![]() |
Simcity 4
is het een verbetering van simcity 3000? hij kost 50 euro dus ik wilde ff weten of dat het wel waard is..
|
imho niet... maar goed...
|
't Is véél moeilijker geworden om een goed draaiende stad te bouwen. Dat is 1 ding. :) En je moet best een goed systeem hebben wil je het spel soepel draaien met een stad boven de 15.000 inwoners.. Maar mooier dan de voorgaande delen is het zeker.
|
Het is een hele verbetering, het is idd niet meer simpel bouwen = een stad..
Er komt nu veel meer bij kijken :) |
shit, ik kon in simcity 3000 al nauwelijks meer een goed lopende stad krijgen. en ik kreeg steeds van die parades. daar werd ik echt totaal gestoord van!!.
|
Het is idd veel moeilijker om een stad te bouwen en draaiende te krijgen/houden. de graphics zijn een stuk mooier.. maar of het 50 euro waard is..
ligt eraan hoeveel geld je hebt :) |
Pentium 4
geforce 4 4600 Ti Xp Draait ie niet goed op duz |
Mijn computer kapte ermee onder dat spel... *voeding zat er aan te komen*
En die CD krijg ik er nu niet uit, het is namelijk zo'n "slik" DVD/CDrom speler... :S *gelukkig zit er nog garantie op m'n compo* :D Maar het spel ziet er iig goed uit! |
op onze computer doet hij het heel langzaam dat maakt het wle weer jammer. maar hoe maak je je computer sneller enzo?
|
Citaat:
|
Het is echt een lachuh
spel gewoon kopuh. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het spel super (y)
Het is ook veel logischer dan de voorgaande delen, misschien daardoor ook wat moeilijker. Het is zowel qua gameplay als qua graphics veel gedetailleerder. Ik vind het zeker de moeite waard. Het lukt mij trouwens beter 'n stad draaiende te houden bij 4 dan bij 3000... dat lukte me echt niet :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |