![]() |
verder gaan...TIPS!
ik heb sinds kort met een hele lieve jongen verkering! het is hartstikke leuk en gezellig enzo, alleen ik wil graag verder dan zoenen...
hoe kan ik dat een beetje normaal vragen of moet ik gewoon voorzichtig met mijn hand in z'n broek gaan ofzo? TIPS --- TIPS --- TIPS --- TIPS --- TIPS --- TIPS --- TIPS --- TIPS |
Citaat:
|
Zeg het eerst en heb het met hem erover. Waarschijnlijk zal hij het allemaal wel goed vinden aangezien hij een man is. Dan weten jullie beiden waar je aan toe bent en dan kan je die volgende stap nemen!
|
Moet ze dr wel een beetje normaal over durven praten met hem, ik weet niet of dat zo is?
Mja, ik denk inderdaad ook wel dat hij de hint snapt als jij je hand in zn broek doet ja... En als hij dan ook verder wil zal die het wel laten merken lijkt me ;) Maar ik zou het een beetje langzaam opbouwen als ik jou was, gewoon steeds iets verder gaan.. |
hartstikke bedankt allemaal!
ik weet niet of ik er iets aan heb, maar toch bedankt! (oja, mee reacties zijn altijd welkom! :) ) -x- sam |
Citaat:
|
ik zou gewoon mijn hand in zijn broek steken en een beetje "grabbelen" :D Ik zou het allesinds heel leuk vinden :D
|
ik zou zijn hand een keer beetpakken en bijv. op je borsten leggen of ergens anders kan ook en dan merkt ie vanzelf wel dat je meer wil lijkt mij...
|
Citaat:
|
precies, hem een beetje op weg helpen zeg maar (Y)
of zelf een stapje verder gaan, over zn been heen strelen, richting zn eh kruis :p (gewoon op zn broek dus, niet erin :\) of n knoopje van zn broek losmaken, of van jouw truitje/blousje en als ie het niet wilt merk je t vanzelf wel, maar idd die kans lijkt me erg klein... |
heeel erg bedankt allemaal!
ik denk dat ik er wel iets aan heb! maarre....met die handen onder het shirt en die borsten hebben we al gedaan hoor! :D toch bedankt! (y) (y) (y) (y) (y) (y) -x- sam |
Ik zou gewoon zeggen, ontzettend nat en geil zoenen, en dan zijn hand naar jou borsten leiden, en daarna jou eigen hand richting zijn leuter gaan, en dan merk e snel genoeg of hij verder wil. Succes (y) (y) (y) (y) (y) (y)
|
Gelezen in de Yes(van het zusje van mijn vriendin) over versieren:
Stuur per ongeluk een sms naar hem, die zogenaamd aan je vriendin gericht is, met daar bijvoorbeeld een tekst als "ik vind Ricardo zo geweldig" in. Dat is dus ook toe te passen op dit. Stuur gewoon "Ik ga .. morgen echt zo ontzettend neuken" naar hem, en doe alsof die sms voor je vriendin bedoelt is. Maar een erg goed idee vind ik het zelf niet echt. |
Citaat:
typisch fancy-idee |
GA gewoon met je hand in zn broek....., als zn IQ hoger is dan de gemiddelde kamertemperatuur snapt ie dat wel. En het lijkt me sterk dat ie tegen zal stribbelen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |