![]() |
top 5 reclame?
*Sommige reclames zijn echt briljant gemaakt, waarvan je echt denkt: "Hoe komen ze erop..!" :confused:
maar goed ik ben wel benieuwd wat jullie top 5 is....* (y) |
De waterbedden winkel ofzo :o
|
1. Ah. die flikkers met de prei
2. Bavaria. De vent die naar amerika ging 3. even apeldoorn bellen. Die jongens die op vakantie willen RIIIIIOOOOOO! 4. uhm 5. meeeer uhm |
1. calvè pindakaas-dick advocaat
2. hi mode met dat kunstgebit :D 3. andere hi mode met dat zwembad waar is in gepiest 4. Biiieeerrtjeeee 5. alles van amstel ;) |
cup a soup :D (y)
kommmmmmmaaa :p |
Reclame?!
*zapt* |
Citaat:
|
GOEDDDEEEEEEEEEEEEEE MORGUUHHHHHHHHHHH
WAKKKERRRRRR WORDENNNNNNN!!!!!!!!! GORDON GOOIT HET ROER OM!!!! gna gna gordon rulezzzz |
*grin*
Gordon: Goedemorguh! Vieze Vanessa: IIIIIIIIII WAT DOE JIJ HIER?! *buts buts krak buts* HAHAHAHA! ow... reclame... *duikt weg in een hoekje en doet net of hij deze post niet heeft getikt* |
top 5 kutreclames
1. Postkrediet 2. Frisia 3. Songs for worship 4. roger whitaker 5. Deutsche Schlager EN ALLEMAAL OP RTL 4!!! (n) |
Citaat:
Maar die Postkrediet is echt gruwelijk! Het allerergste op de hele tv eigenlijk.. |
Volgens mij ben ik de enige, maar die reclame van dat mobieltje van de PhoneHouse vind ik echt lief :o
Als die dan door de weide loopt en die bal op zn 'hoofd' krijgt. Haha, het is gewoon zo droog dat t grappig wordt. :D |
Gaat het nu om het leukste of het stomste?
|
Citaat:
maar goed de top 5 leuke reclames 1. kitkat (die 2 mannen in de sauna) 2. cup a soup (allemaal) 3. Vrienden van Amstel (allemaal) 4. ADSL KPN (die gozer die braaf huiswerk doet maar als pa weggaat verandert zn hele kamer in een interactieve speelhal) 5. kanis & gunnik (zijn wel droog, verdienen wel een plekje) |
Nee die Schlager reclame is geweldig!
Immer wieder Sonntag, kommt die Erinnerung *Kent alleen apart die zinnetjes die in de reclame voorbijkomen, zo'n zinnetjescompilatie, dat moeten ze nou op cd uitbrengen ;)* |
Citaat:
|
Roger Whittaker!
UBERNIGGER!! Nee ehm, ik houd niet van reclame. Van geeneen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
(n)Top vijf überslechte reclame:
1 - Waterbeddenconcurrent! (n) 2 - De nieuwste reclame van Swiffer: het geschifte huisvrouwtje die niet meedoet met scrabble, maar de hele tijd swiffer aanprijst!(n):mad: 3 - Frisia financiëringen 4 - Postkrediet: "Wacht rik, wacht." 5 - FBTO (y) Top vijf übergoede reclame: 1 - I-mode 2 - Praxis: "ze lijken wel erg op elkaar he, die huizen hier" 3 - 4 uur cup-a-soup: NU EVEN NIET! :D 4 - Die met die vis, waarbij de beer die man in zijn kruis trapt :D 5 - Kanis en Gunnink: doe jij nou maar gewoon, dan doen wij al gek genoeg :D |
ooooh, die van de phonehouse, die vind ik zoooooo lief!!!!!!! ik vind hem zo zielig, dat dat mobieltje daar zo loopt met gebogen hoofdje!!!!
die is echt heel lief!!! dus duidelijk 1!!! 2. nu even niet!!!!! 3. vrienden van amstel. 4. en 5. weet ik niet slechtste reclames ben ik met iedereen eens, maar ik vind die van dat kunstgebit dus echt nummer 1 vervelende reclame!! dat vind ik echt té vies!!!! en dan natuurlijk roger whittaker, enzo, frisia, wacht rik wacht..... |
1. Always Night. Ik moest lachen om die vrouw die over alles struikelt om naar beneden te gaan en haar maandverband wisselen. Ik zal wel de enige zijn... :(
2. Vrienden van amstel 3. Cup-a-soup 4. Kanis en gunnik 5. ik kijk teveel televisie |
- calve pindakaas met dick advocaat
- ministerie V&W, met die opleiding tot autoverkoper - trek, met een vrouw die met gebarentaal doet voor tv bij paardenracen - staatsloterijshow, mannen die hun vrouw een cadeautje geven - delta loyd, met de ME |
hahaha ik heb er gewoon een slechte reclame-topic van gemaakt voor sommigen
Sorry aan de maker van dit topic ;) |
*Whahaha geeft niet, ik heb eigenlijk niet eens aangegeven of het om een goeie... of slechte reclame-blok ging :D *
|
die van die prince start...echt geniaal. ik pies bijna elke keer bijna in mijn broek:o
|
1: achmea - overval met clownsmaskers
2: amstel - collecte tijdens douchen 3: tempo team - afscheid na 2 weken werken 4: peugeot - vervorming van auto dmv olifant etc. 5: calvé - voetbal op balkon |
- 4 uur coup-a-soup; hij blijft leuk!
- staatsloterijshow; "een witte?!?" - staatsloterijshow; een man die keihard door een gang rent in een ontzettend groot huis, en dan te laat bij de wc komt en in z'n broek plast :D - Delta Lloyd - Zero Tolerance; die lilliputter met een shetlander - Planet Media Group Het Net - Kung Fu: de geluidsman die mee gaat doen. Meest irritante: waterbeddenconcurrent (dat deuntje al!) :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |