![]() |
$eksleven
Heeft nog iemand tips om het seksleven op te fleuren, uit eigen ervaring dan!
kwil wel eens nieuwe dingen proberen! (y) |
Ja, was leuk.
Nut van dit topic? |
Citaat:
|
Bondage, blinddoeken, allebei best leuk :)
Probeer eens een keer je spel anders op te bouwen, een langer voorspel, uitgebreide massage etc. |
Citaat:
|
handboeien (met van dat bont) moet je wel 2 paar kopen, anders lig je niet chill
een sjawl werkt ook uitstekend verder kun je idd met een massage beginnen (terwijl de ander ligt vastgebonden?) ("eetbare" massageolie,met n smaakje die je van elkaar af kan likken n optie) gewoon n beetje teasen, kusjes geven, strelen, kaarsvet gebruiken, of ijsklontjes (terwijl de ander bijna niks kan doen om je tegen te houden), n veer, tikjes geven, aan oorlel likken, in nek bijten en zo zijn er nog wel veel meer dingen te bedenken... gebruik je fantasie |
de titel van je topic en de vraag in je topic kloppen niet met elkaar, dus ik weet niet waar ik op moet antwoorden
|
Citaat:
-Blindoeken -Onder de douche of buiten (die laatste in de zomer?!) -Andere spannende locatie? -Elke keer ander standje? -Beffen en vingeren tegelijk (Superlekker!! :o ) Tjah verder zou ik t ook nie egt weten....Vraag je vriendin ook om wat ze lekker zou vinden/vindt?! |
Wees eens origineel.. dan verzin je vast wel iets. Laat je fantasie werken!
|
Citaat:
|
ik denk
-elke x ander standje -1 x iets niet doen, en dat dan de volgende x weer wel (da thet niet te gewoon wordt) -andere leuke plekjes -nou kan je zlef ook een heleboel verzinnen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |