![]() |
standjes bij twee meisjes?
uhm k schrijf hier nooit iets maar ik heb wel een vraagje.
Ik heb al 'n tijdje een vriendin en de seks is heel leuk enzo, maar we komen niet ehct verder dan 'standaard' vingeren of beffen. Weet iemand andere standjes? Zeg alsjeblieft niet standje 69 want dat lijkt me echt mega-ranzig (zit je met je neus in een plek waar je niet wil zitten ofzo). xSpit (die zich een beetje voor haar vraag geneert) |
Citaat:
maar dat zou je misschien wel kunnen doen met licht uit ofzo? mjah verder weet ik t niet... en geneer je niet, hoor... vind t wel begrijpelijk... |
neuh licht uit lijkt me niks. Ik bedoel, licht uit is oke, maar 69 is gewoon nooit oke ;)
xSpit |
zo met je benen wijd boven haar gezicht ofzo :)
|
oja dat kamn wel (echt creatief ben ik niet he ;)). Ik vind het wel eng hoor, om zo ineens iets anders te doen.
*preuts is* xSpit |
ik ben ook niet echt in een creatieve bui sorry :D succes iig
|
Citaat:
|
kijk eens naar films ofzo? daar komen echt 1001 verschillende standjes voor :) lesbienne films uiteraard
|
Tss, al die lesboflicks op internet zijn toch alleen bedoeld om mannen geil te krijgen...het is een bekend feit dat mannen geilen op twee vrouwen die het met elkaar doen, omdat ze daar de mogelijkheid van een trio in zien...die films zijn ongelooflijk hetero-gericht.
|
Zie die XXX films.
|
Je hebt ook een dildo voor 2 personen, die schijnt ook wel leuk te zijn :D
|
euhmm misschien iets met n dildo of vibrator??
Het enige wat ik dan nog kan bedenken is n trio met 2 m 1 j..:) zoekse verder.. suusjuhhh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"normaal beffen en vingeren hebben we gehad maar nu en kom niet aanzetten met standje 69 want dat vind ik zo ranzig dan zit je met je gezicht ergens wat niej zo fris is" zoiets zegt ze :confused: |
ik denk dat ze bedoeld dat je dan met je neus in d'r anus zit te porren, af tenminste, dat doet zij dan :p
|
Bij het normaal beffen zit je meer met je neus in het schaamhaar en bij standje 69 zit je met je neus meer richting poeperd.
|
Citaat:
|
voorbinddildo :eek: (sorry :p)
edit: nee maar serieus :D |
ehm, staand voor een spiegel ofzo, en dat dan één van de twee achter staat en de voorste vingert...?
heb geen idee of je dit soort dingen bedoelt, of dat je echt ándere dingen dan orale/manuele sex wilt :) maar op zich... zo kun je elkaar ook aankijken enzo... |
Voorbindpenis (dildo). 69 Is vervelend. Verder zou ik niks kunnen bedenken..
|
Misschien meer voor het voorspel ofzow, maar allebei een been van de ander tussen je benen en er tegenaanwrijven is wel geil lijkt me. Heb geen ervaring ofzow hoor haha :o
|
Op je buik liggen en dan gevingerd worden, of als je op je knien zit. Heel lang wachten tot je gaat vingeren(erin gaat), dus wel heel lang strelen en een beetje plagen enzo, dat is echt opwindend...
|
ik wil wel regisseurtje spelen als jullie het doen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |