![]() |
afspreken bij hem/haar thuis!
ik heb met een jongen thuis afgesproken . ik moet dus naar hem zijn huis toe, maar we hebben nog geen relatie ofzo
we willen gewoon erachter komen hoe het met onze gevoelens zit. kben best bang dat ik het ga verknallen ofzo heb jij tips of heb je in dezelfde situatie gezeten vertel het me dan maar aub! |
Ik weet natuurlijk niet precies hoe het zit, maar wees gewoon jezelf en blijf eerlijk.. Als het dan fout gaat, ligt het in ieder geval niet aan jou :)
Succes! |
Wat valt er te verknallen? Niks toch, als je gewoon jezelf bent?
|
je zegt het alsof jullie elkaar eigenlijk al wel best leuk vinden. In dat geval heb ik ook wel zo'n zelfde situatie gehad. Alleen was het niet echt met de reden om er achter te komen wat onze gevoelens waren.
Maar als je bij hem bent zou ik wel een beetje bij hem op de kamer rond hangen ofzo. Als je nou heel de avond in de woonkamer tv gaat zitten kijken met zijn pa naast je die lekker zit te zuipen (ik noem maar wat :D ) dan kom je natuurlijk nooit achter elkaars gevoelens. Nou, verder moet je een beetje zorgen dat je het gesprek op gang brengt....als dat niet al automatisch gebeurd... Een beetje over de liefde lullen ofzo, en dan kom je automatisch wel uit bij jullie tweeën, en hoe dat nou verder moet, bla bla. Ik denk niet dat je er zo druk om moet maken eigenlijk. HEt zal toch allemaal vanzelf wel goed lopen. Er zal weinig zijn wat je fout kan doen. Alvast een fijne avond iig !!! (y) :) |
Waarschijnljik is het meteen zijn bedoeling om je te zoenen en andere (op sex gebaseerde) fratsen uit te halen :D
De vraag is of jij dat ook wilt. Volgens mij kun je, hoe goed je ook best doet, het niet verzieken. |
Citaat:
|
gewoon daar naar binnen gaan, ouders handje geven, hond/kat aaien, broer of zusje hand geven of hoi zeggen en dan die jongen gewoon volgen, als de ouders wat vragen gewoon eerlijk relaxed antwoord geven, moet allemaal goed komen hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |