![]() |
Wie schrijft zelf liedjes?
Wie van jullie schrijft zelf liedjes? Als je liedjes schrijft, laat dan de rest van het forum er mee genieten en plaats een preview(refrein of couplet) of natuurlijk de hele song.
|
ik niet.....
we hebben btw al letteren en dansen op papier mischien dat je daar je ei kwijtkan |
Ik schrijf geen liedjes. Maar dat ga ik in de toekomst vast doen.
|
ik schrijf onze nummers zelf maar die ga ik mooi niet hier zetten
|
Ik schrijf teksten en misschien dat ik een paar daarvan ga gebruiken voor m'n bandje.
Qua muziek schrijven kom ik niet verder dan wat simpele akkoordenschema's (gitaar) en basloopjes. Dat doen de andere bandleden dus (alleen bas doe ik). Als ik echt een melodie in m'n hoofd heb dan breng ik dat wel op een of andere manier over aan de rest. En ik ga niks neer zetten :p |
|
|
heb ik die al tom?
ik schrijf zelf ook, maar meer korte stukjes die ik ooit kan gebruiken, teksten heb ik een paar maar die zijn niet zo boeiend |
ik schrijf liedjes.
en nu... |
zelf liedjes schrijven. ja dat doe ik ook maar het is ongelofelijk frustrerend vind ik eigenlijk... soms heb je iets in je hoofd en dat valt het met geen mogelijkheid op papier te ztten en dan baal je...
|
Ik schrijf teksten.
Jah, nu nog een band en talent in muziek maken. |
ik schrijf liedjes maar die zet ik hier zkr niet neer en mijn gedichten ook niet
|
Mhh mn vriend schrijft zelf nummers...Das dan rap in zn eigen taal (Portugees) duzz als hij ze hier al ner zet snappen jullie er tog niezo veel van :p:p dat doettie ook niet btw! :) :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |