![]() |
dreadhaartjes??
k heb het saaiste haar en wil stiekem dreads, maar twijfel nog.. wat vinden jullie?? en wat voor dreadjes dan?? :confused:
even een plaatje erbij,maakt t makkelijker.. dreads of nie?? http://images.cu2.nl/cu2.nl/139/557/6/pics/0.jpg |
Dreadtopic.
En hoe bedoel je wat voor dreads,nep of echt? dik of dun?...? |
IK VIND DAT JE HET GEWOON MOET DOEN. VAN DIE FLUFFY konijnen dreads
begrepen :rolleyes: |
Citaat:
k zal bij t dreadtopic kijken, bedankt. wat voor dreads? echt in ieder geval.. dun of dik.. dun denk ik?? wat vinden jullie? |
Dun, je moet er wel goed over nadenken denk ik. :)
|
Volgens mij staat het wel leuk bij japannertje :)
|
Zonde van je haren, ik vind dat je nu mooie haren hebt...
|
Citaat:
Ik zou geen dreads nemen. |
zou ik met dreads staan?
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=54219 http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=54222 [/B][/QUOTE] |
Dat heb je al gevraagd undefined.... :rolleyes:
|
Citaat:
sorry hoor |
bovenste meisje : redelijk dikke dreads zou wel cool zijn
onderste meisje ; normale dikte zo |
dankje exploding boy:)
|
http://picserver.student.utwente.nl/...re.php?id=8597
hmmzzz zo heb ik het gehad :) maar zou het ook wel met me eigen haar willen... |
Ik blijf er nog steeds bij: Dunne dreads zijn kouler!
|
Citaat:
|
NIET DOEN!
je hebt supermooi haar van jezelf, als je het per see toch wilt, neem dan nep dread zodat je kunt zien hoe het staat. Echte dreads zijn vrij definitief en krijg je er niet zo snel uit. Ik vind je op die foto echt superknap, dus ik zou het niet doen, echt niet. |
waarom laten mensen anderen beslissingen voor hen nemen???
kan je niet zelf eens lef hebben ofzow... een stap zetten.. knoop doorhakken.. persoonlijk denk ik dat dreads je niet staan omdat je een "ik ben een lieve doos"-hoofd heb (onschuldig onschuldig) maar je moet het gewoon fucking zelf weten... als mensen ut nie luek vinden kijken ze tog nie en nepdreads zijn geen dreads, behalve als ze op een dreadhead zitten |
"en nepdreads zijn geen dreads, behalve als ze op een dreadhead zitten"
:confused: |
Citaat:
nou.. van die lompe wijven die gewoon hun eigen hara hebben en daar dan iets plastics verragdds ingooien en zeggen dat ze dreads hebben zijn geen dreadheads... iemand die wel dreads heeft en daar nepdreads in heeft heeft wél dreads jahaaaaaaa hmmm. me uitleg kan beter maar waar het om gaat is dat ik me erger aan lompe hoeren met invlechtnepsjit ofzow |
Citaat:
|
Citaat:
t kan best samen gaan, ik heb nix gezegd over alto of whatever.. aleen dat je te lieve oogjes heb voor dreads... lijkt me geen combinatie fuck voel je niet zo beledigd meis... ik mag tog me mening geven, after all.. JIJ vroeg om publieke opinie.... |
Een foto is een moment opname, ogen staan nooit altijd op dezelfde manier.
Ik snap ook niet wat je ogen met dreads te maken hebben. |
Citaat:
dat vinnik gewoon zo... teken dur maar es dreadjes bij... staat nie vinnik.. mening is mening... ze heeft ook zo hoog voorhoofd... is pony niet een beter plan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
juist... als je maar niet je foto dan zo veel rond gaat strooien zoals nu, want dan kan ik er moeilijk omheen |
haha pixie goes geirriteerd
geef s je mening over mijn kop pls? want daar zegt niemand nog iets over en wil ook beetje publieke opinie.. |
Citaat:
ow jah... door alle commotie geheel vergeten :D dreads.. doen!! als je die pieken en ie knotjes al zo ziet... zal ut met dreads zeker wel staan... dreads hebben iets geks en mafs en blijs... en dat straal jij imo ook uit *grin* (jah ik ben ook publiekelijk) |
ja,bij undefined (of zo) vind ik het ook beter staan :)
|
Citaat:
een muilkorf is misschien ook een idee :rolleyes: ;) |
*helder moment*
hee, als ik al dun haar heb, worden dreads bij undefined dan niet helemaal moeilijk? |
Citaat:
en wat jou betreft, op de foto die je laat zien lijken dreads me niet meteen iets waarmee ik je zie lopen, maar n foto is idd n momentopname, heb je misschien nog n andere stijl van fotos van je hoofd, misschien dat iedereen daar dan weer n hele andere mening bij krijgt k vind de foto die je laat zien wat te 'neutraal' om te kunnen zien of het bij je zou passen [edit] Yzma, die muilkorf, das nog s n id, moet n nieuwe rage worde!! ik ga ze invoere, waar koop je zon dinge[/edit] |
Citaat:
|
(als niemand anders zn mening wil geven moeten we t zelf maar doen he :) )
|
aan japannertje: ja ik denk wel dat het mooi zou kunnen zijn.
aan pixie: je doet irritant en hautain |
Citaat:
Ja, of laat je neus verwijderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Want dat is ook mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pony. Volgens mij is dat wel 't toppunt van lelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tenzij je haardos zich beperkt tot 3 enkele haren, moeten dreads geen probleem zijn.
|
Citaat:
|
Wij gaan samen :cool: :p (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
en andere mensjes; donder op met zeiken ik heb mijn mening toch gegeven? Dus luisteren en stoppen met zeuren ;) |
moet je alto zijn om dreads te hebben??????????
|
Citaat:
heb je dat nou nog niet door :p ;) |
Citaat:
oow okeej bedankt lieverd en nou in het nederlands??? 1,2,3...... |
Citaat:
neej man.. alleen altoos mogen dreads hebben... als je dreads neemt moet je meteen naar het waterlooplein gaan en een nieuwe garderobe aanscahffen anders loop je gewoon plat voor lul... sorrie... maarre.. t is nou eenamaal zo hokjes zijn er om gevuld te worden |
Ik denk dat ik back in 89 de eerste was met 250 vlechtjes met kralen. De eerste witte dan. Had ik in afrika laten doen omdat iedereen het daar doet.
Het deed erge pijn Er zijn heel veel haren definitief met wortel en al uitgetrokken en nooit meer teruggekomen. En dan had ik goddank erg dik haar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |