![]() |
zie jij mij?
ik zie jou
maar zie jij mij? starend in het water iemand zei ooit tegen mij hier kom jij later jij zult kijken in het water om het licht te zien nou sta ik hier en zie ik jou zie jij mij misschien? het licht weerkaatst tegen jou en dan weer in het water ik zie jou jij ziet mij niet dus er komt geen later |
heel mooi (y)
|
tnx...
ook nog iemand met lekker veel kritiek? |
'k vind het mooi...beetje teveel verhalend en herhalend misschien, maar dat maakt het ook wel weer tot wat het is...het 'verhaal' dat er in zit vind ik (y), de woordkeus vind ik erg simpel, maar ook dat maakt het weer tot wat het is. Wel 'kritiek', maar hoe je het zou kunnen veranderen weet ik dus niet. ;)
|
(y) Een woord: RESPECT
|
boh *bloos*
wat vinden jullie trouwens van de titel? daar heb ik nl nog het langst over zitten kniezen... |
Citaat:
'k weenie... |
Dat wilde ik al eerder zeggen voordat jij het zelf in deze topic aankaartte, heb er alleen nog geen tijd voor gehad.
Ik vind de titel niet zo mooi...... Enkele opties.... Weerkaatsend Later (geen) Later Ik weet het ook niet echt... Wel appart gedicht... Mooi, denk ik... Maar daar ben ik nog niet helemaal ovr uit *wekt dubieuze gevoelens op* |
Heel mooi meis.
|
Hij is er mooi, vooral de laatste strofe is sterk. Als titel zou je misschien iets kunnen bedenken als 'Veloren (toekomst)'. Verder weet k ook niet echt iets gepasts, sorry.
|
Dit Vind ik dus echt een hele mooi gedicht. Echt petje af!
|
Zo simpel en toch heeft het alle aspecten wat een gedicht goed maakt...en mooi...prachtig geschreven...een echt kippenvel gedicht...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |