![]() |
[gfx] psychic.rephlex splash
|
leuk :] (y) beetje veel wit naar mijn smaak, maar ik zou het niet beter kunnen :D
bij de weg je hebt slices knoppie aangelaten ;) |
K vind 'm links-boven ontsporen ofzo.. dat is een storende factor in de afbeelding iig.
De rest is dope. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee. |
die tanden zijn dat driehoeken? was zelf namelijk tanden aant tekenen in illustrator en het lukte niet om ze scherp te maken, want ik kreeg het niet voor elkaar driehoeken te tekenen.. zal wel simpele oplossing zijn, me help dee het ook nie. zou ergens met de polygon-tool moeten ofzo?
en kun je btw ook dunne lijnen make? van 0.5 punten enzo. kreeg het zo snel niet voor elkaar. ja, ben nog illustrator-leek.. hoop dat daar snel verandering in komt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dunne lijnen kun je ook maken, gewoon met de tool voor lijnen een lijntje plaatsen, en dan met de zwarte pijl selecteren (witte kan vast ook wel..) en bij Venster -> Lijn tonen aandoen. En dan kun je je lijndikte aangeven in millimeters. |
Citaat:
|
drop die vlindertjes want dat is gewoon een standaard fotosoep 7 brush. Als je nu nog figuratiever dan dit gaat werken ga ik het misschien nog waarderen ook.
|
Ik vind je stijl echt heel erg doop maar ik vond je oude werken beter (You know met die fotows, beetje resident evil stijl) Maar je bent zeker wel goed :D
|
fuk man hij is echt lelijk....... sorry :)
heb je zelf wel zoiets van.... VET? hehe |
vi9nt de bovuhkant net even iets te druk, het onderste gedeelte is een mooi staaltjuh artwork hoor! :D
|
geen topper voor jou
wel ok! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |