Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [gfx] psychic.rephlex splash (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=370200)

empyrian 07-02-2003 20:00

[gfx] psychic.rephlex splash

http://home.wanadoo.nl/ewanowicki/splash.jpg

GRRR 07-02-2003 20:20

leuk :] (y) beetje veel wit naar mijn smaak, maar ik zou het niet beter kunnen :D

bij de weg je hebt slices knoppie aangelaten ;)

p-chez 07-02-2003 20:23

K vind 'm links-boven ontsporen ofzo.. dat is een storende factor in de afbeelding iig.

De rest is dope.

empyrian 07-02-2003 20:35

Citaat:

GRRR schreef:
bij de weg je hebt slices knoppie aangelaten ;)
meen je dat echt? :P

Carl Johnson 08-02-2003 16:22

Citaat:

empyrian schreef:
meen je dat echt? :P
ben je hier nou echt 24/7 mee bezig want je maakt ze echt voor het leven die dingen...

empyrian 09-02-2003 14:03

Citaat:

tja...? schreef:
ben je hier nou echt 24/7 mee bezig want je maakt ze echt voor het leven die dingen...
HAHAHAHAHAHHH!!!!

nee.

N 13-02-2003 15:08

die tanden zijn dat driehoeken? was zelf namelijk tanden aant tekenen in illustrator en het lukte niet om ze scherp te maken, want ik kreeg het niet voor elkaar driehoeken te tekenen.. zal wel simpele oplossing zijn, me help dee het ook nie. zou ergens met de polygon-tool moeten ofzo?

en kun je btw ook dunne lijnen make? van 0.5 punten enzo. kreeg het zo snel niet voor elkaar.

ja, ben nog illustrator-leek.. hoop dat daar snel verandering in komt..

R 13-02-2003 16:03

Citaat:

N schreef:
die tanden zijn dat driehoeken? was zelf namelijk tanden aant tekenen in illustrator en het lukte niet om ze scherp te maken, want ik kreeg het niet voor elkaar driehoeken te tekenen.. zal wel simpele oplossing zijn, me help dee het ook nie. zou ergens met de polygon-tool moeten ofzo?

en kun je btw ook dunne lijnen make? van 0.5 punten enzo. kreeg het zo snel niet voor elkaar.

Orginele naam :p

empyrian 13-02-2003 18:32

Citaat:

N schreef:

ehh ja polygonal lasso tool..ik doe alles in photoshop trouwens, heb geen illustrator :)

p-chez 13-02-2003 20:31

Citaat:

N schreef:

Hoezo kun je geen scherpe driehoeken maken? Gewoon de lijn-tool gebruiken?

En dunne lijnen kun je ook maken, gewoon met de tool voor lijnen een lijntje plaatsen, en dan met de zwarte pijl selecteren (witte kan vast ook wel..) en bij Venster -> Lijn tonen aandoen. En dan kun je je lijndikte aangeven in millimeters.

N 18-02-2003 10:39

Citaat:

R schreef:
Orginele naam :p
hehe.. (y)

Ce-El-Wan 24-02-2003 13:53

drop die vlindertjes want dat is gewoon een standaard fotosoep 7 brush. Als je nu nog figuratiever dan dit gaat werken ga ik het misschien nog waarderen ook.

Hans Kazan 25-02-2003 22:18

Ik vind je stijl echt heel erg doop maar ik vond je oude werken beter (You know met die fotows, beetje resident evil stijl) Maar je bent zeker wel goed :D

psilo 25-02-2003 22:22

fuk man hij is echt lelijk....... sorry :)
heb je zelf wel zoiets van.... VET? hehe

--GETUPKIDS-- 26-02-2003 14:14

vi9nt de bovuhkant net even iets te druk, het onderste gedeelte is een mooi staaltjuh artwork hoor! :D

cut_off 26-02-2003 15:27

geen topper voor jou
wel ok!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.