![]() |
Verkeerd verbonden?
Iets wat mij erg irriteert: ik bel iemand op en aan de andere kant van de lijn is een buitenlander. Ik weet nu totaal niet hoe ik "verkeerd verbonden" zou moeten zeggen... Weten jullie in verschillende talen de uitdrukking "verkeerd verbonden"?
|
Tegenwoordig wordt je niet meer 'verkeerd verbonden' (ook niet goed overigens ;)), als je iemand aan de lijn krijgt die je niet moet hebben oid, komt dat omdat je een verkeerd nummer hebt gedraaid. Je kunt dan dus zeggen 'sorry, wrong number' oid.
|
Ja maar dat is saai? Ik hou niet van Engels.. dus ;)
|
Citaat:
|
Ok ok.. ik zou graag iig ene in het Duits en in het Frans willen zien :)
|
Citaat:
Tut mir leid, falschen Nummer. Deeeesoleeee (ik weet niet hoe je hier accenten typt), ce n'est pas le nombre je cherche |
Ich habe falsch verbunden
|
Citaat:
Wat hierboven staat klinkt beter... :) |
Pools of Russisch hebben?
|
bulbanos
ik sluit niets uit :) |
Citaat:
Entschuldigung, Ich have falsche Verbuntenis gemacht, zoiets |
Citaat:
'Entschuldigung, ich habe falsche Verbuntenis gemacht.' Dat zou wel kunnen. ;) Maar nogmaals, tegenwoordig worden telefoons niet meer 'verbonden' op de manier als die bedoeld wordt met 'ik ben verkeerd verbonden'. |
Citaat:
(volgens mij er is wel een mooiere uitdrukking voor, maar die weet ik niet) |
Citaat:
|
Je regrette, je me suis trompé(e) de numéro.
Désolé, il y a erreur. NOMBRE= getal, aantal, telwoord,... |
Citaat:
|
1 keer is al te veel ;)
|
Pools: przepraszam, wybralem nie prawidlowy numer
of omylilem sie numerem srry, heb het verkeerde nr gekozen of ik heb mij vergist van nummer de kans dat jij met een Pool zou telefoneren (en dan nog verkeerd verbonden geraken) lijkt me minimaal :) |
Citaat:
|
Citaat:
(als je reactie daar over ging ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
en anders, als je het echt even niet weet: I'm sorry, I've dailed the wrong number |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |