoel ik :D ;) |
Citaat:
|
naar een paren club, hahaha.
NEeh, ik heb geen idee joh. Als je er ooit achterkomt hoor ik het graag van je :) |
Citaat:
|
Wees origineel.. Verras hem met een etentje oid.
|
Citaat:
Mja, spannend houden wanneer je niets samen wil doen gaat natuurlijk niet, onderneem gewoon iets.. ga roeien op een meer, ga kamperen bij een boer, ren samen naakt over straat.. of doe lekker helemaal niets, gewoon samen zijn en iets voor jezelf doen kan ook goed werken... |
oke hier spreken de deskundigen:
:rolleyes: Als nu al de sleur in de relatie komt, zou je dan niet beter de relatie kunnen beeindigen? Aangezien je nu nog jong bent, wil je het toch nog een weekje ofzo proberen, ga dan eens naar de expo. daar heb je hele leuke dobbelsteentjes. Misschien kun je er wat mee ;) groetjes van een maagd |
Heb je Basic Instinct wel eens gezien? ;)
Veel speelplezier :) |
Citaat:
Zin om naar het museum te gaan? :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |