![]() |
Muziek bij de dood..
bergavenis/crematie...
sinds vandaag voor mij: Feel - Robbie williams |
Metallica - The Unforgiven
Anathema - A Fine Day to Exit Opeth - Orchid |
Made in Heaven van Queen
This is the End van The Doors |
Tool - Pushit
Metallica - Fade To Black |
sjezus christus, krijgen we elke week zo'n topic?
slotje. |
86dagreed is nu toegevoegd op je ignore lijst.
|
Citaat:
laat me |
GiFkOnIJn heeft gelijk. 86dagreed heeft niet echt veel recht om ye klagen. Maar ik wel HARGH! Ik vind deze soort Topic's ook onzin. Net zoals alle luister Topics. Wie leest het? Bijna niemand en de mensen die 't wel lezen zijn gek! Zo! HARGH!
Oke, ik: Jimmy Eat World - Sweetness The Offspring - The Meaning Of Life Zoli Band - Hold Me En als laatste: Manic Street Peachers - If You Tolerate This Omdat ik als ik binnenkort dood ga 't vast door zinloos geweld komt. :) |
Citaat:
'wat wil ik op mijn begrafenis' enz. Dat komt fuckin elke week voor, en dat gaf geloof ik jnieuwelaar ook al aan, toen hij weer eens een slotje eroppleurde. En ik heb af en toe een topic 'welke cd's heb je geluisterd'. Dat is misschien inet origineel, maar die zie je niet elke week , en is ook een luistertopic. Mensen luisteren voortdurend iets anders. En bij begrafenisnummers is het vaak dat mensen niet zomaar even elke week veranderen wat ze willen horen. Maar rhinus heeft ook gelijk, al die luister en deze topics zijn eigenlijk onzin zijn. En king: ach king... |
Citaat:
weetje wat; topics die jij niet leuk vind laat je rusten en als ze echt overbodig zijn worden ze vanzelf wel gesloten :) |
aan alle mensen die deze topics zinloos vinden....flikker dan ook op in plaats van je kostbare vrije tijd op te offeren om iets te posten op een topic dat je toch onzin vind...
radiohead-true love waits radiohead- exit music (for a film) radiohead- motion picture soundtrack smashing pumpkins- 1979 sigur rós- track 8 van ( ) |
Citaat:
future sound of london - max |
Metallica - Fade To Black
k denk er weinig over na.. en dat wil ik graag zou houden.. maar dit nummer is wel toepasselijk |
ingite - pieter (naam is errug toepasselijk :)
blood for blood - revenge on society (of redemtion denied) backfire! - still dedicated (of i dont wanna die young) madball - pride social distortion - when the angels sing maypole - dat nieuwe nummer Family now dit lijstje verandert volgens mij wel vaak.. ik zou trouwens makkelijk een alleenmuziekbegrafenisdient kunnen hebbe volgens mij... |
Als ik een kwartje kreeg van iemand elke keer als een topic als deze wordt geopend.. uh.. zou ik zeggen "ga weg met je kwartje ik heb er toch niks aan"
Maar goed. Begrafenis topics zijn stom. Wat kan jou het nou interesseren wat voor muziek ze draaien op je eigen begrafenis? Je bent er toch zelf niet bij. Weet je overigens wel hoe klote het is voor je nabestaanden om een beetje daar te zitten en die nummers af te luisteren, zeker als het er zoveel zijn zoals m'n bij m'n voorganger. |
Citaat:
het kan mij ontzettend veel schelen wat ze dan draaien. Als je jouw patroon volgt hoeft men niet eens te spreken op een begravenis/crematie want wat maakt het uit wat men van je dacht. Zo'n bijeenkomst is een laatste herdenking aan de persoon in kwestie. En wat is er meer persoonlijk en typischer voor jou dan je muziek?? Ronduit quatsh dus wat je zegt (mijn opinie) Ik had vandaag een crematie van mijn buurjongen, waarbij slechts 2 nummers gedraaid werden. En die zeiden alles over hem. Zonder die muziek was de crematie half niet zo mooi geweest. laatste punt: misschien komen deze topics vaak voorbij, nou en. Er zijn er meer van dit soort. Als jij je niet met de dood bezig wil houden is dat jou zaak jammer dan. Maar jou warheid geld niet voor iedereen. Ik wil nog toevoegen (want laat dit topic daar nu over gaan): Kirsten Hersh + Micheal Stipe - your ghost Depswa - Traveler's song |
Fuck.. ik had 'n hele lange reply getypt maar die is nu pleitte.. (kut isp).
Nou ja ik ben er zat van ik vermijd dit soort bullshit gewoon in de toekomst. Vrede |
ik heb inderdaad vorige week nog zo'n topic gesloten met de mededeling "volgende maand mag het weer".
Daar wil ik me graag aan houden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |